- stiinta craiova
- **
- 70 mesaje
- din 16 Aug 2014
- Insignia 2010 Y22DTR
- Dolj
stiinta craiova
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2010 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2014
- Mesaj Privat
- vsc84
- **
- 107 mesaje
- din 17 Mai 2014
- Insignia 2009
- Bucuresti
vsc84
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2014
- Mesaj Privat
Nu este un pret exagerat tinand cont cat e de munca: dat jos planetara,desfacut evacuare,scos ulei din cutie,demontat si curatat baie, si invers,dar tot e mare tinand cont de pretul altor service-uri bune si sa nu mai zic ca delapt schimbi o banalã garnitura, care mai e si o gresala a fabricantului,neasumata!
- deleted-104153
- **
- 76 mesaje
- din 01 Sep 2015
deleted-104153
- Mesaje scrise: 76
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2015
- Mesaj Privat
- Florin Insignia
- **
- 392 mesaje
- din 16 Mar 2013
- Insignia 2009 A20DTH
- Maramures
Florin Insignia
- Mesaje scrise: 392
- Locatie: Maramures
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2013
- Mesaj Privat
Poi hai sa o luam pe rand, planetara trebuie data jos ca trece pe sub baie si nu ai cum sa o demontezi altfel, daca dai jos planetara curge si uleiul din cutie, evacuarea nu stiu sigur pe unde trece dar daca trece pe sub baie trebuie demonata si aia, plus uleiul din baie, si daca tot il dai jos ar fi ok sa pui altul nou...si atunci si un filtru de ulei nou, la fel si cu cel din cutie...si ia ca se aduna cateva chestii...pt o afurisita de garnitura!
- vsc84
- **
- 107 mesaje
- din 17 Mai 2014
- Insignia 2009
- Bucuresti
vsc84
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2014
- Mesaj Privat
- deleted-104153
- **
- 76 mesaje
- din 01 Sep 2015
deleted-104153
- Mesaje scrise: 76
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2015
- Mesaj Privat
- vsc84
- **
- 107 mesaje
- din 17 Mai 2014
- Insignia 2009
- Bucuresti
vsc84
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2014
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Florin Insignia a scris:Poi hai sa o luam pe rand, planetara trebuie data jos ca trece pe sub baie si nu ai cum sa o demontezi altfel, daca dai jos planetara curge si uleiul din cutie, evacuarea nu stiu sigur pe unde trece dar daca trece pe sub baie trebuie demonata si aia, plus uleiul din baie, si daca tot il dai jos ar fi ok sa pui altul nou...si atunci si un filtru de ulei nou, la fel si cu cel din cutie...si ia ca se aduna cateva chestii...pt o afurisita de garnitura!
Evacuarea trece pe sub baie, planetara nu, dar trebuie desfacut suportul intermediar al planetarei dreapta care e prins pe baie.
@vsc84, timpul normat pentru inlocuirea baii de ulei (adica si a o-ringului) e de 1.9 ore conform TIS. Aia de la reprezentanta pot cere oricat... daca le merge.
- vsc84
- **
- 107 mesaje
- din 17 Mai 2014
- Insignia 2009
- Bucuresti
vsc84
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2014
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
Astazi, am inlocuit "preventiv", simeringul de la sorbul pompei de ulei...
Nu prezinta zone "rigide", totusi am decis sa-l inlocuiesc. Totodata, au fost inlocuite si garniturile de la racitorul de ulei...
Prima observatie dupa inlocuire, dupa oprirea motorului, presiunea uleiului (afisata pe ceas) nu mai scade la zero, ci ramane la ultima gradatie a zonei rosii...
Ramane sa vad maine dimineata, la pornire, cum "sta" treaba.Aveam ceva semene de intrebare, dimineata, imediat dupa pornire, acul nu se ridica imediat, avea un mic "delay"...
Nu prezinta zone "rigide", totusi am decis sa-l inlocuiesc. Totodata, au fost inlocuite si garniturile de la racitorul de ulei...
Prima observatie dupa inlocuire, dupa oprirea motorului, presiunea uleiului (afisata pe ceas) nu mai scade la zero, ci ramane la ultima gradatie a zonei rosii...
Ramane sa vad maine dimineata, la pornire, cum "sta" treaba.Aveam ceva semene de intrebare, dimineata, imediat dupa pornire, acul nu se ridica imediat, avea un mic "delay"...
- lucio
- ***
- 783 mesaje
- din 29 Aug 2008
- Signum 2006 Z19DTH
- Neamt
lucio
- Mesaje scrise: 783
- Locatie: Neamt
- Masina: Signum 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2008
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
Mueller
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Dolj
- Masina: Mokka 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2015
- Mesaj Privat
sa va explic cum sta treaba putin cu germania si opel-u . In principiu '' aici '' in germania opel-u este o masina foarte ieftina indiferent ca este opc sau nu sau ca are orice tunning ... este o marca ieftina de masini si folosesc piese '' NASPA '' desi am si eu un opel mokka din 2014 l-am cumparat nou si am momentan 56.000 si problemele deja au aparut pe undeva la 40.000 cum ar fi , senzori de parcare , becurile de la faruri ( faza scurta ) trebuie schimbate odata la 2 luni ca se ard foarte repede , defect 4x4 , am schimbat bobina de inductie acum 2 saptamani si probleme cu turbo noroc ca inca e masina in garantie si nu am fost nevoit sa platesc fiecare reparatie ... in schimb vreau sa zic ca nu mai vreau opel niciodata CLAR ! indiferent de model sau de dotari .
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
- stiinta craiova
- **
- 70 mesaje
- din 16 Aug 2014
- Insignia 2010 Y22DTR
- Dolj
stiinta craiova
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2010 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2014
- Mesaj Privat
- deleted-93781
- *
- 49 mesaje
- din 29 Mai 2014
deleted-93781
- Mesaje scrise: 49
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- lucio
- ***
- 783 mesaje
- din 29 Aug 2008
- Signum 2006 Z19DTH
- Neamt
lucio
- Mesaje scrise: 783
- Locatie: Neamt
- Masina: Signum 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2008
- Mesaj Privat