Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • auto24

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2002 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Salut !

Am un Corsa C , motor 1.2 \ Z12XE care de anul nou mi-a fãcut o surprizã neplacuta.La pornirea pe vreme geroasa (-10 C) mi-a aruncat TOT uleiul în filtru de aer.

S-a intamplat cam asa: mașina a fost pornitã dupã vreo douã zile de staționare iar pornirea a fost super ușoarã și fãrã a da vre-un semn ca ar fi probleme(martori aprinși ,zgomote ciudate etc).Am decis sa o las la relanti sã se încãlzeascã dupã care am intrat 5 minute în casa. Când m-am întors motorul era oprit.Am încercat sa-l repornesc dar nu a mai vrut ,nici mãcar nu-l mai învârtea.
Atunci am deschis capota și am vãzut ca din carcasa filtrului de aer curge ulei.
Uleiul si filtru au fost relativ recent schimbate (mobil 5w40)
A mai pãțit cineva așa ceva? Dacã da care a fost cauza și cum s-a rezolvat problema? Și bineînțeles cam cât a costat remedierea?
Mulțumesc pentru ajutor și îmi cer scuze anticipat dacã aceastã problemã a fost dezbãtuta în altã parte a forumulului fãrã sã o fi observat în cãutãrile mele
Skip ads

  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
cum eposibil asa ceva?
pe tubulatura de admisie aer este ulei?
trebuie sa vezi pe unde a ajuns uleiul in filtru..
motorul este calat? se mai poate invarti de la fulia vibrochen?
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Speta,nu cred ca va fi rezolvata pe forum...,e nevoie de specialist pregatit si cu experienta.E important sa fie descoperita cauza reala,pentru a se efectua o rezolvare,in cunostinta de cauza...
  • nastasaflorin

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Posibil sa se fi rupt o supapa de admisie, aia a spart pistonul si de aici toata problema. Cel mai probabil va fi nevoie de alt motor, sau chiuloasa+piston/pistoane - in cazul fericit in care blocul motor nu a fost afectat. Insa daca nici nu-l mai invarte.....cel mai probabil e nevoie de alt motor....

Poti da capacul de la culbutori jos si vezi daca totul e in regula, eventual scoti bujiile si incerci sa-l invarti de la fulia arborelui sa vezi daca stau toate la locul lor....
  • auto24

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2002 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Salut
Din rãspunsurile voastre se pare ca problema e gravã.
De îndatã ce temperatura de afarã se mai apropie de mãcar 1-2 grade voi începe sã verific pas cu pas ce s-a întâmplat însa mai mult ca sigur motorul are nevoie de reparații majore.

Apropos ..stiti cumva în jud.Hunedoara un mecanic bun?
  • auto24

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2002 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Salut!

Din fericire motorul a scãpat întreg însã au apãrut ceva "sechele"
Problema uleiului din filtru a apãrut,din spusele mecanicului ,din cauza uleiului prost\contrafacut și a condensului .Pe timp de ger s-a format undeva pe traseul descendent al uleiului un dop de gheațã iar uleiul s-a acumulat în partea superioarã a motorului inclusiv cilindrii iar de aici a fost aruncat în admisie.
Nu știu ce sã zic , e și asta o variantã. Oricum s-a curãțat clapetã de aer , tubulaturã admisie ,bujii ,debitmetru, schimbat filtre și ulei plus garniturã capac culbutori
.Existã și o problemã : din când în când motorul merge în 3 pistoane și se aprinde mult preaiubitul check engine.

Ceva pareri ?
  • mihaidarie

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia Sports Tourer 2012 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Si care sunt erorile?
  • auto24

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2002 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Toate problemele s-au rezolvat !
Motorul nu a avut de suferit. Problema mersului în trei pistoane , a lipsei de putere și a erorilor a fost bobina de inductie. Manșoanele izolatore de cauciuc ale bobinei originale au fost deteriorate ,mai exact cauciucul a fost "copt" iar în momentul când s-a lucrat la bujii acestea s-au fisurat iar curentul era furat ,lucru care inevitabil ducea la o funcționare defectuoasa a motorului.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR