- p1ra7
- OP
- 128 mesaje
- din 01 Dec 2010
- Astra 2007 z14xep
- Bucuresti
p1ra7
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2010
- Mesaj Privat
Buna ziua. Am o astra g 2007 motor z14xep twinport mai exact 130000 km si intampin urmatoarele probleme:
1-De cand a dat frugul cand pornesc masina( porneste la sfert fara probleme) se tureaza normal undeva la 1200 rpm dupa 3-5 secunde scade in 500 rpm motorul merge groaznic, parca merge in 3 bujii si da sa se opreasca asta pentru o perioada de 10-15 sec si revine la 1200 rpm fara nici o problema.... sta la 1200 rpm pana se incalzeste un pic dupa care scade undeva la 850-900 rpm.
2-cand e rece daca plec cu ea nu trage deloc parca nu ar avea compreaie. Dupa 1-2 min masina merge fara probleme. Mentionez ca am GPL dar nu face nici o problema. Instalatia gpl comuta numai cand ajunge temperatura la 30°c .... problemele le am cand e motorul rece dimineatza in special cand e frig si merge pe benzina.
Am verificat daca am vreo eroare si am doar p130 sensor 1 bank1( sonda lamda) dar o am aprina dinainte sa faca problemele astea. Bujiile sunt noi, clapeta acceleratie am curatat-o, egr curatat, schimbat filtru aer, ulei +filtru, filtru benzina schimbat, verificat pompa benzina, verificat bobina... nu am verificat debimetru aer pentru ca nu stiu si nici nu am gasit pe undeva.
AJUTOR VA ROG! Multumesc
1-De cand a dat frugul cand pornesc masina( porneste la sfert fara probleme) se tureaza normal undeva la 1200 rpm dupa 3-5 secunde scade in 500 rpm motorul merge groaznic, parca merge in 3 bujii si da sa se opreasca asta pentru o perioada de 10-15 sec si revine la 1200 rpm fara nici o problema.... sta la 1200 rpm pana se incalzeste un pic dupa care scade undeva la 850-900 rpm.
2-cand e rece daca plec cu ea nu trage deloc parca nu ar avea compreaie. Dupa 1-2 min masina merge fara probleme. Mentionez ca am GPL dar nu face nici o problema. Instalatia gpl comuta numai cand ajunge temperatura la 30°c .... problemele le am cand e motorul rece dimineatza in special cand e frig si merge pe benzina.
Am verificat daca am vreo eroare si am doar p130 sensor 1 bank1( sonda lamda) dar o am aprina dinainte sa faca problemele astea. Bujiile sunt noi, clapeta acceleratie am curatat-o, egr curatat, schimbat filtru aer, ulei +filtru, filtru benzina schimbat, verificat pompa benzina, verificat bobina... nu am verificat debimetru aer pentru ca nu stiu si nici nu am gasit pe undeva.
AJUTOR VA ROG! Multumesc
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- p1ra7
- OP
- 128 mesaje
- din 01 Dec 2010
- Astra 2007 z14xep
- Bucuresti
p1ra7
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2010
- Mesaj Privat
- p1ra7
- OP
- 128 mesaje
- din 01 Dec 2010
- Astra 2007 z14xep
- Bucuresti
p1ra7
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2010
- Mesaj Privat
- p1ra7
- OP
- 128 mesaje
- din 01 Dec 2010
- Astra 2007 z14xep
- Bucuresti
p1ra7
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2010
- Mesaj Privat
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
cu barometru se masoara presiunea atmosferica, cu manometru se masoara presiunea in tehnica
debitmetru e pe coloana tubulatura de admisie.. acolo este si un senzor care masoara temp. aerului aspirat
fa o diagnoza cu motorul rece si urmareste parametrii astia.. temp. aerului admis, temp. motor, debitul de aer....
clapeta twinport trebuie sa fie inchisa cand motorul nu este in sarcina
si din cauza erorii la sonda lambda s-ar putea sa nu mearga bine motorul
debitmetru e pe coloana tubulatura de admisie.. acolo este si un senzor care masoara temp. aerului aspirat
fa o diagnoza cu motorul rece si urmareste parametrii astia.. temp. aerului admis, temp. motor, debitul de aer....
clapeta twinport trebuie sa fie inchisa cand motorul nu este in sarcina
si din cauza erorii la sonda lambda s-ar putea sa nu mearga bine motorul
- p1ra7
- OP
- 128 mesaje
- din 01 Dec 2010
- Astra 2007 z14xep
- Bucuresti
p1ra7
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2010
- Mesaj Privat
- p1ra7
- OP
- 128 mesaje
- din 01 Dec 2010
- Astra 2007 z14xep
- Bucuresti
p1ra7
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2010
- Mesaj Privat
luciraica a scris:cu barometru se masoara presiunea atmosferica, cu manometru se masoara presiunea in tehnica
debitmetru e pe coloana tubulatura de admisie.. acolo este si un senzor care masoara temp. aerului aspirat
fa o diagnoza cu motorul rece si urmareste parametrii astia.. temp. aerului admis, temp. motor, debitul de aer....
clapeta twinport trebuie sa fie inchisa cand motorul nu este in sarcina
si din cauza erorii la sonda lambda s-ar putea sa nu mearga bine motorul
debitmetru e pe coloana tubulatura de admisie.. acolo este si un senzor care masoara temp. aerului aspirat
fa o diagnoza cu motorul rece si urmareste parametrii astia.. temp. aerului admis, temp. motor, debitul de aer....
clapeta twinport trebuie sa fie inchisa cand motorul nu este in sarcina
si din cauza erorii la sonda lambda s-ar putea sa nu mearga bine motorul
Merci
ionut-sil
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Maramures
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2014
- Mesaj Privat
opelika
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra Cabrio 2004 Z18xe1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2013
- Mesaj Privat
Salutare tuturor.nu știu dacã este locul cel mai potrivit pentru a întreba dar am vãzut fiind cel mai recent post.am un astra bertone 1.8.recent am avut martorul ceck engine aprins.eroarea fiind pt sondã lambda.(oxigen senzor).am schimbato.am mai avut un cod apãrut doar de douã ori ac observ ca a dispãrut.problemã este ca mașinã nu trage cum ar trebuii sã tragã pentru 1.8.se tureaza dar nu are aceea vlagã.mașinã are 64.000mile/102.000(sunt în uk).undeva pe la 3000-3500 parcã da sã.și revinã.ce am schimbat la ea este pompã de benzinã deoarece cea veche avea o coropișnițã pe șanțul de retur.pompã actualã fiind pt.motor 2.0.relantiul funcționeazã perfect fãrã oscilații în mers nu tremura.bujiile sun perfecte.aveți idee ce ar putea fii.un sfat va rog.țin sã precizez ca pierderea aceastã de putere a abuto și înainte sã apãra eroarea.
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- p1ra7
- OP
- 128 mesaje
- din 01 Dec 2010
- Astra 2007 z14xep
- Bucuresti
p1ra7
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2010
- Mesaj Privat