Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere
  3. Uleiuri, lichide și carburanți
  • iordachegaby33

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2016

  • Mesaj Privat
am o intrebare,
cat casta in tara un schimb ca la carte?
aici costa 400-500 euro
Skip ads

  • mosbi83

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2014

  • Mesaj Privat
eu am platit in jur de 230 euro cu tot cu ulei
  • iordachegaby33

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Daca costa la jumate o sa il schimb in Romania, imi puteti recomanda un mecanic care se pricepe in Vrancea?
  • iordachegaby33

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2016

  • Mesaj Privat
dupa ce am facut 2000km mi sa intamplat prin dealuri cand schimba sa faca urat adica cum face manuala cand nu calci bine ambreiajul sau i dai drumul prea repede.
am inteles ca se mai poate intampla sa mai faca figuri de atunci am facut programare la mecanic pretul fiind de 450 euro am ajuns acolo mecanicul a intors-o pe dos ca programarea era maine si nu azi cauta scuze parerea mea e ca nu era in stare asa ca am plecat mai departe direct la opel am condus vreo 100km dus intors zic eu raprezentanta mare si ordonata.... am vorbit direct cu responsabilul si mi-a zis ca despre schimbarea filtrului de ulei de la cutia automata nu stiau nimic a sunat pe undeva 20 minute si nimic,am plecat injurand la mine in zona am gasit un mecanic si mi a spus ca cand vine aparatul acela pentru schimbat uleiul aduc uleiul si aditivul dar fara filtru,cica cand baga aditivul se curata si filtru si i-am spus ca fara schimbarea filtrului nu fac nimic.
  • iordachegaby33

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2016

  • Mesaj Privat
asa ca daca vin in tara poate fac la noi schimbul de ulei si distributia,acum nu vreau sa umblu si pe la noi sa nu gasesc pe cineva in stare deci imi puteti recomanda pe cineva in zona Vrancei? sunt dispus sa ma duc si mai departe de exemplu la Bucuresti
  • bgdrom

  • Mesaje scrise: 228
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1991 c 16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Zgomotul ala care se aude la schimbarea treptelor nu e o treaba deloc buna pentru o cutie automata , parerea mea nu risca sa pleci tocmai din Italia cu ea asa .
  • iordachegaby33

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2016

  • Mesaj Privat
de fapt nu ma pricep este prima automata zgomot nu se aude dar cand urca sau coboara treptele le simt ca si cum ai merge cu viteza calci aceleratia ei piciorul iar apoi o calci iar bruscarea aceia daca ma intelegeti.
cand trece de la prima la a doua aproape ca nu se simte deloc ca schimba.
in rest merge bine am probat si butonul sport am calcat-o si nimic doar ca am 168.000km multi au fost facuti in austrostrada.
  • bgdrom

  • Mesaje scrise: 228
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1991 c 16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Cutia automata trebuie sa schimbe fara ca tu sa sesizezi ceva, este mult mai lina decat o cutie manuala. Totusi aceste mici zmucituri nu sunt in regula si ar trebui sa te puna serios pe ganduri.
Intretinerea si exploatarea ei este foarte importanta pentru o buna functionare.Cand esti in parking si comuti pe drive sau rear se simte vreo smucitura?
  • iordachegaby33

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2016

  • Mesaj Privat
La inceput se mai simtea un pic dar acum nu se mai simte, cand comut am impresia ca daca tin maneta pe mijloc sau mai in stanga se simte un pic, iar cand o tin mai in dreapta nu.
  • iordachegaby33

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Maneta a fost schimbata de curand cu una dupa e-bay nefiind originala
  • bgdrom

  • Mesaje scrise: 228
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1991 c 16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Eu zic schimba uleiul cat mai repede posibil, sunt un fan al cutiilor automate si la fiecare masina cumparata fac acealsi lucru- schimb toate consumabilele pentru linistea mea .
  • iordachegaby33

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2016

  • Mesaj Privat
L-as schimba daca as gasi unde.
  • iordachegaby33

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Are ceva daca schimb uleiul fara filtru?
Cum nu gasesc pe nimeni in stare sa desfaca cutia ca sa schimbe si filtru ma gandeam sa schimb numai uleiul.
Vad ca imi smuceste si mie de la 4 - 3 in coborare.
Si cand ma gandesc ca acum doua luni cand am cumparat-o nu avea nimic.
  • mosbi83

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2014

  • Mesaj Privat
In general asa se recomanda dar nu cred ca este o problema asa de mare daca nu se face, numai ca dupa ce schimbi uleiul sa bagi un magnet in uleiul folosit sa vezi daca ai pilitura prin el.,
  • bgdrom

  • Mesaje scrise: 228
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1991 c 16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2012

  • Mesaj Privat
In mod normal fitrul se schimba odata cu uleiul, dar am avut masina la care producatorul garanta fitrul pentru 500000 de km ( filtrul fiind in cutie) Ia legatura cu tipu asta e foarte bun ! https://www.facebook.com/rep...ef=ts&fref=ts
La modele cu fitrul in baia de ulei se schimba odata cu uleiul.
  • iordachegaby33

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2016

  • Mesaj Privat
As lua legatura cu el dar sunt la 2000km departare si nu vad cum m-ar putea ajuta.
  • bgdrom

  • Mesaje scrise: 228
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1991 c 16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2012

  • Mesaj Privat
suna l !
  • doruro

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Am sunat si eu la Rãdãcini Galați ptr schimb de ulei la cutie automatã si au zis cã skimba doar 3 litri, specificand ca au pompã si costã 400 lei cu manoperã. Nu am probleme la cutie, dar am vãzut cã furtunele care duc la radiator ( rãcitor) sant murdare de ulei si le vreau skimbate. Stie cineva in zona Galați , vreun servis? Ca reprezentanța e varzã. Mulțumesc.
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
azi am fost si eu dimineata la service ( OPEL WEST - Reprezentanta Opel din Oradea ) sa fac schimbul de ulei la cutie.
Nu e INSIGNIA, dar e aceeasi cutie Smile
Opel Astra J A20DTH 165cp, cutie AF40, din 2015 si 63.000 la bord ( eu am luat masina in Martie/Aprilie 2016 din Germania, si avea 25.000km la bord )
citind pe forum, si pe net, am considerat ca ar fi benefic un schimb de ulei, in mod regulat.

cand au dat jos busonul de la ulei, m-am speriat efectiv.
la doar 63.000km, uleiul era NEGRU. si cand zic NEGRU, ma refer la NEGRU, nu vreo nuanta mai intunecata.
s-a completat cu aprox 2,5L, s-a lasat motorul sa mearga, schimbat toate treptele, facut circuitul complet vreo 10min, etc.
l-am mai scos odata, si era o idee mai imbunatatit, dar culoarea era inca dubioasa, asa ca am considerat ca e mai bine sa mai fac inca o etapa de completare, identica cu cea de mai sus.
la a treia golire, uleiul arata deja destul de aproape de culoarea rosiatica a uleiului nou din flacon.

nu aveam probleme la cutie, nu aveam socuri, iar dupa schimb nu am simtit nicio imbunatatire, poate pentru ca nici n aveam ce sa simt ca totul mergea bine si inainte Smile

cost total 8L ulei ( 3 x 2,5L ) la 51,25 lei litru cu tva = 412 lei cu tva, si manopera de 238 lei cu tva. total 650 lei. care odata la 2 ani sau 60.000km nu cred ca reprezinta un cost enorm pentru a intretine o cutie automata.
  • omefro

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Bravo, felicitari, inteleapta decizie.
Skip ads

  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere
  3. Uleiuri, lichide și carburanți

Skip ads


Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR