Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • siviiu

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2010

  • Mesaj Privat
vreau sa curat si clapeta acceleratie[am curatat egr-la x16xel]dar nu gasesc garnituri.ma puteti ajuta cu un nr.de tel.sau pot monta inapoi fara sa schimb garniturile?multumesc
Skip ads

  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,064
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
daca nu ai rupt garniturile atunci se monteaza la loc
  • jonyx87

  • Mesaje scrise: 285
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Salutare. Doar informativ... Abia am curãțat EGR + Throttle Body și nu am nici un fel de problemã..
Cine mai are anulat EGR la x16xel?
De cât timp este anulat? Mai bine fãrã? Ai renunțat la anularea lui (de ce)? Eu oricum nu am catalizator (cutie e goalã). Trage mai bine? Dacã nu crește sesizabil consumul, consider cã este în regulã.... Mã cam gândeam cã aș anula EGR pt puținã putere...
Alte simptome în afarã de catalizator și consum. Mã refer pe termen lung... Poate se defecteazã altele, nu știu.... Sper cã mai este cineva pe aici...
  • Pushi

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Il am anulat de aproximativ un an. Pana acum nici un dezavantaj, atat ca de cand l-am anulat mi se aprinde masina cu cheita pe ea din cand in cand. Trage foarte putin mai bine in turatii mici(aproape insesizabil) iar consumul mi se pare la fel.
  • Bogdan User

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2016

  • Mesaj Privat
buna ziua!
Sunt nou pe forum si vreau sa ma sfatuiti si pe mine cu o problema pe care am intampinato.
Detin un vectra b din 96 motor x16xel si am vrut sa curat supapa egr si cand am dato jos surpriza...era blindata cu o tablita (si avea mufa pusa) . Inainte de asta am puso pe tester si nu imi da nici o eroare si nu imi sta in bord aprins nici un martor. Nu stiu ce sa fac....sa las blindat sau sa il pun normal ca sa lucreze? L-am verificat la baterie si el lucreaza. Daca il pun fara tablita care blinda se poate intampla ceva la motor?
  • Giucfli

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Exista doua variante ori a anulat egr-ul pentru ca unii zic ca trage mai bine fara, ori la anulat pentru ca era defect.
In bord nu vei avea nici un bec aprins si nici pe tester pentru ca atata timp ca are mufa in el ECU primeste informatia ca egr exista.
Daca functioneaza la baterie nu inseamna ca nu are probleme asta iti pot spune din propria experienta eu anuland egr-ul pentru ca in momentul cand intram intr-o depasire mai din scurt unde necesita sa schimb intr-o treapta inferioara pentru a obtine o turatie mai mare cat mai repede se aprindea martorul in bord acela cu robinetul si in momentul cand apasam ambreiajul pentru a schimba viteza dupa ce depaseam murea motorul.Cand testam egr-ul la baterie lucra.
Eu iti recomand sa il lasi asa daca nu esti genul de om pe care sa nu il deranjeze sau ca sa nu ai dubii care sa nu te lase sa dormi noaptea scoatei tabla curatal si mergi pana apare vreo problema, asta daca are si in functie de comportamentul motorului decizi.
  • Bogdan User

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2016

  • Mesaj Privat
Am sa las tablita acolo Very Happy . Multumesc pentru sfat!
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR