Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem electric
  • Maverick

  • Mesaje scrise: 1,185
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Bine, nici eu nu sunt de acord cu ei, drept pt care voi verifica calculatorul maine. M-am gandit si eu ca daca e blocata, e blocata si gata. Ori merge ori nu.
Pe moment am luat-o de buna, dar ajungand acasa cu masina trasa, m-am mai gandit si inca ma gandesc ca cel mai probabil e calcu de injectie.
Cat despre pompa, desigur, asta a fost prima solutie: "Stiti trebuie o pompa noua". Numai 7000 lei!

Asa ca maine iar ma plimb cu masina prin Bucuresti, ca de, poate nu e traficul destul de aglomerat, il mai incurc si eu. Dar, deh, tot raul spre bine, ca tot vreau rulota... ma antrenez tragand Corsa prin bucuresti Laughing Evil or Very Mad
Skip ads

  • Maverick

  • Mesaje scrise: 1,185
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Problema rezolvata (CRED).... Am dat jos calcu de injectie si am refacut unele lipituri care pareau ca ar trebui refacute. Dupa operatiune motorul a pornit din prima si pana acum nu s-a mai oprit.
Sper ca asta sa fi fost buba si sa tina lipiturilea alea.

Multumiri !
  • mirceamihalciuc

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Am fost diagnosticat cu probleme la procesor (cu referinta la calculatorul de injectie). Problema este ca nu stiu daca Vectra C 2.0 DTI motor Y20DTH are calculator separat de injectie si unde s-ar putea gasi. Unii zic ca este integrat in pompa de injectie (modelul cu 2 mufe mari). Pare fi prins (asezat) in partea superioara a pompei cu 4 suruburi lungi , sub capacul pompei; daca asta este, l-a desfacut careva, se poate inlocui numai el sau trebuie schimbata toata pompa? Apoi, daca se schimba acestea, ce se intampla cu imobilizatorul, mai porneste masina sau trebuie dusa la reprezentanta pentru a "potrivi" pompa de injectie cu cipul din cheie?
Daca cineva s-a mai lovit de treburile astea, chiar si numai daca a schimbat doar pompa de injectie, i-as multumi anticipat pentru o scurta descriere cum au decurs lucrurile in cazul lui. Deasemeni si daca stiti ceva preturi de pompa, calculator.
Toate cele bune!
  • toma_marius

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y17dt isuzu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2006

  • Mesaj Privat
sigur nu

scoti calculatoru si te duci la un electronist sau la baietii de pe forum si iti refaci lipiturile si gata cu maxim 5 mil ai rezolvat "deci maxim "

lasa serviceul ca sunt balariosi
  • ROBERTby2000

  • Mesaje scrise: 244
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2006

  • Mesaj Privat
de acord cu toma marius.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
danielmarian29 nu a vrut sa puna nici macar locatia. O sa il friga astia in service de o sa tina minte. Alegerea lui daca are incredere in supermesterii aia sau niste fraieri care au rezolvat multeeee....
  • mirceamihalciuc

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Revin cu Vectra C, problema cu calculatorul de injectie, postat mai sus.
In primul rand, nu pot sa nu remarc ca nimeni nu a scris un rand referitor la aceasta problema, ceea ce inseamna ca pe forum sunt doar pasionati de Opel, si atat...nu e rau nici asa...
In fine, haideti sa va spun cum sta treaba cu injectia la Vectra C 2.0DTI, pentru ca cei ce au o asemenea masina sa se duca la biserica sa se roage sa-i tina, iar cei ce nu au - sa nu-si doreasca!
La Vectra C (si numai la Vectra C) proiectantul - care cred ca nu era neamt - a conceput un sistem de protectie, imobilizatorul, format din toate calculatoarele masinii, care comunica intre ele si daca nu recunoaste o singura componenta, nu porneste.
La mine a cedat calculatorul de injectie; nimic nou pana aici dupa cate am vazut pe acest forum, desi unii ar putea spune ca la o masina veche de 4 ani nu ar fi fost cazul sa cada pilotul automat, senzorul de unghi de volan, brate spate, ESP-ul, lumina din portbagaj si bineinteles calculatorul de injectie - toate aste in numai 2 luni, de cand am eu masina ! Dar, aici vine beleaua, calc de injectie este parte integranta cu pompa de injectie ! Mai mult, nu poti schimba pompa cu una second, deoarele este alt calc de injectie si imobilizatorul nu ti-o va vedea. Nu se poate nici rescrie softul din cipul unei pompe second, ci singura solutie este scrierea softului necesar pe o pompa noua, nescrisa.
Sa stiti ca m-am documentat destul ca sa pot sa scriu acestea si am incercat diferite variante, am sunat la Bosch ("pentru vectra c la reprezentanta, va rugam"), am vorbit cu oameni care au spart imobilizatoare la masini mult mai periculoase decat opel, se pare ca vectra c este buturuga mica... Mi s-a propus chiar sa mi se aduca tot sistemul electronic de la o alta masina...
Si ca sa revin, cat credeti ca face toata aceasta mica afacere? 4000 Euro, adica 3500 pompa si restul am aproximat eu manopera, rescrierea softului si celelalte, desi cred ca va fi mai mult.
Deci, fratilor, ORICE problema la injectie, ca este uzura in timp a mecanicii pompei de injectie sau la electronica ei, de acum stiti pretul. Si va asigur ca pompa de injectie este consumabila, desigur intr-o perioada mai lunga. La mine numai 4 ani...Sincer, si o Dacie tine mai mult.
Din respect pentru adevaratii pasionati de opel, grup din care eu nu o sa fac parte niciodata, ma opresc aici; am scris acestea pentru informarea tuturor iar daca cineva considera ca lucrurile acestea nu sunt adevarate sau exista si alte variante, masina mea e inca stricata si il asteapta sa o dovedeasca.
Oricum, ar trebui pus un topic mare: VECTRA C - SAU CUM SA PIERZI 4000 EURO.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Y20DTH are o timpenie de pompa si calculator. Pina acum nimeni nu a reusit sa faca un calculator de injectie la ele.
La tine au picat atitea doua luni pentru ca masina aia a mers, nu te lua dupa km, asta se face, volan, pedale, schimbator se schimba.
Printre altele de asta Opel a renuntat la Y20DTH si au pus ala de 1,9.
  • mirceamihalciuc

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Masina este cumparata de la o firma din Bacau, care a terminat leasingul si a vandut-o, are carte de service reala, totul este adevarat, inclusiv cei 155.000 km.
Da, am uitat sa spun ce etichete au cablurile electrice : Delphi Automotiv Izmir Turkiye, si asta spune tot, nu?
Dar cine sa vada la cumparare, lasa ca vedem acum, pe bani grei...
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Hai sa nu facem din tantar armasar.
Are Y20DTH o gramada de probleme, dar pana la a decreta ca e un mare esec mai avem cale lunga.
Haideti sa vedem care e raportul picate/total. Iese din statistici? Atunci ce sa mai zicem de 1.7?
Pe de alta parte, nu s-a renuntat chiar asa usor la el - durata de viata a fost din 1997 (primul X20DTL) pana prin 2004.
Motoarele 1.9 nu au probleme? Sunt prea noi, majoritatea sunt in garantie. Dar noi ne-am confruntat deja cu cate situatii gen "asta e boala lor"
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
referitor la bosch psg16 de pe vectra c y20dth:vezi ca se repara la reprezentanta bosch bucuresti sau dai pompa ta+4000ron si primesti una sh functionala.uan nou costa 2800euro la reprezent opel.se pare ca masinile luate de la firme din bacau au probleme si eu am patit la fel. eu am probleme cu pornirea intre anumite temperaturi. am lasat masina la reprezentanta brasov mi-au dat pompa jos si au pus-o inapoi pt ca nu era defecta(testata la bosch).de acolo stiu preturile, s-a intamplat exact acum un an. de atunci am invatat masina si stiu cum sa o pornesc.o alta problema a masinii sunt contactele din mufe. la mine scrie bosch pe toate si cu toate asta am am avut probleme cu esp si masina cu cheita,amandoua rezolvate . cat despre faptul ca nu poti reprograma calculatorul, cineva te-a informat gresit. mie le service mi-au spus ca pot aduce pompa de la dezmembrari.
  • ROBERTby2000

  • Mesaje scrise: 244
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2006

  • Mesaj Privat
trebuie sa corespunda terminatia seriei de pe pompa.de asta se pot aduce de la dezmembrari.
referitor la motorul de 1.7dti (isuzu)....intr-adevar cade calc pompei...dar se repara in bani fff putini. si nu prea are vana(75cp)
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Calculatoarele de Y17 pica pe rupte, la Y20 sunt mult mai bine facute dar greu de depanat. Amindoua motoarele sunt foarte fiabile si ca orice lucru japonez simplu si eficace.
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
partea proasta ca calculatoarele nu sint japoneze,altfel cine stie.......
  • allinutzul

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor!

Sper sa nu deranjez pe nimeni pe aici. Nu sunt un posesor de Opel insa am o problema destul de mare cu masina mea care este un Fiat Punto , motor 1,2 8 valve. Am cautat pe google informatii despre ECU si doar aici la voi am vazut ca se discuta f aprins pe tema asta.
In consecinta va rog frumos poate ma puteti ajuta cu o sugestie.
Simptomele masinii mele sunt urmatoarele: in mers mi se aprinde martorul EOBD iar masina incepe sa tremure si nu mai trage bine. De fapt nu mai trage aproape deloc.Merge "taras"!
Am fost la un service, mi-a pus testerul iar acesta a indicat "Ignition coil faild A/B". Acum mecanicul mi-a indicat 3 posibile cauze:
1. bujii;
2. fise;
3. bobine de inductie(sunt 2 bobine..cu 2 "capete"..legate in pereche la cei 4 cilindri)
Le-am luat pe rand. Am schimbat bujiile..aceeasi eroare, am schimbat fisele, la fel. Am schimbat o bobina si avea aceeasi eroare. Cand am facut rocada adica bobina ramasa neschimbata am inlocuit-o cu cea pe care o scosesem, masina a functionat f bine o saptamana intreaga in care am facut in jur de 100 si ceva de km.
Acum cateva zile insa am avut neplacuta surpriza sa reapara eroarea cu EOBD-ul si aceleasi simptome. E posibil ca ceva sa-mi fi prajit si a 2-a bobina?
Pe forumul de Fiat sunt colegi care spun ca la ei toata buba este de la ECU. Chiar mi-au recomandat un site din Anglia care comercializeaza asa ceva la pretul de 150 lire cu taxe incluse, garantie 2 ani.
Intrebarea mea este de ce in service nu mi-a confirmat nimeni ca ar fi de la ECU?Oare cine se inseala? Sa ma risc sa comand acea piesa din Anglia tinand cont ca la magazinele din tara cel mai bun pret gasit este cel de 2400 ron pentru ECU nou?
Imi poate spune cineva/recomanda un service bun in care sa aflu si eu sigur care e problema de fapt?
Sa schimb si a 2-a bobina?
Orice sfat e bine venit!
Va multumesc anticipat !
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
nu stiu ce sa zic,dar exista posibilitatea,cred iti spun nu o lua decit ca un sfat,ca bobinele sa se influenteze intre ele si ca atare sa ars si cealalta.nu poti verifica la bujii daca bobinele da curent destul?cit de puternica este scinteia?
si ce este drept si ecu poate fi defect si daca el nu mai comunica bine sau deloc cu ceva componente al motorului cam asta e.
eu iti spun din propie experienta,am avut si eu ecu praf si am cautat problema prin eliminare,ajutindu-ma si ecu care treptat dadea din ce in ce mai multe erori pina cind am ajuns sa imi dau seama ca este defect!adica ajunsese de nu mai vedea aproape nici un actuator,nici turbina nici maca compresorul de la ac.asa ca probeaza bobinele intii,bujii ceva,fise,actuatori pe la admisie si injectie si pe urma vezi.a,de curiozitate eroarea pe ecranul testerului apare constant sau intrerupt,intermitent adica cu fluctuatii ca la un neon aproape ars?ca asa sa prins mecanicul la mine privind ecu meu.
  • allinutzul

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2007

  • Mesaj Privat
BAZGANM a scris:a,de curiozitate eroarea pe ecranul testerului apare constant sau intrerupt,intermitent adica cu fluctuatii ca la un neon aproape ars?

La mine cand apare eroarea masina merge in "suturi". Ledul sta continuu aprins! Daca se stinge, gata si cu tremuratul.Merge normal. Deci nu clipeste! Cand e aprins..atat cat e aprins, motorul nu functioneaza corect.
Cei drept si la mine la inceput avea simptomele astea destul de rar si tinea cateva secunde. Iar apoi..treptat..din ce in ce mai des.
Cei care se pricep cat de cat la ECU acesta ce-mi puteti spune legat de ceea ce scrie aici http://www.tunemycar.co.uk/..._year_2000_-.html
Sunt ceva explicatii aici legate de faptul ca ECU cedeaza ca urmare a faptului ca bobina de inductie, cumva distruge driver-ele din ECU. Dar cum se face ca mie parca ECU mi-a stricat bobina cea noua pe care am pus-o. Ca sincer asta incep sa cred. Dupa ce am schimabt bobina masina chiar a mers bine..in conditiile in care pana sa o schimb..pe a 2-a dintre ele...masina chiar dadea eroarea de cate ori porneam motorul. Deci se agravase probleme...
Repet ..orice sugestie o iau in considerare!
Va multumesc!
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
mda din ce am inteles de pe sitteul ala,bobina arde ecu asa in timp ce da rateuri motorul.
curios.pe tester ai pus masina?nu am fost atent din ce an este masina?eu zic sa probezi cu 2 bobine bune si sa vezi care este treaba.
  • allinutzul

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2007

  • Mesaj Privat
BAZGANM a scris:pe tester ai pus masina?nu am fost atent din ce an este masina?


Asa cum am scris si mai sus am fost cu masina la tester si dadea mesajul Ignition coil faild A/B. Masina este din anul 2000 si din cate am mai auzit la alti posessori de Fiat treaba asta cu ECU a fost o mare buba la Punto. O bobina deja am schimbat-o iar dupa ce am schimbat-o eroarea a reaparut imediat ce am pus contactul. Dupa ce am facut insa rocada si am pus bobina pe care o scosesm in locul celei ramase masina mi-a mers f bine in jur de o saptamana. (cam 150 km).
Sa schimb si a 2-a bobina cu una noua sau sa iau direct ECu de la baietii aia din Anglia?
Intrebare 2: este posibil ca ECU sau cealalta bobina sa-mi fi busit bobina noua pe care am pus-o?
Cum functioneaza de fapt astea?Au legatura una cu cealalta?
  • danielmarian29

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Cand....... citez "mesterii aia care urmau sa ma fraiereasca" au dat verdictul "CALCULATORUL POMPEI DE INJECTIE DEFECT ! si IREPARABIL !" neavand alternativa achizitionarii unuia nou si nici macar acea de a achizitiona unul second hand (pe rationamentul ca maine poimaine se strica si ala) 1000 sau 450Euroi functie de optiune, am luat masina acasa "la cravata" adica tractata si:
AM DESFACUT BY MYSELF CALCULATORUL POMPEI DE INJECTIE, calculator care da, e "capsulat", dar cu o surublenita mai lata si un ciocan...si nitcaiva rabdare si pricepere se decapsuleaza de ii sar capacele.
Ce sa vezi?
Pe centru, aferent unuia dintre condensatorii electrolitici, un piciorus cu ditamai LIPITURA crapata, si alte cateva lipituri "suspecte" in zona limitrofa.
PISTOL DE LIPIT + FLUDOR + SACAZ + METICULOZITATE + LOCTITE (ca sa recapsulam calculatorul Very Happy ) = OPELUL ASTRA Y1.7DTI 2003 mere de n-am treaba MOCCA.
SADIC CUM SUNT...LE-AM FACUT O VIZITA CELOR DE LA SERVICE....au ramas aia MUTI.
Twisted Evil
In rest...multa bafta si curaj!
"E MULTE CARE SE POATE FACE ACASA!"

1.7dti_edition2000 thks mane !!! Recunostinta pe veci !
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem electric

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR