wanderer
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2008
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
wanderer
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2008
- Mesaj Privat
Un mecanic la care am fost cu masina mi-a spus sa schimb si rola intinzatoare si fulia de la alternator, dar n-a demontat cureaua si sa verifice rola intinzatoare sau fulia alternatorului. Este posibil sa observi uzura sau defectul acestora fara a demonta cureaua? Am inteles ca rola daca nu scoate niciun zgomot nu trebuie musai schimbata, la fel si fulia alternatorului daca nu se roteste in ambele sensuri, este adevarat? Motorul are 190000 km si nu cred ca s-a schimbat pana acum, am cumparat-o la 70000 km din Germania.
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
wanderer a scris:Am un zgomot care provine de la cureaua de accesorii. Doresc sa stiu daca este indicat ca sa schimb si rola intinzator si fulia de la alternator. Va multumesc anticipat pt raspunsuri!
La mine fluiera cureaua, am schimbat-o, iar rola si fulia de la alternator nu le-am schimbat. Am facut 15 000 km de atunci si nu am nicio problema.
- marius_astra
- *
- 7 mesaje
- din 14 Feb 2015
- Astra 2004
- Buzau
marius_astra
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2015
- Mesaj Privat
Salutare! De ceva vreme masina mea opel astra h model 2004 cdti pornea foarte greu sau pornea la prima cheie, mergea 10 secunde, apoi se oprea si pornea foarte greu. am fost cu ea la tester si mi-au spus ca e de la cheie(nu o recunoaste senzorul). am mai mers asa vreo 2 saptamani pana aseara cand am patit acelasi lucru(a pornit, a mers 10 secunde si s-a oprit dupa care a pornit foarte greu). dupa ce a pornit, am inceput sa merg si am observat ca frana este tare si nu tine deloc. am mers circa 3 km asa fara frane cu viteza redusa si mi s-a aprins in bord martorul "baterie" cu rosu. am ajuns cu bine acasa, am oprit motorul si apoi am incercat sa o repornesc si nu a mai pornit. am incercat sa o pornesc si dimineata. nu a pornit. din ce am citit pe forum aici,as avea doua probleme: 1. sa schimb borcanul in care se afla filtrul de motorina fiindca trage aer pe undeva pe acolo. 2. s-a blocat vreo rola de pe la accesorii deoarece am verificat si cureaua accesorii nu e rupta. am uitat sa mentionez ca scoate un zgomot puternic in zona curelei de distributie. intrebarea mea e daca exista vreo posibilitate ca cele doua probleme sa aiba vreo legatura si de fapt sa fie o cu totul alta problema decat cele mentionate de mine. Multumesc anticipat!
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- marius_astra
- *
- 7 mesaje
- din 14 Feb 2015
- Astra 2004
- Buzau
marius_astra
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2015
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- ionutdanica
- **
- 295 mesaje
- din 24 Aug 2014
- Astra 2006 Z19DTH
- Italia
ionutdanica
- Mesaje scrise: 295
- Locatie: Italia
- Masina: Astra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2014
- Mesaj Privat
Ia facut baita la saracul alternator.
Poti cumpara alt alternator nou de concurenta sau altul sh cu tot cu pompa de vacum.
Sau il desfaci pe al tau il speli cu presiune si solutie si il duci la electrician sa verifice tot releu si puntea de diode, cat despre pompa de vacum trebuie sa verifici bine paletele din ea si eventual schimbate sau cumper direct una noua bafta.
Poti cumpara alt alternator nou de concurenta sau altul sh cu tot cu pompa de vacum.
Sau il desfaci pe al tau il speli cu presiune si solutie si il duci la electrician sa verifice tot releu si puntea de diode, cat despre pompa de vacum trebuie sa verifici bine paletele din ea si eventual schimbate sau cumper direct una noua bafta.
- marius_astra
- *
- 7 mesaje
- din 14 Feb 2015
- Astra 2004
- Buzau
marius_astra
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2015
- Mesaj Privat
alexx25
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2016
- Mesaj Privat