- kosty000
- OP
- 119 mesaje
- din 25 Oct 2008
- Astra 2012 A20DTH (LBS)
- Teleorman
kosty000
- Mesaje scrise: 119
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2012 A20DTH (LBS)
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2008
- Mesaj Privat
Salutare,
De curand am cumparat un astra J din anul 2012,motor 2000,165 cai.Momentan masina funtioneaza foarte bine,are 200.000 km rulati,dar ma ingrijoreaza povestile de groaza in care personajul principal este motorul de 2L.
Pot sa preintampin ,trebuie sa verific ceva,este cazul sa intru in panica la fiecare pornire a masinii?
Va multumesc.
De curand am cumparat un astra J din anul 2012,motor 2000,165 cai.Momentan masina funtioneaza foarte bine,are 200.000 km rulati,dar ma ingrijoreaza povestile de groaza in care personajul principal este motorul de 2L.
Pot sa preintampin ,trebuie sa verific ceva,este cazul sa intru in panica la fiecare pornire a masinii?
Va multumesc.
- paul2004
- **
- 397 mesaje
- din 28 Aug 2013
- Astra 2010 A17DTR
- Bucuresti
paul2004
- Mesaje scrise: 397
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2013
- Mesaj Privat
Pai daca tot stai cu gandul numai la asta....de ce ai mai cumparat varisnta asta?
Daca masina functioneaza ok...faci schimbul de ulei si consumabile la timp...nu cred ca ai de ce sa te ingrijorezi.
Daca mergi linistit si in parametri iar poti sta linistit.
Daca vrei sa te duci la curse sau daca tii neaparat sa fii mereu primul de la semafor...trebuia sa.ti cumperi alta gama de masina.
In concluzie daca masina merge ok.....poti sa te bucuri de ea...nu mai sta cu grija...ca aoleu daca mi se intampla si mie....
Numai bine.
Daca masina functioneaza ok...faci schimbul de ulei si consumabile la timp...nu cred ca ai de ce sa te ingrijorezi.
Daca mergi linistit si in parametri iar poti sta linistit.
Daca vrei sa te duci la curse sau daca tii neaparat sa fii mereu primul de la semafor...trebuia sa.ti cumperi alta gama de masina.
In concluzie daca masina merge ok.....poti sa te bucuri de ea...nu mai sta cu grija...ca aoleu daca mi se intampla si mie....
Numai bine.
- kosty000
- OP
- 119 mesaje
- din 25 Oct 2008
- Astra 2012 A20DTH (LBS)
- Teleorman
kosty000
- Mesaje scrise: 119
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2012 A20DTH (LBS)
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2008
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,854 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,854
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- poseidon06
- **
- 426 mesaje
- din 28 Jul 2011
- Astra 2011 A20DTH
- Bucuresti
poseidon06
- Mesaje scrise: 426
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2011
- Mesaj Privat
Astra cu A20DTH e destul de rara pe la noi. Dar fiind acelasi motor ca la Insignia, si fiind intretinute la fel pe afara, cu schimburi la 30.000 km si forjate, eu, pentru linistea mea, as schimba oringul acela de la pompa de ulei sau de unde era. @kosty000, gasesti mai multe informatii in thread-ul de Insignia. Eu m-am interesat oricum si pentru a mea, cand o sa ajunga la 100.000 km, sau poate chiar la 75.000 km cand ii fac distributia, ma gandesc sa ii schimb si garnitura aceea.
@kosty000, poti sa verifici daca la pornire dimineata, la rece, ti se stinge mai greu becul de la ulei. Daca asa se intampla, atunci cauta sa schimbi garnitura de la sorbul pompei de ulei cat mai curand. Cand se aprinde becul de low oil pressure deja e prea tarziu.
@kosty000, poti sa verifici daca la pornire dimineata, la rece, ti se stinge mai greu becul de la ulei. Daca asa se intampla, atunci cauta sa schimbi garnitura de la sorbul pompei de ulei cat mai curand. Cand se aprinde becul de low oil pressure deja e prea tarziu.
- kosty000
- OP
- 119 mesaje
- din 25 Oct 2008
- Astra 2012 A20DTH (LBS)
- Teleorman
kosty000
- Mesaje scrise: 119
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2012 A20DTH (LBS)
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2008
- Mesaj Privat
tdrCT
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2015
- Mesaj Privat
salut colegul, si eu detin o astra J cu motorul respectiv de 2.0 a20dth - o am de aproape 1 an jumate si deocamdata nu am avut nici o problema la motor, singura chestie schimbata fiind cureaua de accesorii. Plus consumabile la revizie. Foarte multumit de ea pana acum
o sa verific ce s-a scris mai sus si la mine, mi se pare ca intradevar mi se stinge putin mai greu becul de ulei.
o sa verific ce s-a scris mai sus si la mine, mi se pare ca intradevar mi se stinge putin mai greu becul de ulei.
- kosty000
- OP
- 119 mesaje
- din 25 Oct 2008
- Astra 2012 A20DTH (LBS)
- Teleorman
kosty000
- Mesaje scrise: 119
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2012 A20DTH (LBS)
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2008
- Mesaj Privat
Poti sa ne spui din ce an este masina ta?
Am citit posturile de pe pagina insignia,sunt infricosatoare ,dar sunt curios daca problema a mai aparut la modelele dupa 2012,poate stie cineva
http://www.gmpartscenter.net/oe-gm/55589549
In link gasiti piesa care distruge motorul.
Am citit posturile de pe pagina insignia,sunt infricosatoare ,dar sunt curios daca problema a mai aparut la modelele dupa 2012,poate stie cineva
http://www.gmpartscenter.net/oe-gm/55589549
In link gasiti piesa care distruge motorul.
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- kosty000
- OP
- 119 mesaje
- din 25 Oct 2008
- Astra 2012 A20DTH (LBS)
- Teleorman
kosty000
- Mesaje scrise: 119
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2012 A20DTH (LBS)
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2008
- Mesaj Privat
tdrCT
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2015
- Mesaj Privat
kosty000 a scris:Poti sa ne spui din ce an este masina ta?
Am citit posturile de pe pagina insignia,sunt infricosatoare ,dar sunt curios daca problema a mai aparut la modelele dupa 2012,poate stie cineva
http://www.gmpartscenter.net/oe-gm/55589549
In link gasiti piesa care distruge motorul.
Am citit posturile de pe pagina insignia,sunt infricosatoare ,dar sunt curios daca problema a mai aparut la modelele dupa 2012,poate stie cineva
http://www.gmpartscenter.net/oe-gm/55589549
In link gasiti piesa care distruge motorul.
este model 2010, cred ca exact ca a ta.
am filmat dimineata pornirea, aici: http://www.youtube.com/watch?v=TK3tvCuxEZg
becul acela de ulei ramane aprins cand tin cheia in contact, cand pornesc motorul se stinge la fel ca celelalte. Asta e simptomul?
- kosty000
- OP
- 119 mesaje
- din 25 Oct 2008
- Astra 2012 A20DTH (LBS)
- Teleorman
kosty000
- Mesaje scrise: 119
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2012 A20DTH (LBS)
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2008
- Mesaj Privat
tdrCT
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2015
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Daca ai doar cheia in contact fara motor pornit, becul sta aprins... nu ai presiune, normal.
Iar imediat dupa pornire, chiar daca exista deja presiune in circuitul de ungere, becul de ulei (si nu numai) nu se stinge decat dupa ce indicatoarele de bord isi fac check-ul... dupa ce dau o tura max/min a ceasurilor.
Iar imediat dupa pornire, chiar daca exista deja presiune in circuitul de ungere, becul de ulei (si nu numai) nu se stinge decat dupa ce indicatoarele de bord isi fac check-ul... dupa ce dau o tura max/min a ceasurilor.