Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Au presiune gazele de esapament la iesire toba finala?
Skip ads

  • danut32

  • Mesaje scrise: 360
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Nu stiu cum sa verific presiunea gazelor la evacuare, dar caut pe forum si sigur gasesc cum se verifica catalizatorul infndat. Oricum, din ce ai spus si tu si altii, am tras concluzia ca trebuie sa verific toata alimentarea (benzina si aer) cap-coada, si la fel evacuarea.
Inca o intrebare si gata, revin daca raman din nou fara solutii si rezultate: ar putea fi dusa sonda de oxigen2 si de aici toata povestea?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Aveai cod fara discutie...P0136 ,P0141...deci nu.
Pune macar mana la toba finala cand motorul ela relanti....si apoi turat. Ar trebuie sa ``sufle`` destul de tare.
  • danut32

  • Mesaje scrise: 360
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2012

  • Mesaj Privat
A ambalat mecanicul motorul pe loc pana pe la 5000 rpm de-am crezut ca crapa si a mers fumul vreo trei metri in spate, dar nu mi-a zis ce face. Asta o fi verificat, dar probabil trebuia sa ma impuste pe urma daca-mi spunea de ce... o sa revin, mersi deocamdata.
  • parelul

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Alba
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2015

  • Mesaj Privat
buna ziua sa remediat problema cu corsa mea se pare ca debitmetru e aer nu isi facea bine treaba lam curatat si acuma e o alta masina trage nebuneste dupa 2500 de ture
  • danut32

  • Mesaje scrise: 360
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Sper ca am rezolvat problema, revin cu explicatii. Masina e cea din semnatura.
Simptome: periodic la cateva sute de km, se aprindea becul galben cu motorul pe codul P0130 - contact prost circuit sonda lambda 1.
Lipit ECU, schimbat ECU, curatat debitmetru, schimbat sonda (NGK, e ca lumea) si nimic, pana a inceput sa se blocheze EGR-ul de tot, si era curatat cu vreo 2 luni in urma. Am schimbat si EGR (Pierburg, 592 RON) si nu se mai aprinde nici un bec, intr-un interval in care inainte de toate astea s-ar fi aprins de vreo 3 ori.
Deci un EGR bolnav poate da eroare de contact prost la sonda lambda, nu desprind alta concluzie.

Catalizatorul nu era infundat, mi-am luat altul SH dar era bun si al meu, a verificat mecanicul.
Debitmetrul merita curatat - nu-l desfaceti sa vedeti de ce functioneaza, dar daca nu a fost curatat de niste ani merita. Simptomele de murdarie le gasiti in tutorialul de la curatare debitmetru, dar nu sunt foarte evidente pentru sofer fiindca mergând cu aceeasi masina te obisnuiesti cu pedala, chiar daca merge prost.
  • danut32

  • Mesaje scrise: 360
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Revin pe aceeasi problema: bec aprins in bord, P0130 - circuit malfunction la sonda lambda1. Am schimbat si debitmetrul, dar becul tot se aprinde cand vrea el, mai rar acum, a ramas sa verific a doua oara instalatia electrica si sa caut contacte imperfecte. Sau sa-i dau foc, ma mai gandesc...

Pana atunci, am mai observat ceva: la mers intins, cu motorul cald, daca calc acceleratia un pic mai serios dar fara sa fortez (cum ar fi cand urci o panta fara sa schimbi viteza), aud undeva sub capota in dreapta, in fata pasagerului, un zgomot cam cum ar face vechea Dacie daca i-am pus avansul prea mare ca sa traga mai bine. Ceva ca un zgomot de arc electric si tacanit metalic discret. Si cand s-a aprins din nou becul respectiv in bord, a disparut zgomotul.
Intrebarea este: ce zgomot ar putea fi, de unde vine ? ca sigur s-a auzit vreo jumate de ora cu becul stins (cum e normal), si nici o data dupa aceea, cu becul aprins inca vreo jumate de ora in aceleasi conditii de drum (autostrada demolata Orastie-Sibiu).
Masina e cea din semnatura, in zona de unde vine zgomotul sunt bateria, debitmetrul, valva de purjare vapori si... probabil si altele de care nu stiu.
  • Mihaela Cretu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Y17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2015

  • Mesaj Privat
buna seara,

Sunt noua pe forum si va cer parerea in legatura cu corsa mea, corsa c, 1.7 di, tip motor Y17DTL.
Am cumparat masina acum o luna si incep sa ii descopar probeleme. A inceput sa mi se aprinda in bord din ce in ce mai des masina cu cheia de service. samabata in timpul mersului s-a aprins iar martorul, mi-a luat puterea, la relanti se tura singura pana la 3000 rot/min, daca apasam frana nu se mai tura, am plecat cu viteza intai dupa 5 metri ramneam fara pedala la acceleratie si ca sa pot sa merg mai departe am bagat viteza a doua, iar imi lua putere si nu se mai accelera, iar viteza superioara si tot asa pana in viteza a patra cand se accelera singura si o lua de nebuna cu o viteza fffff mare. Azi am fost la diagnoza si mi-a spus ca trebuie schimbat calculatorul. eu am dus masina saptamana trecuta la mecanic si mi-a curatat vasul de apa ptr ca era fffff murdar si era ulei si motorina in el. am schimbat racitorul de la motor ptr ca era spart si din cauza asta baga ulei in vas si a curatat toata instalatia, furtune ca erau aproape infundate de mizerie. Mecnicul a spalat si motorul cu ocazia asta fara sa ii cer eu asta, dar a zis ca l-a spalat cu solutie speciala nu cu furtunul cu presiune cu apa (sper sa fie asa). la diagnoza a gasit apa in calculator si sunt rupti si cativa pini de la ECU.
Va rog frumos sa ma ajutai cu sfaturi si daca se poate daca ma puteti ajuta cu ceva date de unde as pute sa cumpar ECU pote dezmambrari ca nou este ffff scump.

Multumesc frumos.
  • danut32

  • Mesaje scrise: 360
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Revin din nou, sper sa fi gasit cauza erorii nemuritoare P0130: un contact prost in mufa de la sonda lambda1. Nu e mufa sondei, ci mufa-tata de pe instalatia masinii, cu patru fire. Incerc s-o curat din nou, daca nu reusesc oare se poate schimba? are cineva o mufa din asta ca eu nu gasesc?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Strange papucii si nu mai face. Iti trimit eu una dar ma costa mai mult uzura la papuci si picioare, pe tine costuri de curier, varnis termocontractil, fludor si letcon....
  • danut32

  • Mesaje scrise: 360
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2012

  • Mesaj Privat
M-am uitat la mufa aia de ma dor ochelarii, se poate desface in doua sau cum sa fac sa-i strâng papucii?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cu un ac stangi papucii
  • danut32

  • Mesaje scrise: 360
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Aha. Bun, mersi !
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Merg si scosi papucii....apoi stransi.
Se baga ceva ascutit in spatele papucului unde are o siguranta....si se trage de el afara
  • danut32

  • Mesaje scrise: 360
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Am inteles, mersi. O sa incerc toate variantele.

PS: pâna si OPCOM (chinezesc) mi-am cumparat ca sa sterg eroarea P0130 si sa nu mai platesc electricianul, deci mufa aia o manânc cu pene cu tot daca nu face ce zic eu...
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Si fiindca o poza face multe parale...atasez....


Deci prin laterale doua ace si se deblocheaza
  • danut32

  • Mesaje scrise: 360
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Bine zici cu pozele, mersi de ajutor la toata lumea.
Mufa de pe instalatie e cu probleme , adica mufa-tata. Vad eu cum o desfac sau bag un ac fortat in colturile fiecarui pin, ca sa se largeasca. Si mai vedem pe urma...

  • LSandru448

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2019

  • Mesaj Privat
Dan Cuicureanu ..un numãr de telefon va rog....multumesc
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cauta-l la publicitate.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR