Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • kosty000

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2012 A20DTH (LBS)
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Salutare,
De curand am cumparat un astra J din anul 2012,motor 2000,165 cai.Momentan masina funtioneaza foarte bine,are 200.000 km rulati,dar ma ingrijoreaza povestile de groaza in care personajul principal este motorul de 2L.
Pot sa preintampin ,trebuie sa verific ceva,este cazul sa intru in panica la fiecare pornire a masinii?
Va multumesc.
Skip ads

  • paul2004

  • Mesaje scrise: 397
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Pai daca tot stai cu gandul numai la asta....de ce ai mai cumparat varisnta asta?
Daca masina functioneaza ok...faci schimbul de ulei si consumabile la timp...nu cred ca ai de ce sa te ingrijorezi.
Daca mergi linistit si in parametri iar poti sta linistit.
Daca vrei sa te duci la curse sau daca tii neaparat sa fii mereu primul de la semafor...trebuia sa.ti cumperi alta gama de masina.

In concluzie daca masina merge ok.....poti sa te bucuri de ea...nu mai sta cu grija...ca aoleu daca mi se intampla si mie....
Numai bine.
  • kosty000

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2012 A20DTH (LBS)
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Sunt cat se poate de calm in trafic,la consumabile nu ma zgarcesc.
Ma gandeam ca poate s au facut modificari de catre producator ca sa preintampine problema,stiti ceva?
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Pe astra nu am vãzut probleme la 2. 0. In plus, tu ai varianta de 165 hp.
  • poseidon06

  • Mesaje scrise: 426
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Astra cu A20DTH e destul de rara pe la noi. Dar fiind acelasi motor ca la Insignia, si fiind intretinute la fel pe afara, cu schimburi la 30.000 km si forjate, eu, pentru linistea mea, as schimba oringul acela de la pompa de ulei sau de unde era. @kosty000, gasesti mai multe informatii in thread-ul de Insignia. Eu m-am interesat oricum si pentru a mea, cand o sa ajunga la 100.000 km, sau poate chiar la 75.000 km cand ii fac distributia, ma gandesc sa ii schimb si garnitura aceea.

@kosty000, poti sa verifici daca la pornire dimineata, la rece, ti se stinge mai greu becul de la ulei. Daca asa se intampla, atunci cauta sa schimbi garnitura de la sorbul pompei de ulei cat mai curand. Cand se aprinde becul de low oil pressure deja e prea tarziu.
  • kosty000

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2012 A20DTH (LBS)
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2008

  • Mesaj Privat
multumesc pentru raspuns,masina are 200.000 km,poate deja s a confruntat cu problema proprietarul din germania.m am uitat ,nu arata nici un mesaj cand pornesc masina,pana la urmatorul schimb de ulei am sa mai aprofundez problema,sper sa nu am surprize.
  • tdrCT

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2015

  • Mesaj Privat
salut colegul, si eu detin o astra J cu motorul respectiv de 2.0 a20dth - o am de aproape 1 an jumate si deocamdata nu am avut nici o problema la motor, singura chestie schimbata fiind cureaua de accesorii. Plus consumabile la revizie. Foarte multumit de ea pana acum Very Happy

o sa verific ce s-a scris mai sus si la mine, mi se pare ca intradevar mi se stinge putin mai greu becul de ulei.
  • kosty000

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2012 A20DTH (LBS)
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Poti sa ne spui din ce an este masina ta?
Am citit posturile de pe pagina insignia,sunt infricosatoare ,dar sunt curios daca problema a mai aparut la modelele dupa 2012,poate stie cineva
http://www.gmpartscenter.net/oe-gm/55589549
In link gasiti piesa care distruge motorul.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
daca nu este scumpa manopera merita facuta schimbarea odata la 50.000km si stai apoi linistit iar uleiul schimbati-l la 10.000 km daca tineti la masina si vreti sa o pastrati mai multa vreme...
  • kosty000

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2012 A20DTH (LBS)
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2008

  • Mesaj Privat
la un service din provincie,probabil o sa te costa maxim 300 lei manopera,la reprezentanta ,citeam, costa 400 lei .
  • tdrCT

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2015

  • Mesaj Privat
kosty000 a scris:Poti sa ne spui din ce an este masina ta?
Am citit posturile de pe pagina insignia,sunt infricosatoare ,dar sunt curios daca problema a mai aparut la modelele dupa 2012,poate stie cineva
http://www.gmpartscenter.net/oe-gm/55589549
In link gasiti piesa care distruge motorul.


este model 2010, cred ca exact ca a ta.

am filmat dimineata pornirea, aici: http://www.youtube.com/watch?v=TK3tvCuxEZg

becul acela de ulei ramane aprins cand tin cheia in contact, cand pornesc motorul se stinge la fel ca celelalte. Asta e simptomul?
  • kosty000

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2012 A20DTH (LBS)
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2008

  • Mesaj Privat
la fel porneste si a mea,ceva fluctuatii ale turometrului dimineata?
  • tdrCT

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2015

  • Mesaj Privat
foarte putin, de la frig am presupus. de cand s-a mai incalzit nu se mai simte vreo fluctuatie.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Daca ai doar cheia in contact fara motor pornit, becul sta aprins... nu ai presiune, normal.
Iar imediat dupa pornire, chiar daca exista deja presiune in circuitul de ungere, becul de ulei (si nu numai) nu se stinge decat dupa ce indicatoarele de bord isi fac check-ul... dupa ce dau o tura max/min a ceasurilor.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR