pamoro
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2015
- Mesaj Privat
Deschid si eu acest topic avand in vedere ca am o problema la care nici cei de la reprezentanta nu au rezolvare si anume: atunci cand temperatura exterioara este peste 17-18 grade acel sunet specific motorului diesel este foarte zgomotos.Si acest zgomot se mentine pana dupa ce trec de 50 km/h.Am facut toate verificarile, presiune ulei, volanta, distributie schimbata la 150 000 km, etc si nu am gasit problema.Initial mi s-a spus ca este de la motorina.Nu s-a adeverit.Am asociat acest aspect cu temperatura acuma cand temperaturile dimineata sunt mai scazute iar peste zi mai ridicate.Deci este verificata 100% ca problema depinde de temperatura exterioara, au constatat si cei de la reprezentanta dar nu au solutie.Mentionez ca masina merge perfect din toate punctele de vedere a trecut toate testele doar ca acel zgomot este suparator. Daca este cineva care are sau a avut o problema similara rog sa-mi dea o solutie de remediere.Detin o Insignia 2.0 160cp motor ecoflex
- calimero2003
- *
- 37 mesaje
- din 09 Nov 2015
- Insignia 2010
- Dolj
calimero2003
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2015
- Mesaj Privat
Problema ta este cat se poate de simpla ... ai uzuta in cuzineti palier sau axiali sau cei de la biela. Cand zgomotul este influentat de temperatura si nu se mai aude in turatie atunci cea mai probabila cauza este uzura accentuata a cuzinetilor. Se stie foarte bine ca acest motor are probleme cu ungerea la relatiu ... asta poate duce foarte usor la o uzura prematura a acestor componente de motor. Daca esti dispus sa cheltui cam 1000 lei sa nu mai auzi acel zgomot asta ai de facut. Trebuie sa ti cont ca acest motor este cunoscut si pentru zgomotul lui ridicat la relantiu. Daca chiar vrei sa schimbi acei cuzineti te pot ajuta cu un pret foarte bun (cuzineti originali pentru arbore, biela si cei axiali daca ai nevoie).
Eu unu daca as fi in locul tau as da baia jos si as verifica uzula la cuzinetii de palier si de la biela ... daca totul este ok acolo atunci nu ar trebuii sa ai probleme in alta parte ... dar eu inclin sa cred (zic eu 95%) ca o sa ai surpriza acolo....
Eu unu daca as fi in locul tau as da baia jos si as verifica uzula la cuzinetii de palier si de la biela ... daca totul este ok acolo atunci nu ar trebuii sa ai probleme in alta parte ... dar eu inclin sa cred (zic eu 95%) ca o sa ai surpriza acolo....
Aries- Suspendat
- 890 mesaje
- din 14 Mar 2015
- Astra 2002 y17dt
- Bihor
Aries- Mesaje scrise: 890
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2015
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
Aries te contrazic la partea cu palpairea becului sau aprindere continua. Daca uzura este in faza incipienta nu e atat de scazuta presiunea incat sa se aprinda becul. Iar la Insignia istoria ne arata ca e mai problematic decat pare la prima vedere. In rest nu comentez preturi si diagnostice puse direct.
- calimero2003
- *
- 37 mesaje
- din 09 Nov 2015
- Insignia 2010
- Dolj
calimero2003
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2015
- Mesaj Privat
Aries a scris:Tu citesti ce scri ?
Ce cuzineti, ce 1000 lei ? Cand ai uzuri la cuzineti ( palier/biela) deja pierzi presiune ulei cu palpaire de bec sau aprindere continua.
Omu' spune ca printre altele a verificat presiunea ulei.
Si sectiunea " bazar" e mai incolo !
Ce cuzineti, ce 1000 lei ? Cand ai uzuri la cuzineti ( palier/biela) deja pierzi presiune ulei cu palpaire de bec sau aprindere continua.
Omu' spune ca printre altele a verificat presiunea ulei.
Si sectiunea " bazar" e mai incolo !
Inainte sa`mi dai 2 plame ... eu zic ca este frumos sa ne prezentam.
Numele meu este Sorin. Sunt inginer auto de meserie, am terminat "Facultatea de Mecanica" ,sectia "Autovehicule rutiere" si de 5 ani lucrez la calitate in fabrica de motoare Ford din Craiova. Tu ai idee despre ce vorbesti? Imi este destul de greu sa ma apuc sa-ti povestesc cum sta treaba cu uzura cuzinetilor si cand si mai ales de ce palpaie becul de la presiune ulei. Eu nu am nici un fel de implicare materiala in achizitionarea acelor cuzineti, eu doar mam oferit sa-l ajut in rezolvarea unei probleme destul de costisitoare. Vezi tu ,eu nu sunt de mult pe acest forum si sincer sa fiu mi-am facut cont pentru a incerca sa dau de cineva care are harta actualizata pentru navi DVD800 .... dupa care am citit postarea unui baiat care platise 14.000 lei (140 milioane lei vechi) sa repare un astfel de motor ... am citit acolo niste ineptii incredibile si mi-am dat seama ca acea persoana a fost escrocata de persoane care au incercat sa profite extrem de mult de pe urma lui. In cazul de fata , am incercat sa explic dupa parerea si priceperea mea (verific cam peste 5.000 motoare pe luna) de unde ar putea fi acel zgomot. Am experienta de 6 luni si in "platoul de retusi" ,adica in locul unde vin motoare cu diferite probleme si sunt examinate,studiata si mai ales ascultate pentru a capata cat mai multa experienta in depistarea precoce a motoarelor cu probleme de fabricatie/asamblare.
Si eu am constatat ca aceste motoare au un zgomot pronuntat fata de cele din grupul WAG/Renaul/Ford .... si pun asta pe seama italienilor care nu au pus niciodata amprenta pe numarul dB masurati la ralati. Cum si eu sunt posesor de Insignia si am studiat ceva problema acelui semering ,imi pot da seama ca din cauza lipsei de ulei acolo poate sa apara o uzura prematura (acolo fiind locul cu cea mai mare frecare si cu cea mai mare presiune exercitata din tot ansamblul motor) ,uzura care se traduce in prima parte cu un tacanit (care este de doua feluri : 1 gros cand este vorba de palier. 2 subtire cand este vorba de biela) ce se aude in mod special cand motorul merge la ralanti si se pierde pe masura ce motorul este turat si apare asa zisa echilibrare axiala (daca uzura este extrema la turatie aceasta poate produce spargerea motorului sau ruperea vilbrochenului).
Din spusele lui eu continui sa cred ca are totusi o uzura accentuata la cuzineti ... care din ei? Trebuie verificat ... une apare o culoare albastra/violet este o problema mare .... unde apare o fata zgariata este o problema si mai mare. Eu in continuare sfatuiesc sa verifice acest lucru ... manopera nu ar trebuii sa depaseasca 150-200 lei.
O zi buna.
- lbanias
- ***
- 692 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Insignia 2009 A20NHT
- Timis
lbanias
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
- insignia.enthusiast
- *
- 25 mesaje
- din 10 Mar 2015
- Anglia
insignia.enthusiast
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Anglia
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2015
- Mesaj Privat
- calimero2003
- *
- 37 mesaje
- din 09 Nov 2015
- Insignia 2010
- Dolj
calimero2003
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2015
- Mesaj Privat
Sincer am evitat sa postez tot timpul pe forumuri tocmai din acest motiv. Astazi am facut marea prostie sa postez pe acest forum ... si tot odata "sa dau apa la moara" unor persoane cu vasta experienta sa-ti rada in fata. Eu va salut pe toti si aveti cuvantul meu ca nu o sa mai fac aceasta gresala. Rog itiatorul acestei discutii sa nu tina cont de parerea mea si as ruga un admin sa stearga postarile mele intrucat eu nu mai pot face ascet lucru. O seara buna va doresc.
- 99sit
- **
- 472 mesaje
- din 21 Oct 2013
- Insignia 2018 B20DTH
- Arges
99sit
- Mesaje scrise: 472
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2013
- Mesaj Privat
Imi dau si eu cu parearea:
Omul zice ca e legat de temperatura exterioara , nu interioara la motor , ceea ce ma face pe mine sa cred ca in momentul in care temp creste , pleaca si compresorul de aer, si curelele lucreaza altfel. Zgomotele la motor pot si diferite in momentul cand aerul cupleaza
P.S, Am semnalat si eu un sunet total diferit dupa ce am schimbat volantai, kitul de ambreiaj si distribuitia + pompa apa + curea accesorii. Ca unul care a mers cu masina 50 k /km am sesizat sunetul , cum nimeni nu mi-a gasit raspuns si nici nu face probleme ( decat in creierul meu ) am lasat-o balta
Omul zice ca e legat de temperatura exterioara , nu interioara la motor , ceea ce ma face pe mine sa cred ca in momentul in care temp creste , pleaca si compresorul de aer, si curelele lucreaza altfel. Zgomotele la motor pot si diferite in momentul cand aerul cupleaza
P.S, Am semnalat si eu un sunet total diferit dupa ce am schimbat volantai, kitul de ambreiaj si distribuitia + pompa apa + curea accesorii. Ca unul care a mers cu masina 50 k /km am sesizat sunetul , cum nimeni nu mi-a gasit raspuns si nici nu face probleme ( decat in creierul meu ) am lasat-o balta
Aries- Suspendat
- 890 mesaje
- din 14 Mar 2015
- Astra 2002 y17dt
- Bihor
Aries- Mesaje scrise: 890
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2015
- Mesaj Privat
@alre- sa nu uitam de la ce problema am plecat.
Ori cand "cuzinetii" incep sa scoata "sunete specific diesel" ( desi asta e o prostie cat casa ! ) , nu mai vorbim de uzura in stare incipienta ci uzura in toata regula de iti sare becul din bord in brate asa aprins !
D-le inginer @calimero.
Eu nu am sa ma prezint pt ca nu ar ajuta la nimic ( cred ca nici n-as fi credibil si nici n-ar da greutate spuselor mele) pentru simplu considerent ca pe un forum este ca si in Rai - toti sintem egali si ne deosebeste doar ce afirmam.
Treaba cu ingineria, Craiova, italienii si cuzinetii mi s-a parut o insiruire de idei total aleatorie fara vreo legatura clara cu topicul acesta.
Din pacate postarea dvs nu s-a ridicat la nivelul unui inginer desi as fi apreciat asta in incercarea mea de a afla lucruri noi.
Ori faptul ca un vibrochen are o miscare axiala, ca uzurile cuzinet vibrochen apar mai pronuntat pe zona cilindrului 1si 4 si ca din cauza uzurilor mari un vibrochen se rupe, nu mi s-au parut lucruri noi fiind unanim cunoscute.
Ciudat mi s-a parut modul de abordare a subiectului - sint inginer la Craiova, lucrez pe linia retusuri si colegul care a deschis discutia are o problema la cuzineti si a dat norocul peste el ca am eu de vanzare. Ar fi bine sa nu ma contraziceti pt ca altfel voi considera ca imi dati palme, implicit eu ma voi supara si voi cere moderatorilor sa-mi stearga postarea blestemand decizia de a posta pe un forum public unde nu impresionez pe nimeni cu CV- ul meu.
Revenind - deci ce am invatat eu azi ?
Ca la 17 grade temp mediu ambiant cuzinetii " clapacesc" cu sunet specific diesel in rest nu ai treaba cu ei.
Mah fratilor - problema colegului este o problema de exteriorul motorului nu de interior !
Singura egalizare de temperaturi, cand temp mediului e egala cu temp DIN motor este dimineata la pornire ( nici atunci pe deplin dar zicem). In rest temp motorului o ia in fata mediului pana la 100 grade acesta din urma ramanand codas la 17 grade provocand totusi, ce !
Ori cand "cuzinetii" incep sa scoata "sunete specific diesel" ( desi asta e o prostie cat casa ! ) , nu mai vorbim de uzura in stare incipienta ci uzura in toata regula de iti sare becul din bord in brate asa aprins !
D-le inginer @calimero.
Eu nu am sa ma prezint pt ca nu ar ajuta la nimic ( cred ca nici n-as fi credibil si nici n-ar da greutate spuselor mele) pentru simplu considerent ca pe un forum este ca si in Rai - toti sintem egali si ne deosebeste doar ce afirmam.
Treaba cu ingineria, Craiova, italienii si cuzinetii mi s-a parut o insiruire de idei total aleatorie fara vreo legatura clara cu topicul acesta.
Din pacate postarea dvs nu s-a ridicat la nivelul unui inginer desi as fi apreciat asta in incercarea mea de a afla lucruri noi.
Ori faptul ca un vibrochen are o miscare axiala, ca uzurile cuzinet vibrochen apar mai pronuntat pe zona cilindrului 1si 4 si ca din cauza uzurilor mari un vibrochen se rupe, nu mi s-au parut lucruri noi fiind unanim cunoscute.
Ciudat mi s-a parut modul de abordare a subiectului - sint inginer la Craiova, lucrez pe linia retusuri si colegul care a deschis discutia are o problema la cuzineti si a dat norocul peste el ca am eu de vanzare. Ar fi bine sa nu ma contraziceti pt ca altfel voi considera ca imi dati palme, implicit eu ma voi supara si voi cere moderatorilor sa-mi stearga postarea blestemand decizia de a posta pe un forum public unde nu impresionez pe nimeni cu CV- ul meu.
Revenind - deci ce am invatat eu azi ?
Ca la 17 grade temp mediu ambiant cuzinetii " clapacesc" cu sunet specific diesel in rest nu ai treaba cu ei.
Mah fratilor - problema colegului este o problema de exteriorul motorului nu de interior !
Singura egalizare de temperaturi, cand temp mediului e egala cu temp DIN motor este dimineata la pornire ( nici atunci pe deplin dar zicem). In rest temp motorului o ia in fata mediului pana la 100 grade acesta din urma ramanand codas la 17 grade provocand totusi, ce !
- calimero2003
- *
- 37 mesaje
- din 09 Nov 2015
- Insignia 2010
- Dolj
calimero2003
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2015
- Mesaj Privat
@Aries - pe lângã faptul ca sunteti extrem de arogant ( nu vreau sa zic altcumva) sunteti si foarte persistent. Eu unul chiar va rog sa ne spuneti si noua care este nivelul dumneavoastra de pregãtire si care este serviciul dumneavoastra. Eu sunt foarte curios sa vad cat de priceput sunteti dumneavoastrã în acest domeniu.
Legat de prezentarea mea ,am fãcut acest lucru pentru a arata ca totusi lucrez în domeniu la una dintre cele mai mari (si chiar prima) companii auto unde ,culmea, sunt si plãtit pentru asta si încã asa de bine încât sa îmi permit "luxul" de a nu cauta sa jegmãresc pe cineva care are nevoie de ajutor. Eu spre deosebire de dumneavoastrã nu v-am jignit cu nimic desi din postãrile dumneavoastrã pe acest forum am înteles foarte clar cu cine am de aface. Pentru cultura dumneavoastrã generala în materie de motoare cu ardere interna va comunic eu ca cea mai mare uzura pe arbore apare la cilindrii 2-3. Legat tot de experienta dumneavoastrã tin sa va comunic ca termenul de "vibrochen" este probabil o denumire aleasa de dumneavoastrã si se identifica cu acea piesa numita VILBROCHEN.
Ce trebuie sa învãtati dumneavoastrã azi : tupeul si nesimtirea nu tine loc de cultura si educatie. Persiflarea nu este o calitate mai ales atunci când esti prost.
Legat de prezentarea mea ,am fãcut acest lucru pentru a arata ca totusi lucrez în domeniu la una dintre cele mai mari (si chiar prima) companii auto unde ,culmea, sunt si plãtit pentru asta si încã asa de bine încât sa îmi permit "luxul" de a nu cauta sa jegmãresc pe cineva care are nevoie de ajutor. Eu spre deosebire de dumneavoastrã nu v-am jignit cu nimic desi din postãrile dumneavoastrã pe acest forum am înteles foarte clar cu cine am de aface. Pentru cultura dumneavoastrã generala în materie de motoare cu ardere interna va comunic eu ca cea mai mare uzura pe arbore apare la cilindrii 2-3. Legat tot de experienta dumneavoastrã tin sa va comunic ca termenul de "vibrochen" este probabil o denumire aleasa de dumneavoastrã si se identifica cu acea piesa numita VILBROCHEN.
Ce trebuie sa învãtati dumneavoastrã azi : tupeul si nesimtirea nu tine loc de cultura si educatie. Persiflarea nu este o calitate mai ales atunci când esti prost.
Aries- Suspendat
- 890 mesaje
- din 14 Mar 2015
- Astra 2002 y17dt
- Bihor
Aries- Mesaje scrise: 890
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2015
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,415 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,415
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
@Aries, te rog sa iti potolesti tonul. Sper sa nu ai nevoie de ajutor pentru asta. Si mai usor cu acuzatiile, mie nu imi reiese ca calimero a oferit ceva spre vanzare, mai degraba ca a dat un etalon (cam pe acolo ar trebui sa duca reparatia la care face el referire)
@calimero2003, cu partea finala a ultimului post te apropii periculos de mult de categoria "atac la persoana"
@pamoro, tu decizi. Poti aplica ce ti-a sugerat calimero (o astfel de verificare nu ar trebui sa te duca mai mult de 50 lei+schimbul aferent de ulei, adica dat jos baia si inspectat vizual arborele cotit si angrenajele aferente), sau poti sa mai astepti, insa din ce vad restul colegilor nu au avut nimic concret de spus, si s-au rezumat in a-si da cu parerea pe (sau pe langa?) postul lui calimero
@calimero2003, cu partea finala a ultimului post te apropii periculos de mult de categoria "atac la persoana"
@pamoro, tu decizi. Poti aplica ce ti-a sugerat calimero (o astfel de verificare nu ar trebui sa te duca mai mult de 50 lei+schimbul aferent de ulei, adica dat jos baia si inspectat vizual arborele cotit si angrenajele aferente), sau poti sa mai astepti, insa din ce vad restul colegilor nu au avut nimic concret de spus, si s-au rezumat in a-si da cu parerea pe (sau pe langa?) postul lui calimero
Aries- Suspendat
- 890 mesaje
- din 14 Mar 2015
- Astra 2002 y17dt
- Bihor
Aries- Mesaje scrise: 890
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2015
- Mesaj Privat
@jE - am inteles.
@pamoro- legat de 18 grade + temp mediu exterior nu ma pot gandi decat la motorina si aer, cam singurele "substante" care intra in motor cu temp mediului influentandu-i mersul.
Motorina banuiesc ca totusi intra preincalzita si atunci mai ramane temp aerului.
Orice alta afectiune mecanica pusa pe seama unei eventuale dilatari sau uzuri nu o pot lua in calcul in situatia in care problema e strans legata de temp mediului.
@pamoro- legat de 18 grade + temp mediu exterior nu ma pot gandi decat la motorina si aer, cam singurele "substante" care intra in motor cu temp mediului influentandu-i mersul.
Motorina banuiesc ca totusi intra preincalzita si atunci mai ramane temp aerului.
Orice alta afectiune mecanica pusa pe seama unei eventuale dilatari sau uzuri nu o pot lua in calcul in situatia in care problema e strans legata de temp mediului.
pamoro
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2015
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,854 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,854
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
Aries- Suspendat
- 890 mesaje
- din 14 Mar 2015
- Astra 2002 y17dt
- Bihor
Aries- Mesaje scrise: 890
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2015
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Pamoro, explicatia ta e un pic confuza, cel putin pentru mine.
Spui ca la temperatura ext de 17-18 grC motorul e zgomotos... dar ii trece dupa 50km/h . Nu vad legatura intre temp exterioara si viteza masinii. Nu ne spui daca zgomotul se manifesta atunci cand motorul e cald sau rece! Nu ne spui in ce treapta de viteza esti la 50km/h (cand dispare zgomotul)... adica turatia motorului (o turatie ai in tr2 si alta in tr3). Zgomotul se aude in accelerare sau in mers constant? Ne spui ca la 150.000km ai facut "toate verificarile"... de parca noi stim cati km ai acum .
In ce conditii si la ce turatii s-a masurat presiunea uleiului si care au fost valorile?
Mai detaliaza un pic...
Spui ca la temperatura ext de 17-18 grC motorul e zgomotos... dar ii trece dupa 50km/h . Nu vad legatura intre temp exterioara si viteza masinii. Nu ne spui daca zgomotul se manifesta atunci cand motorul e cald sau rece! Nu ne spui in ce treapta de viteza esti la 50km/h (cand dispare zgomotul)... adica turatia motorului (o turatie ai in tr2 si alta in tr3). Zgomotul se aude in accelerare sau in mers constant? Ne spui ca la 150.000km ai facut "toate verificarile"... de parca noi stim cati km ai acum .
In ce conditii si la ce turatii s-a masurat presiunea uleiului si care au fost valorile?
Mai detaliaza un pic...
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
Salut baieti, salut calimero as dori sa te intreb prezentandu-ti situatia mea ce ar trebui sa verific in aceasta situatie. Apreciez bunavointa ta in exprimarea unor pareri binevenite de la cineva cu experienta.
Te rog spune-mi ce sa fac in cazul in care la ralanti, zgomotul de disel, tacanitul specific variaza de la tacanit normal la a nu se mai auzi tacanitul ? Acestea la pornirea la rece timp de cateva minute....ralanti constant fara accelerari.
Presupun eu ca pompa de ulei nu alimenteaza cursiv partea de sus a motorului ? Multumesc
Te rog spune-mi ce sa fac in cazul in care la ralanti, zgomotul de disel, tacanitul specific variaza de la tacanit normal la a nu se mai auzi tacanitul ? Acestea la pornirea la rece timp de cateva minute....ralanti constant fara accelerari.
Presupun eu ca pompa de ulei nu alimenteaza cursiv partea de sus a motorului ? Multumesc
pamoro
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2015
- Mesaj Privat
Sunetul de care vorbim este indiferent daca motorul este rece sau cald.La fel se aude si la pornire cand accelerez sau turez la relanti, si in mers dupa ce am parcurs de ex. 500km.Referitor la turatii si viteze, conduc normal fara a subtura motorul sau al tura prea tare.Ca si o constatare care intareste spusele mele este faptul ca si acuma daca este o zi in care temp ext este sub 17gr. nu se aude zgomotul cum creste temp cum se aude.Primavara ,vara aveam ac. problema.Zilele trecute temp in Cluj dimineata 12grade nu se aude nimic la amiaza 20-21gr. se aude. Zgomotul se aude la accelerare sau cand apas pedala de acc. la relanti.Si intr-adevar dispare in mers dupa ce trec de viteza de 50km/h
@clau 70:.Am190.000Km.Verificarile au fost facute recent.Distributia a fost schimbata la 150.000km.Presiunea de ulei a fost masurata la reprezentanta Opel.Detalii nu cunosc , mi s-a spus ca nu sunt probleme.
@daniel:Nu prea inteleg ce doresti sa ma intrebi.Temperatura motorului ramane constanta la 90gr cand motorul este incalzit.Masina functioneaza perfect fara erori, doar ca se aude acest ,,trancanit" de diesel mult mai tare.
@clau 70:.Am190.000Km.Verificarile au fost facute recent.Distributia a fost schimbata la 150.000km.Presiunea de ulei a fost masurata la reprezentanta Opel.Detalii nu cunosc , mi s-a spus ca nu sunt probleme.
@daniel:Nu prea inteleg ce doresti sa ma intrebi.Temperatura motorului ramane constanta la 90gr cand motorul este incalzit.Masina functioneaza perfect fara erori, doar ca se aude acest ,,trancanit" de diesel mult mai tare.