- Andrei NRG
- *
- 18 mesaje
- din 28 Mai 2012
- Vectra 2001 z16xe
- Brasov
Andrei NRG
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2012
- Mesaj Privat
va salut e destul de vechi topicul asta da scriu aici pentru a nu deschide altul sper sa primesc si raspuns.Am o vectra b 2001 z16xe si acum o saptamana m-am apucat sa deconectez tot de pe la clapeta de acceleratie si EGR furtune,cabluri electrice etc in fine a venit frigul si nu am mai continuat.M-am apucat iara acum, am incercat sa desfac suruburile de la EGR cu un T-45 si nu reusesc nici in ruptul capului nu stiu ce sa mai fac am desfacut tot si acum ma impiedica 2 suruburi sa dau ERG-UL jos nu am nici acces acolo si cu T-45 nu prea am cum sa pun forta sa trag de imbus e prea scurt ...nu stiu ce sa fac ca daca am stricat filetu am pecito nu am garaj nici curte stau la bloc si nu am cum sa improvizez sa-l dau cu bormasina sau altceva ..intrebarea mea este cum pot sa fac sa-l dau jos fara sa-l stric sau sa-l rup.Exista ceva un T-45 deasta mai lung care sa ajunga pana la surub si sa am si eu de ce apuca pentru a pune forta.Poate suna aiurea dar pe bune cred ca nu a mai fost desfacut niciodata parca e sudat cat de cat am pozitie sa pot trage de cheie sa isi dea drumu da nu vrea e tapan imi trebuie ceva sa fie mai inalt sa imi ramana si mie o parte de care sa trag fara grija ca il rup.Daca cineva stie o cheie mai mare mai tapana pe langa T-45 care e prea mica va rog sa-mi spuneti va multumesc
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- mihaiadrian
- ***
- 629 mesaje
- din 26 Aug 2010
- Vectra 2001 z16xe
- Galati
mihaiadrian
- Mesaje scrise: 629
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2010
- Mesaj Privat
- remus-gabriel
- **
- 319 mesaje
- din 19 Oct 2013
- Astra 2001 z16xe
- Teleorman
remus-gabriel
- Mesaje scrise: 319
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2013
- Mesaj Privat
- increatul
- ****
- 1,636 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2004 Z18XE
- Alta tara
increatul
- Mesaje scrise: 1,636
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
- increatul
- ****
- 1,636 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2004 Z18XE
- Alta tara
increatul
- Mesaje scrise: 1,636
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
- ionutzica
- **
- 116 mesaje
- din 10 Jun 2014
- Vectra 2007 Z18XER
- Galati
ionutzica
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2007 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2014
- Mesaj Privat
- ExpressVectra
- ***
- 597 mesaje
- din 16 Jun 2009
- Vectra 2001 Z16XE
- Iasi
ExpressVectra
- Mesaje scrise: 597
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2009
- Mesaj Privat
- remus-gabriel
- **
- 319 mesaje
- din 19 Oct 2013
- Astra 2001 z16xe
- Teleorman
remus-gabriel
- Mesaje scrise: 319
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2013
- Mesaj Privat
- mihaidarie
- ***
- 525 mesaje
- din 17 Feb 2013
- Insignia Sports Tourer 2012 A20NFT
- Bucuresti
mihaidarie
- Mesaje scrise: 525
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia Sports Tourer 2012 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2013
- Mesaj Privat
- catalin mac
- **
- 81 mesaje
- din 28 Jul 2006
- Vectra 2003 1,8
- Bistrita-Nasaud
catalin mac
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Vectra 2003 1,8
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2006
- Mesaj Privat
Va salut cu tot respectul as avea o nelamurire mi sa aprins martorul am fost la test si miau zis ca ar fii de vina clapeta de acceleratie becul sa aprins in mers si se stinge dupa cateva secunde.la masina nu am sesizat nimika schimbat ce as putea face sa il schimb pretul e f mare sa iau un second h sa mai astept pana se mai aprinde sau cand se duce de tot ce se intampla? multumesc si astept un raspuns pentru ca sincer nu ma stiu cu motoarele ,masina o am de 2 luni adusa din AT stima
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
ionut-sil
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Maramures
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2014
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Rigips
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2014
- Mesaj Privat
In urma testului "pseudo-agrafa" la un Vectra B2 - Z18XE, am dat de eroarea P1555 Electronic Variable Orifice Output.
Inteleg ca daca ii curat clapeta de acceleratie rezolv problema... totusi am ceva intrebari:
- ce riscuri sunt daca fac eu operatiunea? (nu ma pricep la mecanica dar nici nu am doua maini stangi.. ) ... prefer sa ma ocup eu pentru ca nu am incredere in curatarea temeinica a celor din service
- daca scot borna bateriei banuiesc ca voi avea nevoie de codul de securitate al radio-cd-ului, nu? din pacate nu il am, e vorba de modelul original... e vreo metoda sa evit asta?
- cu ocazia curatarii clapetei, e indicat sa ma ocup si de curatarea altor componente?
Mentionez ca nu sunt niciun fel de probleme cu masina (exceptand 1555), mi se pare doar ca trage un pic greu si are consum mare (11-12 in oras, la drumuri scurte 4-5 km, motor rece...)
Inteleg ca daca ii curat clapeta de acceleratie rezolv problema... totusi am ceva intrebari:
- ce riscuri sunt daca fac eu operatiunea? (nu ma pricep la mecanica dar nici nu am doua maini stangi.. ) ... prefer sa ma ocup eu pentru ca nu am incredere in curatarea temeinica a celor din service
- daca scot borna bateriei banuiesc ca voi avea nevoie de codul de securitate al radio-cd-ului, nu? din pacate nu il am, e vorba de modelul original... e vreo metoda sa evit asta?
- cu ocazia curatarii clapetei, e indicat sa ma ocup si de curatarea altor componente?
Mentionez ca nu sunt niciun fel de probleme cu masina (exceptand 1555), mi se pare doar ca trage un pic greu si are consum mare (11-12 in oras, la drumuri scurte 4-5 km, motor rece...)
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Rigips
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2014
- Mesaj Privat
ghimpe--
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2009 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2013
- Mesaj Privat
ghimpe--
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2009 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2013
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat