Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • MadFrog

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z17dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Va salut,
De 2 zile am achiziționat un Astra H combi din 2007, motorizare 1,7 diesel 110 cp. Am observat ca la viteza dupa 90 se aude un șuierat foarte zgomotos care creste o data cu viteza. Menționez ca la relanti am turat mașina si nu se aude nimic. M am gândit ca daca ar fi turbina mașina nu ar mai fi tras cum trebuie, însã trage de mãnâncã nori. Ce ar putea fi?
Skip ads

  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Cauta zgomot fantoma. Zgomot pompe inalte z17dtj si citeste si oscilatie motor ecoflex aici pe forum. Am aceeasi masina. Succes
  • MadFrog

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z17dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Am cãutat dat tot nu sunt lãmurit.
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Mi se pare destul de evaziva explicatia. De preferatt sa incerci sa inregistrezi zgmotul. Pacat ca n-ai identificat zgomotul prin ce am scris mai sus
  • MadFrog

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z17dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Deci zgomotul se aude doar in accelerator dupa viteza de aproximativ 80-90 km/h si dupa 2500 rpm in .in decelerare se oprește.daca atiing iar accelerația iar se aude
  • fullrespect

  • Mesaje scrise: 441
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Relatarea simptomului seamãnã izbitor cu ºuieratul cutiilor de Dacie din anii '90. În altã ordine de idei, verificã ºi starea cutiei de viteze (a sincroanelor, mai exact).
  • MadFrog

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z17dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2012

  • Mesaj Privat
O sa incerc asta, desi nu pare a fi sunet de cutie. Cineva mi-a spus ca e posibil sa fie un furtun spart de la intercooler sau chiar intercoolerul in sine.
  • boaba

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2011 a17dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Daca iti suiera doar in anumite trepte de viteza si ai cutia in 6 trepte cu codul m32 wr atunci sunt sanse de 90% sa fie cutia deoarece aceasta cutie vine cu un defect din fabrica rulmenti subdimensionati pe treptele 1-5-6.
  • MadFrog

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z17dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Zilele trecute am facut un drum de 600 km. Dupa ce am parcurs aprox. 100km hop s-a aprins masina cu cheita. Am oprit motorul, am repornit si s-a stins. Dupa vreo 10 km s-a aprins iar, apoi s-a stins singura si a ramas aprins check engine fara sa se mai opreasca. Masina a mers foarte bine, cand mai aveam vreo 20 km la intoarcere sesizez ca nu se mai tureaza mai mult de 2700-2800. Bun, opresc masina, stau 5 min, plec la drum, acelasi martor check ramane aprins dar masina isi revine, trage fara probleme. Imi cumpar o interfata op com, pun interfata si gasesc urmatoarele erori:

P0234-52 Presiunea de supraalimentare este ridicata
P242F-66 Supraincarcare filtru de particule pentru Diesel.


Citesc nivel saturatie filtru particule 88%, ma documentez si dau regenerare filtru particule cu op com, reusit.
Acum masina parca trage mai bine, am sters erorile si dupa o zi de mers (aprox 60 km) nu s-a mai aprins nici un bec, insa suieratul de care am spus la inceput este prezent. Este posibil sa fie spart vreun furtun de la vacuum si de acolo sa vina sunetul acela si eroarea P0234-52 Presiunea de supraalimentare este ridicata? Sau ambele erori au ceva in comun?
E posibil sa fi fost filtrul de particule aproape infundat si de acolo si eroarea de presiune mare la supraalimentare?
Multumesc.[u]
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Daca tot ai cumparat op com fa si un test EGR si vezi in ce stare se afla.
  • MadFrog

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z17dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Nu am vãzut Test EGR, unde ar trebui sa fie ?in ce secțiune? E prima data cand il folosesc.
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Intri pe <<motor>> butonul trei cred (este ceva test actuator) dupa care intri pe ventil EGR si dai start.Daca EGR-ul functioneaza, motorul se balbaie putin, iar valorile senzorului masa de aer scad. Daca motor nu prezinta nicio schimbare, iar valorile senzorului masa de aer scad numai cu 5-6 unitati, atunci EGR-ul nu functioneaza normal.
  • MadFrog

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z17dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Voi încerca și revin cu detalii. Multumesc.
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
De asemenea suieratul ala poate fi un furtun spart care scapa la presiune mare ! si apar fix erorile alea daca nu ma insel ...

Asa cum ai spus si tu de altfel
  • MadFrog

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z17dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Ar fi cea mai ieftinã solutie.
  • MadFrog

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z17dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Am fost la service pentru diagnoza si verificare vacuum. Rezultat: geometrie turbina funcționeazã parțial-necesar reparație geometrie variabila+DPF 88% încãrcat.
  • MadFrog

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z17dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Am dus mașina la un mecanic sa mi demonteze turbina sa o duc la curãțat. surpriza: a gãsit galeria de admisie aproape înfundatã cu calamina, si nu poate sa demonteze turbina datoritã riscului de rupere a șuruburilor care suntnfoarte oxidate. El zice ca turbina nu are joc si geometria funcționeazã manual, si ca problema ar putea fi de la admisie înfundatã.
  • MadFrog

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z17dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Revin: a fost desfãcutã turbina, este in regula, fãrã joc fãrã probleme la geometrie.Admisia era super murdara precum si EGR . Au fost curãțate însã sunetul a rãmas. Apoi mecanicul dupa câteva teste mi a spus ca e de vina cutia. E posibil sa nu aibe ulei destul in cutie?Cum pot afla ce cantitate de ulei se afla in cutie?si daca a pus cineva imi poate spune si mie pe unde se completeazã uleiul la
Cutie?
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Daca ai m32, nu ai gaura de nivel. Se completeazã pe gaura de sub baterie.
Cel mai simplu: golesti cutia complet (ai buson de golire), apoi bagi 2 litri de ulei.
Capacitate totala 2.2l
Capacitate la umplere 2 l.
  • MadFrog

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z17dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Am înțeles. Si cum pot afla daca e cutia M32?Sau ce cutie am?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR