gigiseri
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Ilfov
- Masina: Ampera 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2015
- Mesaj Privat
- mircealaslau
- *
- 7 mesaje
- din 20 Jan 2016
- Ampera 2012
- Bucuresti
mircealaslau
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Ampera 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2016
- Mesaj Privat
gigiseri
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Ilfov
- Masina: Ampera 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2015
- Mesaj Privat
Am o mica pierdere de ulei, e o garnitura de 10 euro (conform diagnozei facute in Olanda unde n-am avut timp sa o inlocuiesc sperand eu aiurea ca repar in Ro) si vreau sa inversez rotile spate <-> fata. Operatiunile astea presupun ridicarea pe elevator iar in reteaua Radacini se pare ca nu mai e decat un singur service autorizat sa lucreze la ea, celelalte nici nu vor sa auda. Am sunat si la DiBas, la fel, li s-a retras autorizatia.
Daca ai fost la Vitan, inseamna ca a trecut ceva vreme de atunci.
Alte curiozitati: iarna, la temperaturile de acum, e necesar sa o tii in priza? La tine cum afecteaza incalzirea range-ul si cam ce range obtii in perioada asta?
Ms de raspunsul precedent.
Zi buna!
Daca ai fost la Vitan, inseamna ca a trecut ceva vreme de atunci.
Alte curiozitati: iarna, la temperaturile de acum, e necesar sa o tii in priza? La tine cum afecteaza incalzirea range-ul si cam ce range obtii in perioada asta?
Ms de raspunsul precedent.
Zi buna!
- mircealaslau
- *
- 7 mesaje
- din 20 Jan 2016
- Ampera 2012
- Bucuresti
mircealaslau
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Ampera 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2016
- Mesaj Privat
gigiseri
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Ilfov
- Masina: Ampera 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2015
- Mesaj Privat
Da, cam asa e si la mine, 30 km daca pornesc caldura pe eco. Cand am sunat la Radacini mi-au zis ca doar service-ul din bd Timisoara e autorizat sa faca lucrari, ca restul n-au autorizatie de la RAR pentru electrice.
Am sistem de navigatie, dar nu am harti . Am intrebat tot la Radacini si mi-au zis ca nu exista pentru Romania...
Ai incercat vreodata sa ridici masina pe cric? Ai apelat la cei din Vitan si pentru a o ridica pe elevator?
Am sistem de navigatie, dar nu am harti . Am intrebat tot la Radacini si mi-au zis ca nu exista pentru Romania...
Ai incercat vreodata sa ridici masina pe cric? Ai apelat la cei din Vitan si pentru a o ridica pe elevator?
gigiseri
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Ilfov
- Masina: Ampera 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2015
- Mesaj Privat
gigiseri
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Ilfov
- Masina: Ampera 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2015
- Mesaj Privat
gigiseri
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Ilfov
- Masina: Ampera 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2015
- Mesaj Privat
- ctinbogdan
- *
- 7 mesaje
- din 06 Feb 2016
- Bucuresti
ctinbogdan
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2016
- Mesaj Privat
Salut,
Sa ma scuze adminul daca intervin inopinat, dar analizez de cateva luni achizitia unui Ampera. Informatiile ce le citesc, in special pe forumurile de pe afara, ale proprietarilor, sunt in general pozitive. Majoritatea au probleme cu lipsa personalului specializat din service-uri. In schimb, daca intreb pareri generale, sau chiar mecanici care lucreaza in service-urile Opel din RO, toti imi spun sa nu ma gandesc la o asemenea achizite. La fel si bagatori de seama care nu au condus masina nici macar 1 km, doar din pareri personale bazate pe experienta cu... nush diesel-uri probabil.
Sunteti primii 2 proprietari de Ampera pe care ii gasesc, imi puteti spune cate ceva despre cum e sa traiesti cu o astfel de masina, si daca intentionati sa o pastrati peste 160k de km sau daca i-ati depasit deja care este feedbackul din postura de proprietar?
Cum este cu pragul din fata prin Bucuresti/romania, e deranjant/atinge des?
De exemplu aceste doua mici probleme, sa schimbi roata si o garnitura nu credeam ca poat fi atat de greu rezolvate, in 2016 cand majoritatea marcilor de masini incep sa comercializeze variante hybride.
Multumesc anticipat si va rog sa intelegi "disperarea" mea de a intra in vorba cu un proprietar, nu cu aruncatori de pareri.
Sa ma scuze adminul daca intervin inopinat, dar analizez de cateva luni achizitia unui Ampera. Informatiile ce le citesc, in special pe forumurile de pe afara, ale proprietarilor, sunt in general pozitive. Majoritatea au probleme cu lipsa personalului specializat din service-uri. In schimb, daca intreb pareri generale, sau chiar mecanici care lucreaza in service-urile Opel din RO, toti imi spun sa nu ma gandesc la o asemenea achizite. La fel si bagatori de seama care nu au condus masina nici macar 1 km, doar din pareri personale bazate pe experienta cu... nush diesel-uri probabil.
Sunteti primii 2 proprietari de Ampera pe care ii gasesc, imi puteti spune cate ceva despre cum e sa traiesti cu o astfel de masina, si daca intentionati sa o pastrati peste 160k de km sau daca i-ati depasit deja care este feedbackul din postura de proprietar?
Cum este cu pragul din fata prin Bucuresti/romania, e deranjant/atinge des?
De exemplu aceste doua mici probleme, sa schimbi roata si o garnitura nu credeam ca poat fi atat de greu rezolvate, in 2016 cand majoritatea marcilor de masini incep sa comercializeze variante hybride.
Multumesc anticipat si va rog sa intelegi "disperarea" mea de a intra in vorba cu un proprietar, nu cu aruncatori de pareri.
- mircealaslau
- *
- 7 mesaje
- din 20 Jan 2016
- Ampera 2012
- Bucuresti
mircealaslau
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Ampera 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2016
- Mesaj Privat
Salut!
Daca vrei poti sa faci un test drive cu a mea.
Garda la sol so pragul din fata sunt o problema . O ating des de tot felul de chestii dar nimic grav pana acum.
Nu am intampinat pana acum nici un fel de problema, sunt foarte incantat de masina.sunt usor dezamagit de indiaponibilitatea hartii din sistemul de navigatie dar ma consoleaza ideea de masina plug-in.
Ai grija ca saptamanatrecuta a mai venit un baiat la un test drive marti seara , vineri era in olanda si maine se intoarce in bucuresti cu o ampera:))
Daca vrei poti sa faci un test drive cu a mea.
Garda la sol so pragul din fata sunt o problema . O ating des de tot felul de chestii dar nimic grav pana acum.
Nu am intampinat pana acum nici un fel de problema, sunt foarte incantat de masina.sunt usor dezamagit de indiaponibilitatea hartii din sistemul de navigatie dar ma consoleaza ideea de masina plug-in.
Ai grija ca saptamanatrecuta a mai venit un baiat la un test drive marti seara , vineri era in olanda si maine se intoarce in bucuresti cu o ampera:))
- ctinbogdan
- *
- 7 mesaje
- din 06 Feb 2016
- Bucuresti
ctinbogdan
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2016
- Mesaj Privat
- mircealaslau
- *
- 7 mesaje
- din 20 Jan 2016
- Ampera 2012
- Bucuresti
mircealaslau
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Ampera 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2016
- Mesaj Privat
gigiseri
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Ilfov
- Masina: Ampera 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2015
- Mesaj Privat
Subscriu. Eu sunt foarte incantat de masina, nu am ce sa-i reprosez. Merge impecabil, puterea instant iti creeaza o mica dependenta. Fata de un diesel e ca diferenta dintre internetul best effort si banda garantata
Pentru cine vrea sa o ia din Olanda, trebuie sa se inarmeze cu ceva rabdare la inmatriculare si sa acorde multa atentie detaliilor de genul masa maxima cu care esti inscris la primarie (la mine au gresit si mi-au luat cilindreea) si alte treburi... ex: dosarul de mediu, certificatul de tva etc... De asemenea nu recomand ITP la RAR. Prietenii stiu de ce.
Pentru cine vrea sa o ia din Olanda, trebuie sa se inarmeze cu ceva rabdare la inmatriculare si sa acorde multa atentie detaliilor de genul masa maxima cu care esti inscris la primarie (la mine au gresit si mi-au luat cilindreea) si alte treburi... ex: dosarul de mediu, certificatul de tva etc... De asemenea nu recomand ITP la RAR. Prietenii stiu de ce.
- ctinbogdan
- *
- 7 mesaje
- din 06 Feb 2016
- Bucuresti
ctinbogdan
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2016
- Mesaj Privat
Trosnik
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Ilfov
- Masina: Ampera 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2016
- Mesaj Privat
Salut,
De azi am intrat in clubul plugin-urilor. Daca nu am reusit sa cumpar plugin-ul aftermarket facut de Mircea, am ajuns sa fiu proprietar de Ampera.
@gigiseri, am si eu aceeasi problema cu acea garnitura. Cum a fost experienta cu cei de la Radacini ? Cand i-am intrebat de problemele legate de Ampera, au zis ca au mai avut una cu o problema la garnitura, deci se refereau la tine.
De azi am intrat in clubul plugin-urilor. Daca nu am reusit sa cumpar plugin-ul aftermarket facut de Mircea, am ajuns sa fiu proprietar de Ampera.
@gigiseri, am si eu aceeasi problema cu acea garnitura. Cum a fost experienta cu cei de la Radacini ? Cand i-am intrebat de problemele legate de Ampera, au zis ca au mai avut una cu o problema la garnitura, deci se refereau la tine.
- mircealaslau
- *
- 7 mesaje
- din 20 Jan 2016
- Ampera 2012
- Bucuresti
mircealaslau
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Ampera 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2016
- Mesaj Privat
Trosnik
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Ilfov
- Masina: Ampera 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2016
- Mesaj Privat
gigiseri
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Ilfov
- Masina: Ampera 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2015
- Mesaj Privat
leccam
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Arges
- Masina: Ampera 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2011
- Mesaj Privat
misummc
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Ampera 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2016
- Mesaj Privat