Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • vicentiu05

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Simptome:

Va salut dragi colegi, de o luna sunt posesorul unui Astra J (10.2011) motor 2,0 A20DTH 165cp. 188.000 km

Am cautat pe forum inainte de a va scrie, dar nu am vazut la nimeni aceasta problema. dupa ce am cumparat masina am observat ca in momentul in care o accelerez la maxim incepand cu treapta 3, atunci este cel mai evident, masina trage scadat, "gatuit", NU trage uniform dar trage.

I-am schimbat filtru de motorina, si de aer dar tot de geaba.

In bord nu apare nicio eroare iar pe un teste (nu profesional) NU a aparut nimic.

am tot citit pe forum despre "vestitul" oring, deocamdata nu am nicio simtoma, dar la urmatorul schimb imi recomadati sa fac aceasta operatiune?
Pana acum masina a avut numai ulei GM dexos2 5w-30 schimbat numai la 30.000., eu i-am cumparat Castrol 5x-30 (tot cu norma dexos2) a mai facut cineva acesta schimbare?

Va multumesc si la cati mai multi km fara probleme

Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra
An fabricatie: 2011
Cod motor: A20DTH
Skip ads

  • vicentiu05

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2009

  • Mesaj Privat
chiar nimeni nu ma poate ajuta?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,067
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Fa o diagnoza ca lumea.
Curata EGR si senzor presiune admisie.
  • vicentiu05

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2009

  • Mesaj Privat
multumesc, la el ma gandeam si eu, in vreo 2 sapt am zis ca am sa-l desfac si pe el sa-l curat. Legat de problema cu oringul , o are si acest model de 165 cp fabricata dupa jumatatea lui 2011? de ulei, castrolul este o varianta mai buna decat uleiul GM?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,067
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Castrol nu mai e ce a fost odata. GM e destul de ieftin cat sa nu prezinte interes de falsificare.
Pompa de ulei e aceeasi la motoarele 2.0 CDTI. Daca ai ocazia, schimba oringul si masoara presiunea uleiului cu manometrul.
  • vicentiu05

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2009

  • Mesaj Privat
multumesc inca odata pentru raspunsul tau prompt, manopera pentru o astfel de operatiunea este undeva la 3-4 ore? trebuie desfacuta si o planetara? apoi schimbat si uleiul din cutie, parca asa citeam pe forum.
Eu am un mecanic in TM, priceput baiatul, doar ca e mai mereu grabit si are mult de lucru, reparatiile le face dupa programul lui de lucru si mereu daca ceva nu e stricat zice ca nu trebuie umblat. in sectiunea cu mecanici am tot cautat dar nimic concret..... pacat ca tu esti din Buc si nu-mi poti recomanda ceva
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,067
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
La motorul 2.0 CDTI chiar nu stiu ce presupune sa dai jos pompa de ulei.
Stiu insa ca daca pompa nu face suficienta presiune, afli cand e prea tarziu. Ori se rupe vilbrochenu, ori se uzeaza si el si cuzinetii.
  • kosty000

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2012 A20DTH (LBS)
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2008

  • Mesaj Privat
salut,ai schimbat oringul ?
am si eu modelul de 165,2012,210.000 km rulati.
  • vicentiu05

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2009

  • Mesaj Privat
salut, inca nu, este in plan acum, la sf lui mai sau in septembrie. tu l-ai schimbat sau urmeaza si la tine ?
  • kosty000

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2012 A20DTH (LBS)
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2008

  • Mesaj Privat
cel mai devreme in toamna ,la o medie de 10.000 km pe an ,sper sa nu mi se strice taraba.una peste alta,motorul este grozav.Vreau sa te intreb daca si tu ai fluctuatiile la relantii,atunci cand este mai racoare,La mine fluctueaza cam 15 secunde dupa ce pornesc motorul.Ms
  • vicentiu05

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2009

  • Mesaj Privat
nu, nu am aceasta problema, relantiul ramane fix indiferent de temperatura
  • ionut mosa

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2010 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2013

  • Mesaj Privat
la fel am patit si eu la opel insignia am pus motorina de la omw si amplecat la drum lung si tragea sacadat la a 3 si la a patra si miam dat seama ca e de la motorina ca de la alt ceva nu avea cum am scapat de motorina din rez si am bagat mortorina din rompetrol superioara si trage de rupe
  • vicentiu05

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2009

  • Mesaj Privat
eu locuiesc in Germania, am bagat de la diferite statii si tot asa a facut, am sa-i curat egr cand ajung in tara. Sau poate dupa un drum mai lung si-o da drumul, cu toata ca masina a fost folosita la drumuri lungi, intr-un an si 4 luni a facut fostul propretar 100.000 km cu ea. Dar multumesc pentru mesaj, orice informatie este binevenita, nu numai pt mine ci si pt ceilalti cititori.

Am observat inca ceva la ea: 1. ca nu-i merge clima.... instalatie nu mai are freon, deja mi-am facut programare pt verificare si umplere.
2. prin grilele de aerisire din spoiler intra pietricele destul de marisoare, adica au loc, si radiatorul se vede ca este destul de bine atins. M-am gandit sa-i dau grilele jos si sa-i pus o sita mai deasa in spate. A mai avut cine astfel de "idei" ? credeti ca are cum sa influenteze racirea?

o duminica placuta va doresc
  • vicentiu05

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Va salut, revin cu un mesaj, am rezolvat problema trasului gatuit, intre timp i-am bagat un aditiv in motorina pt curatarea injectoarelor, dar tot asa a facut.
I-am schimbat uleiul la service si povestindu-i baiatului ce simptome are masinuta a zis sa o punem pe tester.... a verificat totul si nimic, nicio eroare, apoi s-a gandit sa-i faca "adaptare" la motor, turbine, debitmetru. Din ce am inteles eu le aduce la punctul "zero" le reseteaza, posibil fiind sa nu mai lucreze chiar in parametrii normali se decalibreaza, ceva de genul acesta am priceput. Daca ma insel chiar rog a fi corectat.
Dupa normal ca am probat-o si surpriza MASINA MERGE OK !

Poate mesajul va ajuta pe cineva, macar cu o idee Smile
Sa auzim de bine
  • Michael_9N

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Verifica electrovalva turbo!
  • vicentiu05

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Wink rezolvarea a fost de scurta durata, a inceput sa faca din nou, dupa cum am spus nu este deranjant, probabil ca voi curata EGR-ul sa vad atunci.

Michael, imi poti spune cum se verifica acea valva? ai facut operatia respectiva?

multumesc pt mesaj
  • Michael_9N

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Am curatat egr dar nu era de acolo problema (oricum era curat). In diagnoza se vad acele oscilatii de putere. Verificarea o poti face cu o electrovalva de pe un motor asemanator, se afla langa carligul de la capota, are un furtunas in el si o mufa.
Pierburg - 210lei sau gm - 600lei 😄
  • vicentiu05

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2009

  • Mesaj Privat
acum chiar ca e rezolvata problema......dar pana sa o rezolv am tot mers cu masina asa, nu era suparatoare treaba, pana intr-o zi, cand masinuta mea de 165 cai s-a transformat intr-o caruta, nu a mai vrut sa traga deloc, moarta era.

am dus-o la opel , problema a fost electrovalva, cred ca asa-i zice, e o chestie de plastic din care iasa 2 furtunase care fac vacuum.

acum masina e ca noua si chiar se simte ca trageeeeeee
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
asa cum scria un coleg mai sus Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR