Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • AB90SCP

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Salutare!

Imi cer scuze daca s-a mai discutat subiectu(nu am gasit o rezolvare concreta pana acum) sau nu am postat la categoria potrivita.

Am un Opel Astra H 1.7 CTDI 2005 recent achizitionat la care am urmatoarea problema.
In timpul mersului la un moment dat se aprinde martorul "masina + cheita" dupa un timp se stinge dupa care acelasi lucru. Am sesizat ca se aprinde atunci cand merg pe autostrada 120-130 km/h, cand se aprinde masina nu se mai tureaza mai mult de 3000 de ture iar acul nu trece de 130.

Daca a mai avut cineva aceasta problema si a reusit sa o rezolve il rog sa posteze rezolvarea acesteia. Laughing

Multumesc!
Skip ads

  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Mergi la o diagnoza. Noteaza codul/codurile de eroare, posteaza aici si vei primi raspunsuri si sfaturi care te vor ajuta sa rezolvi problema Smile
  • AB90SCP

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Salut!

In sfarsit am ajuns si la diagnoza(reprezentanta Opel).
Dupa ce mi-a facut diagnoza singurul cod de eraore a fost urmatorul : P0234 Boost Pressure Control Circuit Negative Dev.
Mecanicul mi-a zis ca sunt 2 cauze pentru aceasta eraore:
1.Electrovalva turbo nefunctionala
2.Geometria turbo trebuie recondtitionata

Mi-a sugerat sa incep cu problema mai putin costisitoare si mai probabila adica cea de la punctul 1.(inlocuire electrovalva)

Voi ce spuneti?
  • CatalinGh

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Daca nu mergeai la reprezentanta si cautai pe cineva care stie sa interpreteze valorile de pe tester iti zicea care varianta este din prima Smile.
Din punctul 2 inteleg ca ai motorul de 101 cp cu geometrie variabila, cumpara electrovalva de la motorul de 1.9 (Z19DTH) e aceeasi piesa numai ca e vreo 200lei fata de 400.
Te sfatuiesc totusi sa verifici geometria sa fii sigur ca nu are probleme.

Spor!
  • AB90SCP

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Ms de raspuns
Ma gandesc sa incerc prima oara prima varianta ffind mai ieftina sa vad daca se rezolva problema
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Salut.
Curata sita de la electrovalva cu presiune de aer si verifica sa nu ai ceva furtunas fisurat.
  • AB90SCP

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Salut
Am sa incerc sa curat electrovalva cat despre pierderile de vacuum nu stiu ce sa zic mecanicul mi-a zis ca am deviatie negatica asta se traduce ca un over boost nu ca un leakage
  • AB90SCP

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Stie cineva unde se afla si cam cat e de mesterit pentru a schimba electrovalva turbo?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR