Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • adrian1985

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Simptome:

Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra
An fabricatie: 2005
Cod motor: Z19DTH P1109 Swirl Actuator Malfunction B-033
P1109 Swirl Actuator Supply Voltage Range/Performance B-033
P1109 Swirl Actuator Feedback Circuit High Voltage B-033
P1109 Swirl Actuator Feedback Circuit Low Voltage B-033
P1109 Swirl Actuator Feedback Signal Malfunction B-033
P1109 Swirl Actuator Feedback Signal Range/Performance B-033
P1109 Swirl Actuator Feedback Powerstage High Temperature B-033
P1110 Swirl Actuator High Voltage C-018
P1110 Swirl Actuator Low Voltage B-024
P1110 Swirl Actuator Circuit Open B-024
P1110 Swirl Actuator Powerstage High Tem daca imi apar codurile astea ai idee ce ar trebui sa verific? si 0070 care am inteles ca ar fi senzorul de temperatura de afara care nu ar fi ceva grav? imi poate spue cineva despre ce e vorba in codurile astea si la ce ar trebui sa umblu?
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Pt. P1109 / P1110 trebuie sa repari / inlocuiesti galeria de admisie.
  • adrian1985

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2016

  • Mesaj Privat
am inlocuito acum ceva timp.....dar am inlocuito acasa.....trebue stearsa eroarea ca sa nu mai apara pe vreun tester ceva s.au daca totul era ok disparea singura? si 0070 ai idee ce este?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Trebuie sterse erorile ca sa vezi daca reapar.
P0070 e senzorul de temperatura exterioara din bara fata.
  • adrian1985

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2016

  • Mesaj Privat
aaa atunci e ok...atat timp cat tija este acolo si functioneaza iar clapetele deschid si inchid deci functioneaza si motorasul ala nu am de ce sa.mi fac probleme nu?...cat despre senzorul ala...acum zile atarna pe jos si l.am prins de bara in fuga
  • adrian1985

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2016

  • Mesaj Privat
singura kestie pe care am facuto si nu stiu cat de bine am facut.....galeria este prinsa in prezoane iar eu am sudat piulite in capatul prezoanelor pt a le desface din chiuloasa asta pentru a scoate galeria fara sa mai fiu nevoit sa dau distributia si pompa jos iar apoi am inlocuit prezoanele cu suruburi de aceasi dimensiune care se infiletau in chiuloasa si strangeau si galeria data viitoare o sa o curat s.au schimb mult mai usor.....cred ca nu e un lucru rau cce am facut.. nu?
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
eu zic ca nu e bine ce ai facut.
chiulasa e din aluminiu, suruburile puse de tine din otel.
daca in caz de ceva l-ai strans mai mult decat trebuie, filetul din chiulasa va ceda (aluminiul e mai moale si cedeaza mai repede decat otelul)...

daca era sa fie bine inchipuie-ti ca producatorul punea din prima suruburi acolo si nu mai punea prezoane...
sunt de parerea ca scapa mai ieftin asa decat cu prezoane + piulite.
  • adrian1985

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2016

  • Mesaj Privat
daca ar fi sa ne lom dp producator nu cred ca ar fi trbuis sa puna nici galeria asta de admisie varza nu? iar prezoanele sunt tot din otel ca si suruburile...in fine...sper sa nu am probleme Smile deocamdata vad ca merge brici
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
galeria a pus-o pentru cele 8 valve in plus si pentru a nu se umple camera de ardere doar cu aer cand nu e nevoie.

iar legat de prezoane, nu e acealsi lucru pentru ca prezonul sta insurubat in chiulasa la un capat si se infileteaza piulita ala cealalt capat (fier pe fier).
tu cand infiletezi surubul in chiulasa infiletezi pe filetul chiulasei care daca nu esti atent il poti strica.
si de stricat il strici odata nu de 3-4 ori.
un prezon costa cativa lei pe cand o rectificare a unui filet al chiulasei te poate ajunge cateva zeci de lei si nu-ti garanteaza nimeni ca o sa tina...
  • adrian1985

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2016

  • Mesaj Privat
ai si tu dreptatea ta dau o sa dau galeria jos de zeci de ori si nici filetul ala nu cred ca se strica asa usor iar din cele 12 suruburi ca parca atatea sunt kiar daca se strica filetul unuia nu cred ca este problema
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Iti dau un sfat...
Cauta o piulita de aluminiu si un surub de otel si infileteaza-le la cheie pana la capat ca si cum ai strange un prezon in chiulasa, la forta normala de 3-4 ori si vezi care cedeaza...
  • adrian1985

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2016

  • Mesaj Privat
ai dreptate...o piulita are 4...5 pasi de filet.....in chiuloasa sunt 10 pasi de filet cel putin ai luat in considerare si chestia asta?prezonul e tot din otel sa stii...deci? care ar fi dezavantajul?
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Eu incerc sa-ti dau un sfat.
Tu faci ce vrei cu masina ta...
Cine cedeaza mai repede?
Otelul sau aluminiul?
  • adrian1985

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2016

  • Mesaj Privat
am inteles ce vrei sa spui...dar eu spun ca si prezoanele erau din acelasi material...adica otel ca si suruburile...iar cand le.am facut le.am facut pe comanda sa intre in chiuloasa mai putin cu 2mm decat prezoanele sa fiu sigur ca nu le strand mai mult decat trebue...da adevarul e ca cedeaza mai uror aluminiu dar filetul ala o sa cedeze **n** infiletari si desfiletarii... nu cred ca o sa skimb 10 galerii de admisie sa fiu nevoit sa rectific chiuloasa...ma gandesc ca una e sa strangi un surub pe o piulita care are 5 pasi de filet si alta e in chiuloasa care are aproximativ 5 6 cm de filet..
  • adrian1985

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2016

  • Mesaj Privat
iar la temperaturi ridicate fierul se dilata mai mult decat aluminiul deci pe temperaturi ridicate se dilata mai mult prezonul si o sa stea strans.......in fine...merci oricum de sfat siiiii sper sa nu am probleme Smile
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Repet, e masima ta si faci ce vrei cu ea...
  • SFlorin590

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Salut am un opel astra h gtc 1.9 cdti de 150 de cai,si în dimineața ãsta nu a mai pornit ,la testul cu pedale îmi apar 2 erori ECN 04005A ȘI ECN 161450,și în urma cu o luna se tura la 1500 și nu se mai accelera deloc și se aprindea martorul ESP,va rog un sfat ,un ajutor ceva.multumesc.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
P0400-EGR,P1614-nu recunoaste cipul din cheie,iar pentru martorul ESP se face diagnoza pe calculatorul dedicat...
  • gaches

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2008

  • Mesaj Privat
A încercat careva dintre voi sa desfacã și sa repare motorașul swirl?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR