Grija mare in alegerea meseriasului, si mai ales a procedeului prin care se sudeaza.
Inca sunt in numar ingrijorator de mare, 'meseriasi' care sudeaza doar cu autogen. Tabla de pe Opelurile vechi, fiind destul de subtire, dupa autogen ramane toata ondulata, si decalita. Va putrezi la loc in 2-3 ani. Cautati un tinichigiu care foloseste aparat de sudura cu sarma (MIG), daca se executa lucrarea cum trebuie, poate tine mult si bine.
Pe langa faptul ca autogenul decaleste tabla, la o lucrare cu autogen este imposibila grunduirea interioara a pragurilor, pentru ca in timpul sudurii, metalul se inroseste pe o portiune de minim 3cm in jurul sudurii, iar acolo, grundul se arde; ramane tabla goala si decalita, in interiorul cavitatii, iar de la primul condens, se face imediat crusta portocalie de rugina. De aici si gaurile in 2-3 ani.
Cautati un meserias cu sudura MIG, si aplicati ceara pentru cavitati, la finalul lucrarii.
Asta daca va doriti o masina "noua", si nu o carpeala, care cand va expira, va va face sa renuntati la masina, ca "are rugina in ea si nu mai am cum s-o scot".