Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • UngureanuAndrei

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2010 1400 cm
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Salut colegi,

Am o intrebare legata de Opel Astra J 1.7 CDTI 125HP. Doresc sa achizitionez o astfel de masina si as vrea sa stiu cat mai multe lucruri despre ea si la ce sa ma uit.
In prima faza as dori sa stiu daca Schimbarea distributiei necesita demontarea barei fata?
In rest va rog imi puteti spune unde sa ma uit si ce sa mai ascult la motor ca sa pot depista vreo posibila problema ?

Multumesc frumos!
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Pãi dacã vrei sã stii, trebuie doar sa citesti topicurile dedicate modelului(alea cu multe pagini).
Fata se demonteazã la masinile cu motor dispus longitudinal si nu este suficient loc între motor si radiatoare.
La j de demonteazã filtru de aer +tampon+roata dreapta+apãrãtoare noroi.
  • boaba

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2011 a17dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Primul lucru la care trebuie sa te uiti la un astra j 1.7 cdti este cutia de viteze m32 6 trepte care are un defect din fabrica si anume rulmentii,valva scv care este pe pompa de nalte si care tot la fel este prost facuta si cauzeaza fluctuatii ralantii foarte urate acestea ar fii cele mai costisitoare in rest totul deponde de cum a fost exploatata .....
  • UngureanuAndrei

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2010 1400 cm
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2010

  • Mesaj Privat
@boaba - Unde vad ce model de cutie de viteze este ? si acea valva cu o depistez? mi-a spus vanzatorul ca a vut probleme cu relatiul dar a rezolvat prin schuimbarea unui injector.Pareri?
Multumesc
  • boaba

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2011 a17dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Cutia daca este in 6 trepte manuala 100% este vestita m32 iar legat de svc este amplasata pe pompa de nalte prista in 2 suruburi torx ea face probleme la ralanti adica fluctueaza ralantiul foarte urat in mers nu face probleme ,nu conteaza daca motorul este rece sau cald
  • paul2004

  • Mesaje scrise: 397
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Ar mai fi sa nu ai ulei in exces pe furtunul care iese din intercooler si intra in clapeta de acceleratie.
In clapeta vezi ca este prins cu un colier cu 2 capete....departezi capetele si tragi de furtun...si vezi ce este acolo.
Dar vb colegului @Daniel...citeste topicul dedicat acestei motorizari" discutii generale astra j 1.7cdti 125cp"....ai acolo toate problemele posibile si imposibile pt aceasta motorizare.
Daca mergi cu ea in oras mai mult...eu posesor al acestei motorizari....nu te sfatuiesc sa.l iei.
Eu unul regret ca am luat diesel pt oras....dar asa e cand te iei dupa gura lumii.
Cel mai indicat daca vrei sa o cumperi...te duci cu ea la reprezentanta si o pui pe tester...faci o verificare si din bara in bara...si afli si istoricul.
Bafta.
  • protect

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 1700 denso
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Eu am modelul ãsta și mi se pare ok, regulatorul de presiune care are probleme, costa într-adevãr foarte mult, 320 lei
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR