siviiu
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1997 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2010
- Mesaj Privat
- andrei_alik
- ****
- 1,064 mesaje
- din 23 Jul 2010
- Vectra 1998 x16xel
- Bucuresti
andrei_alik
- Mesaje scrise: 1,064
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat
- jonyx87
- **
- 285 mesaje
- din 13 Jul 2011
- Vectra 1997 X16XEL
- Valcea
jonyx87
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2011
- Mesaj Privat
Salutare. Doar informativ... Abia am curãțat EGR + Throttle Body și nu am nici un fel de problemã..
Cine mai are anulat EGR la x16xel?
De cât timp este anulat? Mai bine fãrã? Ai renunțat la anularea lui (de ce)? Eu oricum nu am catalizator (cutie e goalã). Trage mai bine? Dacã nu crește sesizabil consumul, consider cã este în regulã.... Mã cam gândeam cã aș anula EGR pt puținã putere...
Alte simptome în afarã de catalizator și consum. Mã refer pe termen lung... Poate se defecteazã altele, nu știu.... Sper cã mai este cineva pe aici...
Cine mai are anulat EGR la x16xel?
De cât timp este anulat? Mai bine fãrã? Ai renunțat la anularea lui (de ce)? Eu oricum nu am catalizator (cutie e goalã). Trage mai bine? Dacã nu crește sesizabil consumul, consider cã este în regulã.... Mã cam gândeam cã aș anula EGR pt puținã putere...
Alte simptome în afarã de catalizator și consum. Mã refer pe termen lung... Poate se defecteazã altele, nu știu.... Sper cã mai este cineva pe aici...
Pushi
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2012
- Mesaj Privat
- Bogdan User
- *
- 5 mesaje
- din 02 Mai 2016
- Vectra 1996 X16XEL
- Bacau
Bogdan User
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2016
- Mesaj Privat
buna ziua!
Sunt nou pe forum si vreau sa ma sfatuiti si pe mine cu o problema pe care am intampinato.
Detin un vectra b din 96 motor x16xel si am vrut sa curat supapa egr si cand am dato jos surpriza...era blindata cu o tablita (si avea mufa pusa) . Inainte de asta am puso pe tester si nu imi da nici o eroare si nu imi sta in bord aprins nici un martor. Nu stiu ce sa fac....sa las blindat sau sa il pun normal ca sa lucreze? L-am verificat la baterie si el lucreaza. Daca il pun fara tablita care blinda se poate intampla ceva la motor?
Sunt nou pe forum si vreau sa ma sfatuiti si pe mine cu o problema pe care am intampinato.
Detin un vectra b din 96 motor x16xel si am vrut sa curat supapa egr si cand am dato jos surpriza...era blindata cu o tablita (si avea mufa pusa) . Inainte de asta am puso pe tester si nu imi da nici o eroare si nu imi sta in bord aprins nici un martor. Nu stiu ce sa fac....sa las blindat sau sa il pun normal ca sa lucreze? L-am verificat la baterie si el lucreaza. Daca il pun fara tablita care blinda se poate intampla ceva la motor?
- Giucfli
- **
- 142 mesaje
- din 26 Sep 2012
- Astra 2013 A20DTH
- Bacau
Giucfli
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2013 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2012
- Mesaj Privat
Exista doua variante ori a anulat egr-ul pentru ca unii zic ca trage mai bine fara, ori la anulat pentru ca era defect.
In bord nu vei avea nici un bec aprins si nici pe tester pentru ca atata timp ca are mufa in el ECU primeste informatia ca egr exista.
Daca functioneaza la baterie nu inseamna ca nu are probleme asta iti pot spune din propria experienta eu anuland egr-ul pentru ca in momentul cand intram intr-o depasire mai din scurt unde necesita sa schimb intr-o treapta inferioara pentru a obtine o turatie mai mare cat mai repede se aprindea martorul in bord acela cu robinetul si in momentul cand apasam ambreiajul pentru a schimba viteza dupa ce depaseam murea motorul.Cand testam egr-ul la baterie lucra.
Eu iti recomand sa il lasi asa daca nu esti genul de om pe care sa nu il deranjeze sau ca sa nu ai dubii care sa nu te lase sa dormi noaptea scoatei tabla curatal si mergi pana apare vreo problema, asta daca are si in functie de comportamentul motorului decizi.
In bord nu vei avea nici un bec aprins si nici pe tester pentru ca atata timp ca are mufa in el ECU primeste informatia ca egr exista.
Daca functioneaza la baterie nu inseamna ca nu are probleme asta iti pot spune din propria experienta eu anuland egr-ul pentru ca in momentul cand intram intr-o depasire mai din scurt unde necesita sa schimb intr-o treapta inferioara pentru a obtine o turatie mai mare cat mai repede se aprindea martorul in bord acela cu robinetul si in momentul cand apasam ambreiajul pentru a schimba viteza dupa ce depaseam murea motorul.Cand testam egr-ul la baterie lucra.
Eu iti recomand sa il lasi asa daca nu esti genul de om pe care sa nu il deranjeze sau ca sa nu ai dubii care sa nu te lase sa dormi noaptea scoatei tabla curatal si mergi pana apare vreo problema, asta daca are si in functie de comportamentul motorului decizi.
- Bogdan User
- *
- 5 mesaje
- din 02 Mai 2016
- Vectra 1996 X16XEL
- Bacau
Bogdan User
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2016
- Mesaj Privat