auto24
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2002 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2016
- Mesaj Privat
Salut !
Am un Corsa C , motor 1.2 \ Z12XE care de anul nou mi-a fãcut o surprizã neplacuta.La pornirea pe vreme geroasa (-10 C) mi-a aruncat TOT uleiul în filtru de aer.
S-a intamplat cam asa: mașina a fost pornitã dupã vreo douã zile de staționare iar pornirea a fost super ușoarã și fãrã a da vre-un semn ca ar fi probleme(martori aprinși ,zgomote ciudate etc).Am decis sa o las la relanti sã se încãlzeascã dupã care am intrat 5 minute în casa. Când m-am întors motorul era oprit.Am încercat sa-l repornesc dar nu a mai vrut ,nici mãcar nu-l mai învârtea.
Atunci am deschis capota și am vãzut ca din carcasa filtrului de aer curge ulei.
Uleiul si filtru au fost relativ recent schimbate (mobil 5w40)
A mai pãțit cineva așa ceva? Dacã da care a fost cauza și cum s-a rezolvat problema? Și bineînțeles cam cât a costat remedierea?
Mulțumesc pentru ajutor și îmi cer scuze anticipat dacã aceastã problemã a fost dezbãtuta în altã parte a forumulului fãrã sã o fi observat în cãutãrile mele
Am un Corsa C , motor 1.2 \ Z12XE care de anul nou mi-a fãcut o surprizã neplacuta.La pornirea pe vreme geroasa (-10 C) mi-a aruncat TOT uleiul în filtru de aer.
S-a intamplat cam asa: mașina a fost pornitã dupã vreo douã zile de staționare iar pornirea a fost super ușoarã și fãrã a da vre-un semn ca ar fi probleme(martori aprinși ,zgomote ciudate etc).Am decis sa o las la relanti sã se încãlzeascã dupã care am intrat 5 minute în casa. Când m-am întors motorul era oprit.Am încercat sa-l repornesc dar nu a mai vrut ,nici mãcar nu-l mai învârtea.
Atunci am deschis capota și am vãzut ca din carcasa filtrului de aer curge ulei.
Uleiul si filtru au fost relativ recent schimbate (mobil 5w40)
A mai pãțit cineva așa ceva? Dacã da care a fost cauza și cum s-a rezolvat problema? Și bineînțeles cam cât a costat remedierea?
Mulțumesc pentru ajutor și îmi cer scuze anticipat dacã aceastã problemã a fost dezbãtuta în altã parte a forumulului fãrã sã o fi observat în cãutãrile mele
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- nastasaflorin
- **
- 147 mesaje
- din 16 Nov 2010
- Corsa 2004 Z17DTH
- Neamt
nastasaflorin
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2010
- Mesaj Privat
Posibil sa se fi rupt o supapa de admisie, aia a spart pistonul si de aici toata problema. Cel mai probabil va fi nevoie de alt motor, sau chiuloasa+piston/pistoane - in cazul fericit in care blocul motor nu a fost afectat. Insa daca nici nu-l mai invarte.....cel mai probabil e nevoie de alt motor....
Poti da capacul de la culbutori jos si vezi daca totul e in regula, eventual scoti bujiile si incerci sa-l invarti de la fulia arborelui sa vezi daca stau toate la locul lor....
Poti da capacul de la culbutori jos si vezi daca totul e in regula, eventual scoti bujiile si incerci sa-l invarti de la fulia arborelui sa vezi daca stau toate la locul lor....
auto24
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2002 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2016
- Mesaj Privat
auto24
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2002 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2016
- Mesaj Privat
Salut!
Din fericire motorul a scãpat întreg însã au apãrut ceva "sechele"
Problema uleiului din filtru a apãrut,din spusele mecanicului ,din cauza uleiului prost\contrafacut și a condensului .Pe timp de ger s-a format undeva pe traseul descendent al uleiului un dop de gheațã iar uleiul s-a acumulat în partea superioarã a motorului inclusiv cilindrii iar de aici a fost aruncat în admisie.
Nu știu ce sã zic , e și asta o variantã. Oricum s-a curãțat clapetã de aer , tubulaturã admisie ,bujii ,debitmetru, schimbat filtre și ulei plus garniturã capac culbutori
.Existã și o problemã : din când în când motorul merge în 3 pistoane și se aprinde mult preaiubitul check engine.
Ceva pareri ?
Din fericire motorul a scãpat întreg însã au apãrut ceva "sechele"
Problema uleiului din filtru a apãrut,din spusele mecanicului ,din cauza uleiului prost\contrafacut și a condensului .Pe timp de ger s-a format undeva pe traseul descendent al uleiului un dop de gheațã iar uleiul s-a acumulat în partea superioarã a motorului inclusiv cilindrii iar de aici a fost aruncat în admisie.
Nu știu ce sã zic , e și asta o variantã. Oricum s-a curãțat clapetã de aer , tubulaturã admisie ,bujii ,debitmetru, schimbat filtre și ulei plus garniturã capac culbutori
.Existã și o problemã : din când în când motorul merge în 3 pistoane și se aprinde mult preaiubitul check engine.
Ceva pareri ?
- mihaidarie
- ***
- 525 mesaje
- din 17 Feb 2013
- Insignia Sports Tourer 2012 A20NFT
- Bucuresti
mihaidarie
- Mesaje scrise: 525
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia Sports Tourer 2012 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2013
- Mesaj Privat
auto24
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2002 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2016
- Mesaj Privat
Toate problemele s-au rezolvat !
Motorul nu a avut de suferit. Problema mersului în trei pistoane , a lipsei de putere și a erorilor a fost bobina de inductie. Manșoanele izolatore de cauciuc ale bobinei originale au fost deteriorate ,mai exact cauciucul a fost "copt" iar în momentul când s-a lucrat la bujii acestea s-au fisurat iar curentul era furat ,lucru care inevitabil ducea la o funcționare defectuoasa a motorului.
Motorul nu a avut de suferit. Problema mersului în trei pistoane , a lipsei de putere și a erorilor a fost bobina de inductie. Manșoanele izolatore de cauciuc ale bobinei originale au fost deteriorate ,mai exact cauciucul a fost "copt" iar în momentul când s-a lucrat la bujii acestea s-au fisurat iar curentul era furat ,lucru care inevitabil ducea la o funcționare defectuoasa a motorului.