- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Lupu Marius1985
- *
- 4 mesaje
- din 31 Oct 2015
- Agila 2000 X10XE
- Bucuresti
Lupu Marius1985
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2000 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2015
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Lupu Marius1985
- *
- 4 mesaje
- din 31 Oct 2015
- Agila 2000 X10XE
- Bucuresti
Lupu Marius1985
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2000 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2015
- Mesaj Privat
- Lupu Marius1985
- *
- 4 mesaje
- din 31 Oct 2015
- Agila 2000 X10XE
- Bucuresti
Lupu Marius1985
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2000 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2015
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
RELU22
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Dambovita
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2015
- Mesaj Privat
Salut din nou! Referitor la postul meu mai sus cu probleme la Agila Z10Xe s-a rezolvat problema........si daca va intereseaza am sa va spun de la ce era problema. Mai intai am facut test compresie si la cilindrul 2 si 3 nu aveam compresie si de aicea demontat motor. Am gasit distributia varza lantul slab rau de tot distantierul lantului mai era doar hidraulic pentru ca arcul a fost rup. Am hotarat sa desfac si pisoanele sa schimb si segmentii si la cele doua pistoane care aveam probleme am gasit canalele de la segmenti rupte.........of of of. Ca idee pentru cei care vor o segmentare si o distributie la Z10XE in mare costa cu toate consumabilele cam 1400 ron. La mine s-a mai adaugat si costul pistoanelor plus manopera cam 900 ron deci 2300 total....Sper ca acum sa nu mai am probleme de aici inainte. Multi kilometri fara probleme va urez la toti !
- VNOVAPECCATACIET
- *
- 6 mesaje
- din 27 Jun 2020
VNOVAPECCATACIET
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2020
- Mesaj Privat
- NLazarescu
- *
- 1 mesaje
- din 08 Oct 2021
NLazarescu
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2021
- Mesaj Privat
Bunã ziua am un opel agila 2001 motor de 1000 am schimbat bujile am schimbat pompa am bãgat 10 milioane în ea în doua zile nu vrea sa porneascã deloc. Doar trasa porneste iar dupã ce porneste se accelereazã cât se accelereazã su dupã nu mai se accelereazã. Carburator schimbat nu mai ii dau de capãt ce ma sfãtuiți?
iosiftm
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Timis
- Masina: Agila 2004 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2010
- Mesaj Privat
@NLazarescu
Masinile astea au si posibilitatea de a pune un tester pe ele. Ca sa incepi sa schimbi dupa urechea lui nea Vasile marele mecanic mioritic care stie de toate si nimic nu rezolva, ca e una, ca e alta, te costa pe tine ca proprietar.
Prima data se pune un tester si gasesti si problema in 90 % din cazuri.
Daca nu porneste, e un sir de componente care trebuie verificate.
Pe forum gasesti foarte multe topicuri care te pot lumina in a rezolva o problema.
Un indiciu e sa bagi degetul pe teava de esapament si sa vezi cata funingine se ia, daca consuma ulei.
Vezi daca ai presiune benzina in rampa de injectoare.
Mai da niste detalii cati km are, si mai vedem cu ce te putem ajuta.
Agila nu are carburator.
Vezi neaparat un tester, s-au cauta sa faci tu metoda pedalelor sa-ti dea codul de eroare.
Succes.
Masinile astea au si posibilitatea de a pune un tester pe ele. Ca sa incepi sa schimbi dupa urechea lui nea Vasile marele mecanic mioritic care stie de toate si nimic nu rezolva, ca e una, ca e alta, te costa pe tine ca proprietar.
Prima data se pune un tester si gasesti si problema in 90 % din cazuri.
Daca nu porneste, e un sir de componente care trebuie verificate.
Pe forum gasesti foarte multe topicuri care te pot lumina in a rezolva o problema.
Un indiciu e sa bagi degetul pe teava de esapament si sa vezi cata funingine se ia, daca consuma ulei.
Vezi daca ai presiune benzina in rampa de injectoare.
Mai da niste detalii cati km are, si mai vedem cu ce te putem ajuta.
Agila nu are carburator.
Vezi neaparat un tester, s-au cauta sa faci tu metoda pedalelor sa-ti dea codul de eroare.
Succes.