AB90SCP
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2015
- Mesaj Privat
Salutare!
Imi cer scuze daca s-a mai discutat subiectu(nu am gasit o rezolvare concreta pana acum) sau nu am postat la categoria potrivita.
Am un Opel Astra H 1.7 CTDI 2005 recent achizitionat la care am urmatoarea problema.
In timpul mersului la un moment dat se aprinde martorul "masina + cheita" dupa un timp se stinge dupa care acelasi lucru. Am sesizat ca se aprinde atunci cand merg pe autostrada 120-130 km/h, cand se aprinde masina nu se mai tureaza mai mult de 3000 de ture iar acul nu trece de 130.
Daca a mai avut cineva aceasta problema si a reusit sa o rezolve il rog sa posteze rezolvarea acesteia.
Multumesc!
Imi cer scuze daca s-a mai discutat subiectu(nu am gasit o rezolvare concreta pana acum) sau nu am postat la categoria potrivita.
Am un Opel Astra H 1.7 CTDI 2005 recent achizitionat la care am urmatoarea problema.
In timpul mersului la un moment dat se aprinde martorul "masina + cheita" dupa un timp se stinge dupa care acelasi lucru. Am sesizat ca se aprinde atunci cand merg pe autostrada 120-130 km/h, cand se aprinde masina nu se mai tureaza mai mult de 3000 de ture iar acul nu trece de 130.
Daca a mai avut cineva aceasta problema si a reusit sa o rezolve il rog sa posteze rezolvarea acesteia.
Multumesc!
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
AB90SCP
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2015
- Mesaj Privat
Salut!
In sfarsit am ajuns si la diagnoza(reprezentanta Opel).
Dupa ce mi-a facut diagnoza singurul cod de eraore a fost urmatorul : P0234 Boost Pressure Control Circuit Negative Dev.
Mecanicul mi-a zis ca sunt 2 cauze pentru aceasta eraore:
1.Electrovalva turbo nefunctionala
2.Geometria turbo trebuie recondtitionata
Mi-a sugerat sa incep cu problema mai putin costisitoare si mai probabila adica cea de la punctul 1.(inlocuire electrovalva)
Voi ce spuneti?
In sfarsit am ajuns si la diagnoza(reprezentanta Opel).
Dupa ce mi-a facut diagnoza singurul cod de eraore a fost urmatorul : P0234 Boost Pressure Control Circuit Negative Dev.
Mecanicul mi-a zis ca sunt 2 cauze pentru aceasta eraore:
1.Electrovalva turbo nefunctionala
2.Geometria turbo trebuie recondtitionata
Mi-a sugerat sa incep cu problema mai putin costisitoare si mai probabila adica cea de la punctul 1.(inlocuire electrovalva)
Voi ce spuneti?
CatalinGh
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2015
- Mesaj Privat
Daca nu mergeai la reprezentanta si cautai pe cineva care stie sa interpreteze valorile de pe tester iti zicea care varianta este din prima .
Din punctul 2 inteleg ca ai motorul de 101 cp cu geometrie variabila, cumpara electrovalva de la motorul de 1.9 (Z19DTH) e aceeasi piesa numai ca e vreo 200lei fata de 400.
Te sfatuiesc totusi sa verifici geometria sa fii sigur ca nu are probleme.
Spor!
Din punctul 2 inteleg ca ai motorul de 101 cp cu geometrie variabila, cumpara electrovalva de la motorul de 1.9 (Z19DTH) e aceeasi piesa numai ca e vreo 200lei fata de 400.
Te sfatuiesc totusi sa verifici geometria sa fii sigur ca nu are probleme.
Spor!
AB90SCP
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2015
- Mesaj Privat
- viorel_bce
- **
- 458 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2008 Z17DTJ
- Cluj
viorel_bce
- Mesaje scrise: 458
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
AB90SCP
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2015
- Mesaj Privat
AB90SCP
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2015
- Mesaj Privat