- sharky223
- OP
- 232 mesaje
- din 15 Jan 2013
- Astra 2009 Z17DTR
- Dolj
sharky223
- Mesaje scrise: 232
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2009 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2013
- Mesaj Privat
Salutari!
Am o problema destul de ciudata.Aseara am facut un drum de aproximativ 80 km,la o temperatura exterioara de -15 'C,iar pe durata traseului temperatura lichidului de racire nu a urcat mai mult de 80 'C.Cand am ajuns in oras si nu am putut sa mentin turatii mai mari , a scazut la 65 'C,dar atunci cand este o temperatura mai ridicata,-5' - 0' C,temperatura lichidului ramane la 88-89 'C si in oras si in afara.Antigelul a fost schimbat anul trecut din acelasi motiv.Motorul se incalzeste destul de usor si dupa 10 minute deja baga caldura.
Dupa umilele mele cunostinte stiu ca temperatura optima de functionare este de ~90' C.Este normal un asemenea lucru?
Motor 1.7 CDTI 125 cp.
Am o problema destul de ciudata.Aseara am facut un drum de aproximativ 80 km,la o temperatura exterioara de -15 'C,iar pe durata traseului temperatura lichidului de racire nu a urcat mai mult de 80 'C.Cand am ajuns in oras si nu am putut sa mentin turatii mai mari , a scazut la 65 'C,dar atunci cand este o temperatura mai ridicata,-5' - 0' C,temperatura lichidului ramane la 88-89 'C si in oras si in afara.Antigelul a fost schimbat anul trecut din acelasi motiv.Motorul se incalzeste destul de usor si dupa 10 minute deja baga caldura.
Dupa umilele mele cunostinte stiu ca temperatura optima de functionare este de ~90' C.Este normal un asemenea lucru?
Motor 1.7 CDTI 125 cp.
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
Nu e ciudat. Sunt minus 15 grade. Radiatorul care incalzeste habitaclul raceste instant antigelul. Aerul intra la minus 15 grade in masina, iar acel radiator il ridica la plus 20. Ce ai vrea ? Inclusiv cele pe benzina au aceasta problema la minus 15 grade. Daca ar fi termostatul blocst pe deschis la temperaturile de acum ai ingheta in masina.
- nikuloscristea
- *
- 33 mesaje
- din 13 Mar 2015
- Bucuresti
nikuloscristea
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2015
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Inseamna ca a avut dreptate ala de-a zis...Iarna nu-i ca vara' de aia au pus constructorii si scuturile alea de plastic pe sub motoarea ,alea de le arunca toti la temperaturi extreme schimbul de caldura sa se faca doar pe la radiator.Daca aveai probleme cu termostatul nu vedeai tu la drum lung temperatura de 80 de gr. in motor.
- sharky223
- OP
- 232 mesaje
- din 15 Jan 2013
- Astra 2009 Z17DTR
- Dolj
sharky223
- Mesaje scrise: 232
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2009 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2013
- Mesaj Privat
Am facut in seara asta ruta Craiova - Bals,aproximativ 60 de km in total cu masina prietenei mele (Ford Focus 1.8 TDCI,2006) iar motorul a mentinut o temperatura constanta de 90 'C pe toata durata deplasarii.Nici in oras nu a scazut, iar dupa senzorul masinii erau -14 'C.
Asa se comporta toate motoarele 1.7 ?
Asa se comporta toate motoarele 1.7 ?
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
La fel e si la 1.9 ce il conduc eu. Scade temperatura daca maresc ventilatia si caldura. Eu de la -5 in jos astup grilele de la masina. In acest mod stiu ca in 3 km am apa la 70-80 de grade iar in oras nu scade. In momentul de fata am pus prea putin burete la grila de jos, deci trebuie sa mai mesterim putin la dimensiuni. Ca timp de lucru undeva la 10 minute?