- MadFrog
- OP
- 167 mesaje
- din 22 Apr 2012
- Astra 2008 z17dtj
- Bucuresti
MadFrog
- Mesaje scrise: 167
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 z17dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2012
- Mesaj Privat
Va salut,
De 2 zile am achiziționat un Astra H combi din 2007, motorizare 1,7 diesel 110 cp. Am observat ca la viteza dupa 90 se aude un șuierat foarte zgomotos care creste o data cu viteza. Menționez ca la relanti am turat mașina si nu se aude nimic. M am gândit ca daca ar fi turbina mașina nu ar mai fi tras cum trebuie, însã trage de mãnâncã nori. Ce ar putea fi?
De 2 zile am achiziționat un Astra H combi din 2007, motorizare 1,7 diesel 110 cp. Am observat ca la viteza dupa 90 se aude un șuierat foarte zgomotos care creste o data cu viteza. Menționez ca la relanti am turat mașina si nu se aude nimic. M am gândit ca daca ar fi turbina mașina nu ar mai fi tras cum trebuie, însã trage de mãnâncã nori. Ce ar putea fi?
- vladutsss
- ***
- 969 mesaje
- din 23 Apr 2015
- Iasi
vladutsss
- Mesaje scrise: 969
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2015
- Mesaj Privat
- MadFrog
- OP
- 167 mesaje
- din 22 Apr 2012
- Astra 2008 z17dtj
- Bucuresti
MadFrog
- Mesaje scrise: 167
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 z17dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2012
- Mesaj Privat
- vladutsss
- ***
- 969 mesaje
- din 23 Apr 2015
- Iasi
vladutsss
- Mesaje scrise: 969
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2015
- Mesaj Privat
- MadFrog
- OP
- 167 mesaje
- din 22 Apr 2012
- Astra 2008 z17dtj
- Bucuresti
MadFrog
- Mesaje scrise: 167
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 z17dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2012
- Mesaj Privat
- fullrespect
- **
- 441 mesaje
- din 14 Nov 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Prahova
fullrespect
- Mesaje scrise: 441
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2011
- Mesaj Privat
- MadFrog
- OP
- 167 mesaje
- din 22 Apr 2012
- Astra 2008 z17dtj
- Bucuresti
MadFrog
- Mesaje scrise: 167
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 z17dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2012
- Mesaj Privat
boaba
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2011 a17dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2011
- Mesaj Privat
- MadFrog
- OP
- 167 mesaje
- din 22 Apr 2012
- Astra 2008 z17dtj
- Bucuresti
MadFrog
- Mesaje scrise: 167
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 z17dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2012
- Mesaj Privat
Zilele trecute am facut un drum de 600 km. Dupa ce am parcurs aprox. 100km hop s-a aprins masina cu cheita. Am oprit motorul, am repornit si s-a stins. Dupa vreo 10 km s-a aprins iar, apoi s-a stins singura si a ramas aprins check engine fara sa se mai opreasca. Masina a mers foarte bine, cand mai aveam vreo 20 km la intoarcere sesizez ca nu se mai tureaza mai mult de 2700-2800. Bun, opresc masina, stau 5 min, plec la drum, acelasi martor check ramane aprins dar masina isi revine, trage fara probleme. Imi cumpar o interfata op com, pun interfata si gasesc urmatoarele erori:
P0234-52 Presiunea de supraalimentare este ridicata
P242F-66 Supraincarcare filtru de particule pentru Diesel.
Citesc nivel saturatie filtru particule 88%, ma documentez si dau regenerare filtru particule cu op com, reusit.
Acum masina parca trage mai bine, am sters erorile si dupa o zi de mers (aprox 60 km) nu s-a mai aprins nici un bec, insa suieratul de care am spus la inceput este prezent. Este posibil sa fie spart vreun furtun de la vacuum si de acolo sa vina sunetul acela si eroarea P0234-52 Presiunea de supraalimentare este ridicata? Sau ambele erori au ceva in comun?
E posibil sa fi fost filtrul de particule aproape infundat si de acolo si eroarea de presiune mare la supraalimentare?
Multumesc.[u]
P0234-52 Presiunea de supraalimentare este ridicata
P242F-66 Supraincarcare filtru de particule pentru Diesel.
Citesc nivel saturatie filtru particule 88%, ma documentez si dau regenerare filtru particule cu op com, reusit.
Acum masina parca trage mai bine, am sters erorile si dupa o zi de mers (aprox 60 km) nu s-a mai aprins nici un bec, insa suieratul de care am spus la inceput este prezent. Este posibil sa fie spart vreun furtun de la vacuum si de acolo sa vina sunetul acela si eroarea P0234-52 Presiunea de supraalimentare este ridicata? Sau ambele erori au ceva in comun?
E posibil sa fi fost filtrul de particule aproape infundat si de acolo si eroarea de presiune mare la supraalimentare?
Multumesc.[u]
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
- MadFrog
- OP
- 167 mesaje
- din 22 Apr 2012
- Astra 2008 z17dtj
- Bucuresti
MadFrog
- Mesaje scrise: 167
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 z17dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2012
- Mesaj Privat
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
Intri pe <<motor>> butonul trei cred (este ceva test actuator) dupa care intri pe ventil EGR si dai start.Daca EGR-ul functioneaza, motorul se balbaie putin, iar valorile senzorului masa de aer scad. Daca motor nu prezinta nicio schimbare, iar valorile senzorului masa de aer scad numai cu 5-6 unitati, atunci EGR-ul nu functioneaza normal.
- MadFrog
- OP
- 167 mesaje
- din 22 Apr 2012
- Astra 2008 z17dtj
- Bucuresti
MadFrog
- Mesaje scrise: 167
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 z17dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2012
- Mesaj Privat
- vladutsss
- ***
- 969 mesaje
- din 23 Apr 2015
- Iasi
vladutsss
- Mesaje scrise: 969
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2015
- Mesaj Privat
- MadFrog
- OP
- 167 mesaje
- din 22 Apr 2012
- Astra 2008 z17dtj
- Bucuresti
MadFrog
- Mesaje scrise: 167
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 z17dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2012
- Mesaj Privat
- MadFrog
- OP
- 167 mesaje
- din 22 Apr 2012
- Astra 2008 z17dtj
- Bucuresti
MadFrog
- Mesaje scrise: 167
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 z17dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2012
- Mesaj Privat
- MadFrog
- OP
- 167 mesaje
- din 22 Apr 2012
- Astra 2008 z17dtj
- Bucuresti
MadFrog
- Mesaje scrise: 167
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 z17dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2012
- Mesaj Privat
Am dus mașina la un mecanic sa mi demonteze turbina sa o duc la curãțat. surpriza: a gãsit galeria de admisie aproape înfundatã cu calamina, si nu poate sa demonteze turbina datoritã riscului de rupere a șuruburilor care suntnfoarte oxidate. El zice ca turbina nu are joc si geometria funcționeazã manual, si ca problema ar putea fi de la admisie înfundatã.
- MadFrog
- OP
- 167 mesaje
- din 22 Apr 2012
- Astra 2008 z17dtj
- Bucuresti
MadFrog
- Mesaje scrise: 167
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 z17dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2012
- Mesaj Privat
Revin: a fost desfãcutã turbina, este in regula, fãrã joc fãrã probleme la geometrie.Admisia era super murdara precum si EGR . Au fost curãțate însã sunetul a rãmas. Apoi mecanicul dupa câteva teste mi a spus ca e de vina cutia. E posibil sa nu aibe ulei destul in cutie?Cum pot afla ce cantitate de ulei se afla in cutie?si daca a pus cineva imi poate spune si mie pe unde se completeazã uleiul la
Cutie?
Cutie?
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- MadFrog
- OP
- 167 mesaje
- din 22 Apr 2012
- Astra 2008 z17dtj
- Bucuresti
MadFrog
- Mesaje scrise: 167
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 z17dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2012
- Mesaj Privat