maryo1982
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2004 zx16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2015
- Mesaj Privat
Buna ziua am cumparat recent un astra g 1,6 16 v twinport ,iar recent mi sa aprins check engine,am puso pe tester si mi a dat urmatoarele erori p0300,p0301,p0302,p303,p0304,uneori relantiul variaza iar in mers licare check engine si incepe sa mearga in 3 si in suturi asta nu mereu, numai cate odata.iar uneori merge foarte bine,daca opresc si o pornesc isi revine , culmea cand am fost la sevice mecanicul a zis ca merge foarte bine,merge normal.recent am schimbat bujiile si tot asa face.de la ce ar putea fii?
36abi
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2009 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2013
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
maryo1982
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2004 zx16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2015
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
maryo1982
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2004 zx16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2015
- Mesaj Privat
maryo1982
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2004 zx16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2015
- Mesaj Privat
- Georgian AG
- *
- 44 mesaje
- din 09 Sep 2011
- Astra 1998
- Arges
Georgian AG
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2011
- Mesaj Privat
maryo1982
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2004 zx16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2015
- Mesaj Privat
- cmihai
- **
- 358 mesaje
- din 19 Sep 2011
- Zafira 2014 A20DTH
- Braila
cmihai
- Mesaje scrise: 358
- Locatie: Braila
- Masina: Zafira 2014 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2011
- Mesaj Privat
maryo1982
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2004 zx16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2015
- Mesaj Privat
maryo1982
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2004 zx16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2015
- Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Bobina buna poate crede el, pananu pui alta de proba degeaba. Daca si cu una buna face le fel cine stie ce bujii ai !
dl dan am schimbat bobina si am tot aceleasi erori,p0300,p0301,p0302,p0303,p0304,p0300B,acum a inceput sa faca m ai des,in jurul valori de 2000-2500 de ture incepe sa clipeasca robinetul si merge in 3,unde am fost cu ea mi a zis ca sigur este ecu defect.dar tot aici am citit ca poate sa fie si de la galeria de admisie.ca la motorul z16 xep se are niste canale care se infunda si ar da aceste coduri de eroare.este posibil sa fie si asta cauza? Va multumesc
maryo1982
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2004 zx16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2015
- Mesaj Privat
maryo1982
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2004 zx16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2015
- Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Bobina buna poate crede el, pananu pui alta de proba degeaba. Daca si cu una buna face le fel cine stie ce bujii ai !
as cumpara alt ecu dar nu sunt sigur ca este de la el si nu as vrea sa dau bani degeaba ca deja am cheltuit cu bobina si o gramada de teste degeaba.si nici nu gasesc unul sa pot sa il pun de proba.
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
codurile tale pot apare din mai multe cauze
1--bobina--2-bujii--3-injectoare--4-supape de evacuare--5-catalizator infundat--6-egr blocat
toti cand aud de p03-- gata bobina defecta sau bujii,dar este mai mult de cautat,cine stie gaseste repede
eu tiam spus cauzele acum tu trebuie sa elimini defectu
vorba unui contemporan in viata----scurmaciosu intodeauna gaseste----
1--bobina--2-bujii--3-injectoare--4-supape de evacuare--5-catalizator infundat--6-egr blocat
toti cand aud de p03-- gata bobina defecta sau bujii,dar este mai mult de cautat,cine stie gaseste repede
eu tiam spus cauzele acum tu trebuie sa elimini defectu
vorba unui contemporan in viata----scurmaciosu intodeauna gaseste----
- alex_arhire
- ***
- 988 mesaje
- din 10 Sep 2006
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
alex_arhire
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2006
- Mesaj Privat
Ma bag si eu in seama, posesor de Z16XEP luat nou, acum cu 180k la bord si la a 3-a bobina de inductie si ECU reconditionat.
Intr-adevar, principala cauza de misfire la Z16xxx este bobina de regula, dar ia in considerare si urmatoarele:
1. In ordinea pretului, bujiile sunt cele mai ieftine. Daca schimbi bobina, schimba-le si pe ele.
2. Bobina - principala cauza, insa inainte de a o schimba, fa proba cu o bobina buna si vezi daca problema persista. Ia in calcul si reconditionarea temporara. Am pus un tutorial pe forum in sensul asta.
3. Injectoare - posibil, dar putin probabil sa fie de la ele. N-am auzit de probleme la injectoare la Z16XEP.
4. Supape de evacuare - aici scoti si fum, motorul nu se aude bine
5. Catalizator infundat / EGR infundat - dau alte erori, masina nu trage, dar motorul merge in toti cilindri
Daca ar fi bobina, odata cu schimbarea ei erorile ar fi tb sa dispara si motorul sa mearga bine.
Tu ai erori pe toti cei 4 cilindri, ceea ce inseamna ca nu ai aprindere pe niciunul; in cazul asta motorul nici n-ar tb sa mai porneasca!
Eu banuiesc ca este ECU - alta cauza de batai de cap la Z16XEP din cauza faptului ca e pus pe motor si indura toate vibratiile si caldura acestuia.
Stiu ca suna groaznic, insa este reparabil. Sfatul meu este sa elimini toate celelalte cauze inainte sa ajungi la el. Adica schimba bujiile, bobina, eventual fa un test de compresie.
Daca astea sunt ok, ramane doar ECU. Unul nou este in jur de 1000 EUR (am vrut si eu sa-mi cumpar), insa l-am reconditionat cu 400 lei.
Eu am avut erori la: bobina, EGR si electroventilator. Am schimbat bujii, bobina si EGR. La electroventilator am facut test pe toate treptele si era ok (relee, cablaje), insa nu primea comanda si atunci mi-a dat seama ca ECU e de vina. Reconditionat si acum masina merge normal.
Alex
Intr-adevar, principala cauza de misfire la Z16xxx este bobina de regula, dar ia in considerare si urmatoarele:
1. In ordinea pretului, bujiile sunt cele mai ieftine. Daca schimbi bobina, schimba-le si pe ele.
2. Bobina - principala cauza, insa inainte de a o schimba, fa proba cu o bobina buna si vezi daca problema persista. Ia in calcul si reconditionarea temporara. Am pus un tutorial pe forum in sensul asta.
3. Injectoare - posibil, dar putin probabil sa fie de la ele. N-am auzit de probleme la injectoare la Z16XEP.
4. Supape de evacuare - aici scoti si fum, motorul nu se aude bine
5. Catalizator infundat / EGR infundat - dau alte erori, masina nu trage, dar motorul merge in toti cilindri
Daca ar fi bobina, odata cu schimbarea ei erorile ar fi tb sa dispara si motorul sa mearga bine.
Tu ai erori pe toti cei 4 cilindri, ceea ce inseamna ca nu ai aprindere pe niciunul; in cazul asta motorul nici n-ar tb sa mai porneasca!
Eu banuiesc ca este ECU - alta cauza de batai de cap la Z16XEP din cauza faptului ca e pus pe motor si indura toate vibratiile si caldura acestuia.
Stiu ca suna groaznic, insa este reparabil. Sfatul meu este sa elimini toate celelalte cauze inainte sa ajungi la el. Adica schimba bujiile, bobina, eventual fa un test de compresie.
Daca astea sunt ok, ramane doar ECU. Unul nou este in jur de 1000 EUR (am vrut si eu sa-mi cumpar), insa l-am reconditionat cu 400 lei.
Eu am avut erori la: bobina, EGR si electroventilator. Am schimbat bujii, bobina si EGR. La electroventilator am facut test pe toate treptele si era ok (relee, cablaje), insa nu primea comanda si atunci mi-a dat seama ca ECU e de vina. Reconditionat si acum masina merge normal.
Alex
gaby41
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2003 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2015
- Mesaj Privat
maryo1982
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2004 zx16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2015
- Mesaj Privat
alex_arhire a scris:Ma bag si eu in seama, posesor de Z16XEP luat nou, acum cu 180k la bord si la a 3-a bobina de inductie si ECU reconditionat.
Intr-adevar, principala cauza de misfire la Z16xxx este bobina de regula, dar ia in considerare si urmatoarele:
1. In ordinea pretului, bujiile sunt cele mai ieftine. Daca schimbi bobina, schimba-le si pe ele.
2. Bobina - principala cauza, insa inainte de a o schimba, fa proba cu o bobina buna si vezi daca problema persista. Ia in calcul si reconditionarea temporara. Am pus un tutorial pe forum in sensul asta.
3. Injectoare - posibil, dar putin probabil sa fie de la ele. N-am auzit de probleme la injectoare la Z16XEP.
4. Supape de evacuare - aici scoti si fum, motorul nu se aude bine
5. Catalizator infundat / EGR infundat - dau alte erori, masina nu trage, dar motorul merge in toti cilindri
Daca ar fi bobina, odata cu schimbarea ei erorile ar fi tb sa dispara si motorul sa mearga bine.
Tu ai erori pe toti cei 4 cilindri, ceea ce inseamna ca nu ai aprindere pe niciunul; in cazul asta motorul nici n-ar tb sa mai porneasca!
Eu banuiesc ca este ECU - alta cauza de batai de cap la Z16XEP din cauza faptului ca e pus pe motor si indura toate vibratiile si caldura acestuia.
Stiu ca suna groaznic, insa este reparabil. Sfatul meu este sa elimini toate celelalte cauze inainte sa ajungi la el. Adica schimba bujiile, bobina, eventual fa un test de compresie.
Daca astea sunt ok, ramane doar ECU. Unul nou este in jur de 1000 EUR (am vrut si eu sa-mi cumpar), insa l-am reconditionat cu 400 lei.
Eu am avut erori la: bobina, EGR si electroventilator. Am schimbat bujii, bobina si EGR. La electroventilator am facut test pe toate treptele si era ok (relee, cablaje), insa nu primea comanda si atunci mi-a dat seama ca ECU e de vina. Reconditionat si acum masina merge normal.
Alex
am schimbat bujii,bobina,ma i nou ce am observat este ca daca scot mufa de la egr masina merge foarte bine si nu imi m ai da eroare pe nici un cilindru ,ramane doar cod ca este mufa egr scoasa
Intr-adevar, principala cauza de misfire la Z16xxx este bobina de regula, dar ia in considerare si urmatoarele:
1. In ordinea pretului, bujiile sunt cele mai ieftine. Daca schimbi bobina, schimba-le si pe ele.
2. Bobina - principala cauza, insa inainte de a o schimba, fa proba cu o bobina buna si vezi daca problema persista. Ia in calcul si reconditionarea temporara. Am pus un tutorial pe forum in sensul asta.
3. Injectoare - posibil, dar putin probabil sa fie de la ele. N-am auzit de probleme la injectoare la Z16XEP.
4. Supape de evacuare - aici scoti si fum, motorul nu se aude bine
5. Catalizator infundat / EGR infundat - dau alte erori, masina nu trage, dar motorul merge in toti cilindri
Daca ar fi bobina, odata cu schimbarea ei erorile ar fi tb sa dispara si motorul sa mearga bine.
Tu ai erori pe toti cei 4 cilindri, ceea ce inseamna ca nu ai aprindere pe niciunul; in cazul asta motorul nici n-ar tb sa mai porneasca!
Eu banuiesc ca este ECU - alta cauza de batai de cap la Z16XEP din cauza faptului ca e pus pe motor si indura toate vibratiile si caldura acestuia.
Stiu ca suna groaznic, insa este reparabil. Sfatul meu este sa elimini toate celelalte cauze inainte sa ajungi la el. Adica schimba bujiile, bobina, eventual fa un test de compresie.
Daca astea sunt ok, ramane doar ECU. Unul nou este in jur de 1000 EUR (am vrut si eu sa-mi cumpar), insa l-am reconditionat cu 400 lei.
Eu am avut erori la: bobina, EGR si electroventilator. Am schimbat bujii, bobina si EGR. La electroventilator am facut test pe toate treptele si era ok (relee, cablaje), insa nu primea comanda si atunci mi-a dat seama ca ECU e de vina. Reconditionat si acum masina merge normal.
Alex
maryo1982
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2004 zx16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2015
- Mesaj Privat
Am curatat egr si l am verificat la baterie pistonasul merge,dar cum am zis daca bag mufa in el dupa doi km de mers imi da intai eroare pe cilindrul 2 iar apoi daca merg m ai mult imi da eroare pe toti,daca decuplez mufa nu imi m ai da nici o erore si masina merge frumos,doar codul generat ca este scoasa mufa egr.
maryo1982
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2004 zx16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2015
- Mesaj Privat