- ursachicatalin89
- OP
- 14 mesaje
- din 15 Nov 2015
- Corsa 2004 Z13DT
- Prahova
ursachicatalin89
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2015
- Mesaj Privat
Va salut. Masina sotiei mele, un Opel Corsa C 1.3 cdti dula 3000rpm i se taie puterea. Dupa oprire si repornirea motorului isi revine. Pe op com am o eroare pe sensorul de presiune atmosferica. La munte masina trage normal. Am schimat senzorul map de pe admisie, am facut proba si cu unul de pe alt corsa functional si tot la fel se manifesta. Mai exista alt senzor? Nu map-ul masoara si presiunea atmosferica? Multumesc
emilvef
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2014
- Mesaj Privat
- ursachicatalin89
- OP
- 14 mesaje
- din 15 Nov 2015
- Corsa 2004 Z13DT
- Prahova
ursachicatalin89
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2015
- Mesaj Privat
emilvef
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2014
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
Verifica tubulatura de la iesirea din intercooler pana la galeria de admisie.
Senzorul de presiune barometrica este pe galeria de admisie catre zidul de foc.
6 93177414 6235631 -SENSOR,VACUUM,INLET MANIFOLD PRESSURE (NLS.- USE 93190052 12 35 258)
6 93190052 1235258 -SENSOR,VACUUM,INLET MANIFOLD PRESSURE
Senzorul de presiune barometrica este pe galeria de admisie catre zidul de foc.
6 93177414 6235631 -SENSOR,VACUUM,INLET MANIFOLD PRESSURE (NLS.- USE 93190052 12 35 258)
6 93190052 1235258 -SENSOR,VACUUM,INLET MANIFOLD PRESSURE
- ursachicatalin89
- OP
- 14 mesaje
- din 15 Nov 2015
- Corsa 2004 Z13DT
- Prahova
ursachicatalin89
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2015
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
Ce valori ai pe debitmetru?
Ce valori ai pe barometric?
Senzorul barometric este corelat cu turbina, deci sa nu ai o problema pe partea de vacuumare.
La CorsaBlue dupa egr off am ramas cu o problema asemanatoare, in sensul ca fara debitmetru conectat trage foarte bine la o medie a consumului de 6 litri/100km, iar cu debitmetru e "lesinata" si eroarea este pe debitmetru.
Ce valori ai pe barometric?
Senzorul barometric este corelat cu turbina, deci sa nu ai o problema pe partea de vacuumare.
La CorsaBlue dupa egr off am ramas cu o problema asemanatoare, in sensul ca fara debitmetru conectat trage foarte bine la o medie a consumului de 6 litri/100km, iar cu debitmetru e "lesinata" si eroarea este pe debitmetru.
- ursachicatalin89
- OP
- 14 mesaje
- din 15 Nov 2015
- Corsa 2004 Z13DT
- Prahova
ursachicatalin89
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2015
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- ursachicatalin89
- OP
- 14 mesaje
- din 15 Nov 2015
- Corsa 2004 Z13DT
- Prahova
ursachicatalin89
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2015
- Mesaj Privat
- ursachicatalin89
- OP
- 14 mesaje
- din 15 Nov 2015
- Corsa 2004 Z13DT
- Prahova
ursachicatalin89
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2015
- Mesaj Privat
Am facut log-ul (treapta 3 pedala la 100% de la aprox 1900rpm)
De pe la 2800rpm intra in limp mode. Vad ca nu mai am eroare pe senzorul barometric dupa schimbarea lui. In schimb am doua erori:
1. P1190 - Rail Pressure Valve Range/Performance (0B) - Not present - asta e prezenta mereu si cred ca genereaza pornirea mai greoaie.
Cand intra in limp:
2. P0108 - Boost Pressure High Pressure (07) - Not present. Deci din cate imi dau seama face suprapresiune. Din ce am vazut turbo este cu geometrie fixa. .
De pe la 2800rpm intra in limp mode. Vad ca nu mai am eroare pe senzorul barometric dupa schimbarea lui. In schimb am doua erori:
1. P1190 - Rail Pressure Valve Range/Performance (0B) - Not present - asta e prezenta mereu si cred ca genereaza pornirea mai greoaie.
Cand intra in limp:
2. P0108 - Boost Pressure High Pressure (07) - Not present. Deci din cate imi dau seama face suprapresiune. Din ce am vazut turbo este cu geometrie fixa. .
Aries- Suspendat
- 890 mesaje
- din 14 Mar 2015
- Astra 2002 y17dt
- Bihor
Aries- Mesaje scrise: 890
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2015
- Mesaj Privat
MAP-ul este MAP si BARO este BARO.
Sint 2 senzori diferiti.
MAP-ul e situat PE si IN galeria admisie, citeste valorile de presiune din admisie si le trimite la ECU.
BARO e situat aiurea pe afara. La y17 e prins langa EDU in spatele motorului. Si asta cica e cu presiunea dar atmosferica.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=115414
Poate te inspira.
Ps - si nu stiu daca ai trecut bine motorizarea la profil. Nu stiu sa existe motor de 1.3 pe Y care e un euro 3 si sa fie si un CDTI insa spui ca ai turbina cu geometrie fixa ceea ce iar nu prea cred.
Poate insa nu sint eu bine informat.
Sint 2 senzori diferiti.
MAP-ul e situat PE si IN galeria admisie, citeste valorile de presiune din admisie si le trimite la ECU.
BARO e situat aiurea pe afara. La y17 e prins langa EDU in spatele motorului. Si asta cica e cu presiunea dar atmosferica.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=115414
Poate te inspira.
Ps - si nu stiu daca ai trecut bine motorizarea la profil. Nu stiu sa existe motor de 1.3 pe Y care e un euro 3 si sa fie si un CDTI insa spui ca ai turbina cu geometrie fixa ceea ce iar nu prea cred.
Poate insa nu sint eu bine informat.
- ursachicatalin89
- OP
- 14 mesaje
- din 15 Nov 2015
- Corsa 2004 Z13DT
- Prahova
ursachicatalin89
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2015
- Mesaj Privat
Aries- Suspendat
- 890 mesaje
- din 14 Mar 2015
- Astra 2002 y17dt
- Bihor
Aries- Mesaje scrise: 890
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2015
- Mesaj Privat
Dar ai gasit vreo informatie ca Baro ar fi corp comun cu Map ? Eu nu pot crede ca poate fi asa. Nici nu stiu daca motorul tau are baro.
Din ce-am mai rasfoit am gasit ca pe Corsa C ar fi un motor CDTI ( Z13DT ) de 70 cp dar se pare ca are o turbina cu geometrie fixa.
Z13DTH si Z13DTJ ar fi fost puse pe Corsa D si au turbine cu geometrie variabila (75 si 90 cp)
Din ce-am mai rasfoit am gasit ca pe Corsa C ar fi un motor CDTI ( Z13DT ) de 70 cp dar se pare ca are o turbina cu geometrie fixa.
Z13DTH si Z13DTJ ar fi fost puse pe Corsa D si au turbine cu geometrie variabila (75 si 90 cp)
- ursachicatalin89
- OP
- 14 mesaje
- din 15 Nov 2015
- Corsa 2004 Z13DT
- Prahova
ursachicatalin89
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2015
- Mesaj Privat
Baro are sigur. In logul de mai sus se vad valorile. Pe forumurile de afara asa am citit ca ar fi in map. De ex la Passat asa am. Nu inteleg de ce face suprapresiune. Astea cu geometrie fixa se gripeaza mai greu. Pierderi de vacuum nu e cazul ca nu se comanda turbo prin vacuum. Maf defect nu cred ca da limp mode
Aries- Suspendat
- 890 mesaje
- din 14 Mar 2015
- Astra 2002 y17dt
- Bihor
Aries- Mesaje scrise: 890
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2015
- Mesaj Privat
Daca te-ai referit la MAF ( debitmetru) mie imi da P 0100.
Am mai avut P0105 si P1125 care le-am rezolvat cu curatare MAP.
Dintre toate doar P1125 a fost cu limp-mode la 130 km/h respectiv 3000 ture.
Bine, vb de motoare diferite, dar ca idee paralela.
Ultima modificare făcută de Aries la Mie 18 Nov, 2015 5:55 pm
Am mai avut P0105 si P1125 care le-am rezolvat cu curatare MAP.
Dintre toate doar P1125 a fost cu limp-mode la 130 km/h respectiv 3000 ture.
Bine, vb de motoare diferite, dar ca idee paralela.
Ultima modificare făcută de Aries la Mie 18 Nov, 2015 5:55 pm
- ursachicatalin89
- OP
- 14 mesaje
- din 15 Nov 2015
- Corsa 2004 Z13DT
- Prahova
ursachicatalin89
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2015
- Mesaj Privat
Aries- Suspendat
- 890 mesaje
- din 14 Mar 2015
- Astra 2002 y17dt
- Bihor
Aries- Mesaje scrise: 890
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2015
- Mesaj Privat
- ursachicatalin89
- OP
- 14 mesaje
- din 15 Nov 2015
- Corsa 2004 Z13DT
- Prahova
ursachicatalin89
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2015
- Mesaj Privat
Aries- Suspendat
- 890 mesaje
- din 14 Mar 2015
- Astra 2002 y17dt
- Bihor
Aries- Mesaje scrise: 890
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2015
- Mesaj Privat