Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • ursachicatalin89

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Va salut. Masina sotiei mele, un Opel Corsa C 1.3 cdti dula 3000rpm i se taie puterea. Dupa oprire si repornirea motorului isi revine. Pe op com am o eroare pe sensorul de presiune atmosferica. La munte masina trage normal. Am schimat senzorul map de pe admisie, am facut proba si cu unul de pe alt corsa functional si tot la fel se manifesta. Mai exista alt senzor? Nu map-ul masoara si presiunea atmosferica? Multumesc
Skip ads

  • emilvef

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Intra in Limp mode ,vezi daca mai e undeva un senzor pe tubulatura la intercooler
  • ursachicatalin89

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Stiu ca intra in limp. Din cauza senzorului de presiune barimetrica. Din ce stiu e integrat in senzorul map. Poate fi in alta parte?
  • emilvef

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Incearca sa schimbi si MAF de pe filtrul de aer , ala nu masoara doar debitul de aer ..
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,790
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Verifica tubulatura de la iesirea din intercooler pana la galeria de admisie.
Senzorul de presiune barometrica este pe galeria de admisie catre zidul de foc.

6 93177414 6235631 -SENSOR,VACUUM,INLET MANIFOLD PRESSURE (NLS.- USE 93190052 12 35 258)
6 93190052 1235258 -SENSOR,VACUUM,INLET MANIFOLD PRESSURE
  • ursachicatalin89

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Da senzorul este cel Map de pe admisie. L am verificat cu mai multi senzori. Nu e din senzor. Cu toate ca eroarea e pe presiunea atmosferica. Iar la munte masina trage. E ciudat
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,790
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Ce valori ai pe debitmetru?
Ce valori ai pe barometric?
Senzorul barometric este corelat cu turbina, deci sa nu ai o problema pe partea de vacuumare.
La CorsaBlue dupa egr off am ramas cu o problema asemanatoare, in sensul ca fara debitmetru conectat trage foarte bine la o medie a consumului de 6 litri/100km, iar cu debitmetru e "lesinata" si eroarea este pe debitmetru.
  • ursachicatalin89

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2015

  • Mesaj Privat
O sa incerc sa fac un log. Nu prea stiu la opel la ce sa fac. La vw meu e mai simpla interfata la vcds.
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,790
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Parametrii pentru log:
1. Debitmetru
2. Presiune turbina ( este asistata de un senzor)
3. Senzor barometric
4. Turatie motor.
La momentul log-ului Neaparat motorul sa fie la temperatura de lucru ( cald 80-90 C).
  • ursachicatalin89

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Multumesc. Revin cu valorile
  • ursachicatalin89

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Am facut log-ul (treapta 3 pedala la 100% de la aprox 1900rpm)
De pe la 2800rpm intra in limp mode. Vad ca nu mai am eroare pe senzorul barometric dupa schimbarea lui. In schimb am doua erori:
1. P1190 - Rail Pressure Valve Range/Performance (0B) - Not present - asta e prezenta mereu si cred ca genereaza pornirea mai greoaie.
Cand intra in limp:

2. P0108 - Boost Pressure High Pressure (07) - Not present. Deci din cate imi dau seama face suprapresiune. Din ce am vazut turbo este cu geometrie fixa. .
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
MAP-ul este MAP si BARO este BARO.
Sint 2 senzori diferiti.

MAP-ul e situat PE si IN galeria admisie, citeste valorile de presiune din admisie si le trimite la ECU.

BARO e situat aiurea pe afara. La y17 e prins langa EDU in spatele motorului. Si asta cica e cu presiunea dar atmosferica.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=115414
Poate te inspira.

Ps - si nu stiu daca ai trecut bine motorizarea la profil. Nu stiu sa existe motor de 1.3 pe Y care e un euro 3 si sa fie si un CDTI insa spui ca ai turbina cu geometrie fixa ceea ce iar nu prea cred.
Poate insa nu sint eu bine informat.
  • ursachicatalin89

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Da este z13dt. Greseala mea. Totusi cred ca turbo e cu geometrie fixa. Nu vad nici o electrovalva. Am atasat o imagine cum arata turbo. Nu am gasit nici o informatie cum ca baro ar fi separat de map. Daca din map pleaca 3 fire nu inseamna ca sunt 2 senzori in el?
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Dar ai gasit vreo informatie ca Baro ar fi corp comun cu Map ? Eu nu pot crede ca poate fi asa. Nici nu stiu daca motorul tau are baro.
Din ce-am mai rasfoit am gasit ca pe Corsa C ar fi un motor CDTI ( Z13DT ) de 70 cp dar se pare ca are o turbina cu geometrie fixa.
Z13DTH si Z13DTJ ar fi fost puse pe Corsa D si au turbine cu geometrie variabila (75 si 90 cp)
  • ursachicatalin89

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Baro are sigur. In logul de mai sus se vad valorile. Pe forumurile de afara asa am citit ca ar fi in map. De ex la Passat asa am. Nu inteleg de ce face suprapresiune. Astea cu geometrie fixa se gripeaza mai greu. Pierderi de vacuum nu e cazul ca nu se comanda turbo prin vacuum. Maf defect nu cred ca da limp mode
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Daca te-ai referit la MAF ( debitmetru) mie imi da P 0100.
Am mai avut P0105 si P1125 care le-am rezolvat cu curatare MAP.
Dintre toate doar P1125 a fost cu limp-mode la 130 km/h respectiv 3000 ture.
Bine, vb de motoare diferite, dar ca idee paralela.


Ultima modificare făcută de Aries la Mie 18 Nov, 2015 5:55 pm
  • ursachicatalin89

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Trebuie sa incerc o curatare egr si admisie. Nu stiu daca egr poate cauza limp mode dar merita incercat. Si o verificare la actuatorul turbo.
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Am avut si de-aia - P 0400 dar n-am sesizat limp-mode. Dar parca nici masina nu mergea chiar cum o stiam sau doar mi se parea mie vazand check engine aprins. Smile
  • ursachicatalin89

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Ma gandesc daca admisia e murdara poate cauza o supra presiune pe care map-ul sa o citeasca si si o trimita la ecu.
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Map-ul meu fiind inecat in mazga aia neagra, citea si informa ECU despre presiune prea mica si toata lumea ma trimitea sa-mi cumpar electrovalva si turbina.

Smile tu vrei sa zici ca spatiul galeriei s-a ingustat din cauza depunerilor si map-ul " resimte" asta printr'o crestere de presiune ?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR