- UngureanuAndrei
- OP
- 10 mesaje
- din 22 Jul 2010
- Astra 2010 1400 cm
- Brasov
UngureanuAndrei
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2010 1400 cm
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2010
- Mesaj Privat
Salut colegi,
Am o intrebare legata de Opel Astra J 1.7 CDTI 125HP. Doresc sa achizitionez o astfel de masina si as vrea sa stiu cat mai multe lucruri despre ea si la ce sa ma uit.
In prima faza as dori sa stiu daca Schimbarea distributiei necesita demontarea barei fata?
In rest va rog imi puteti spune unde sa ma uit si ce sa mai ascult la motor ca sa pot depista vreo posibila problema ?
Multumesc frumos!
Am o intrebare legata de Opel Astra J 1.7 CDTI 125HP. Doresc sa achizitionez o astfel de masina si as vrea sa stiu cat mai multe lucruri despre ea si la ce sa ma uit.
In prima faza as dori sa stiu daca Schimbarea distributiei necesita demontarea barei fata?
In rest va rog imi puteti spune unde sa ma uit si ce sa mai ascult la motor ca sa pot depista vreo posibila problema ?
Multumesc frumos!
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
boaba
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2011 a17dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2011
- Mesaj Privat
Primul lucru la care trebuie sa te uiti la un astra j 1.7 cdti este cutia de viteze m32 6 trepte care are un defect din fabrica si anume rulmentii,valva scv care este pe pompa de nalte si care tot la fel este prost facuta si cauzeaza fluctuatii ralantii foarte urate acestea ar fii cele mai costisitoare in rest totul deponde de cum a fost exploatata .....
- UngureanuAndrei
- OP
- 10 mesaje
- din 22 Jul 2010
- Astra 2010 1400 cm
- Brasov
UngureanuAndrei
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2010 1400 cm
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2010
- Mesaj Privat
boaba
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2011 a17dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2011
- Mesaj Privat
- paul2004
- **
- 397 mesaje
- din 28 Aug 2013
- Astra 2010 A17DTR
- Bucuresti
paul2004
- Mesaje scrise: 397
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2013
- Mesaj Privat
Ar mai fi sa nu ai ulei in exces pe furtunul care iese din intercooler si intra in clapeta de acceleratie.
In clapeta vezi ca este prins cu un colier cu 2 capete....departezi capetele si tragi de furtun...si vezi ce este acolo.
Dar vb colegului @Daniel...citeste topicul dedicat acestei motorizari" discutii generale astra j 1.7cdti 125cp"....ai acolo toate problemele posibile si imposibile pt aceasta motorizare.
Daca mergi cu ea in oras mai mult...eu posesor al acestei motorizari....nu te sfatuiesc sa.l iei.
Eu unul regret ca am luat diesel pt oras....dar asa e cand te iei dupa gura lumii.
Cel mai indicat daca vrei sa o cumperi...te duci cu ea la reprezentanta si o pui pe tester...faci o verificare si din bara in bara...si afli si istoricul.
Bafta.
In clapeta vezi ca este prins cu un colier cu 2 capete....departezi capetele si tragi de furtun...si vezi ce este acolo.
Dar vb colegului @Daniel...citeste topicul dedicat acestei motorizari" discutii generale astra j 1.7cdti 125cp"....ai acolo toate problemele posibile si imposibile pt aceasta motorizare.
Daca mergi cu ea in oras mai mult...eu posesor al acestei motorizari....nu te sfatuiesc sa.l iei.
Eu unul regret ca am luat diesel pt oras....dar asa e cand te iei dupa gura lumii.
Cel mai indicat daca vrei sa o cumperi...te duci cu ea la reprezentanta si o pui pe tester...faci o verificare si din bara in bara...si afli si istoricul.
Bafta.
- protect
- **
- 175 mesaje
- din 05 Feb 2010
- Astra 2011 1700 denso
- Bucuresti
protect
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 1700 denso
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2010
- Mesaj Privat