Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • B518DANB190MIK

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Salut , si La multi ani !

Am o problema pe care multi mecanici s-au ferit sa ma ajute , iar sincer sa fiu la Radacini sau ceva autorizat nu prea imi permit sa ma duc , deoarece anul trecut era sa schimb turbina desi aceasta era perfect functionala , din cauza unei chestii mici negre cu doua furtunase care chipurile activeaza si dezactiveaza turbina ...

Radeti daca vreti Very Happy nu stiu mecanica multa ....

Mai nou acuma problema la masina mea este o problema comuna pe care o am cu un vecin al meu ,pe astra lui ,

sa incepem cu inceputul .

Montam baterie noua , conforma cu modelul de masina , totul functioneaza perfect 3 zile , dupa 3 zile cand pun contactul se aude clasicul bazait , scurt de cateva secunde , doar ca acum in loc de cateva secunde tine multe minute .. dupa asta , CAPUT , totul mort ...OK , asta in cazul in care stau pe loc ...

In mers , condus linistit , iar de nicaieri , cade tot ce inseama electric . dar absolut tot .. si motorul mai merge 1 minut si moare ...si iar din nou CAPUT ..
Multi mi-au spus ca ar fii servo , (haleste mult curent)
altii mi-au spus ca ar fii alternatorul ( nu incarca )
Eu le-am luat prin excludere,
Electromotor- functioneaza perfect
Alternator - Incarca perfect
Servo -nu stiu cum sa il verific
Baterie proasta- Nu are cum ... (am schimbat 3 baterii)
contacte slabite- verificat , strans , spray de contacte , tot ok .
Sigurante - toate verificate (cu aparatul de masura)

sincer nu mai stiu ce sa verific ... deci sunt exasperat ... cu baterie noua merge maxim 3 zile si o goleste mai ceva ca mine sticla de bere Smile)

Va rog putin ajutor , chiar daca probabil ati adormit din cauza mesajului foarte lung ....

Cineva? cineva ?
As cauta in forum , dar nu imi vin niste cuvinte folositoare in cap ca sa pot da de problema mea ... apar cu totul si cu totul alte probleme ...


Multumesc , si Scuze daca am postat gresit ...
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Mergi la un electrician. Ori nu încãrca alternatorul, ori ai un consumator mare si iti descãrca bateria cat sta masina, ori ai contact prost pe undeva: se încãlzește și adio curent.
Tu ai putea verifica contactele de la si din zona bateriei. Vezi daca se.mișca/ încãlzește ceva a pe acolo.
  • B518DANB190MIK

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Pai toti electricienii s-au dat la "fund" sa zic asa zicand ca nu isi da seama de la ce ar putea fii .... stie cineva cum pot citi codul de eroare in afisajul masinii ? adica poate asa stiu cum sa caut exact ... am cautat , curatat toate contactele , la toate mufele posibile , in afara de cele din bord ...chiar nu mai stiu unde sa caut ... si nu vreau sa o dau pe mana la un electrician care zice hmm nu stiu ce are da o sa aflu .... adica e prea dubios .. dupa cum ziceam alternatorul incarca perfect atat cu consumatori cat si fara ... iar pe loc masina pornita se opreste dupa vreo ora doua.... fara nici un consumator ...
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Cand se opreste, ce tensiune ai la bornele bateriei?
  • B518DANB190MIK

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2016

  • Mesaj Privat
EGAL CU ZERO , daca asa ceva este de crezut , deci o baterie montata pe masina mea , este o baterie oficial distrusa ... nici un led nu pot sa mai aprind pe urma cu bateria . . . .

Am 2 baterii care nu au nici 1 luna vechime si sunt moarte definitiv , trebuie sa imi cumpar un redresor sa le incarc macar cat sa isi revina ...
  • Geo30

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2012

  • Mesaj Privat
aceeasi problema am avut la masina de serviciu( o Dacia papuc diesel) era de la releul incalzire bujii ramanea cuplat si descarca bateria. . Incearca poate...
  • B518DANB190MIK

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Releul ala al tau , bazaia ? adica eu cand pun contactul , pana se sting martorii din bord , sa pot da la automat se aude o bazaiala mica , usor confundabila cu pompa de motorina la unele masini ... cum se sting martorii se opreste bazaitu ii dai la automat ...
Acum bazaitul ala ramane incontinuu desi martorii se sting ...

Am sa incerc si cu releul de incalzire , daca o avea , ma documentez repede ... caut buba si va anunt daca e de acolo...

Mersi , astept si alte idei ...
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Sa intelegem ca daca montezi o baterie noua si NU folosesti masina e totul ok, iar daca o folosesti descarca bateria?
De exemplu cu multimetrul cuplat cat incarca? Daca virezi pe loc cat scade ? Chestii de genul.asta ar ajuta. Cat incarca cu consumatori gen clima?
  • Geo30

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2012

  • Mesaj Privat
La mine bazaia pana descarca bateria , nu aveam curent nici pentru claxon. Am schiembat acel releu si de atunci nu am probleme , bateria fiind aceasi .
  • B518DANB190MIK

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Stiri de ultima ora .... luate la rece :O si la propriu si la figurat ..
Cu masina stationara , si Oprita ... bateria tine pana rugineste tabla ....
Cu masina pornita , la revedere baterie ...

Voltaj - Fara consumatori 14,4v ~ 14,6v
Voltaj cu consumatori - 12,6v ~ 12,3v (si cu radio zu in boxe si cu clima pornita cu absolut toti consumatorii porniti ...)
Acelasi lucru cu consumatori , dar de data aceasta si joaca cu volanul , am ajuns ,la un minim de 12,1v - 11,9v deci dupa parerea mea totul pare OK ....

Acum am o mica problema cu Releul de incalzire al bujiilor .... Am gasit eu siguranta pentru el ... dar ce nu gasesc eu este Releul in sine ....ah si sincer sa fiu pe caldura asta imi e si frica sa incerc ....

L.E - Valorile sunt date cu motorul pornit ....bateria in sine nu am verificat-o , fiindca este cumparata acum 2 saptamani si tinuta in casa ...

Scuze de erori gramaticale dar am degetele turturi ! Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Nu încãrca sau ai contacte proaste . Fugi la meșter. Masina nu se repara singura.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Pai nu incarca ....ce naiba cauti altceva? Cu consumatori 12 si un pic.... incarcarea e praf.
Chiar si cu consumatori trebuie sa incarce peste 13. Eu cu clima si faruri am 13.8v. Deci la electrician....sa demonteze alternatorul.
  • B518DANB190MIK

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Deci , revin cu scuze pentru intarzieri , am fost plecat cateva zile ... asa de dupa sarbatori ,

Astazi am dus masina la doctor , sper sa o resusciteze , apopo de asta , stie cineva daca modelul meu are pompa de combustibil in rezervor , fiindca zilele astea bazaitul ala se auzea in spate ...incontinuu ..

Vin cu raspunsuri de la doctor cat de curand .. Multumesc !
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Are pompa in rezervor,dar cu contactul luat,nu trebuie sa functioneze...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR