dangerous
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Combo 2005 1.3CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2007
- Mesaj Privat
poate cineva sa-mi explice daca la pornire martorul cu "cheita galbena" trebuie sa se stinga atunci cand pui contactul?
La mine ramane aprins si se stinge dupa ce porneste masina dar am inteles ca ar trebui sa se stinga atunci cand pui contactul!
2 unde ma pot duce sa fac o scanare sau o diagnosticare a motorului(1.3 CDTI motor Z13 DTJ) am o problema de care nu pot sa scap:la 1800 ture motorul intra intr-o vibratie care dispare dupa 2000 de ture iar in momentul in care calc acceleratia mai brusc am senzatia ca se "ineaca" si da in nas si binenteles scoate si o gramada de fum.daca apas usor pedala de acceleratie si trec de 2000 de ture masina se comporta normal, Problema este ca mi-e cam frica sa intru in depasiri neprevazute
Deci dati-mi niste sugestii:scanare,defectiuni,etc
Multumesc anticipat
La mine ramane aprins si se stinge dupa ce porneste masina dar am inteles ca ar trebui sa se stinga atunci cand pui contactul!
2 unde ma pot duce sa fac o scanare sau o diagnosticare a motorului(1.3 CDTI motor Z13 DTJ) am o problema de care nu pot sa scap:la 1800 ture motorul intra intr-o vibratie care dispare dupa 2000 de ture iar in momentul in care calc acceleratia mai brusc am senzatia ca se "ineaca" si da in nas si binenteles scoate si o gramada de fum.daca apas usor pedala de acceleratie si trec de 2000 de ture masina se comporta normal, Problema este ca mi-e cam frica sa intru in depasiri neprevazute
Deci dati-mi niste sugestii:scanare,defectiuni,etc
Multumesc anticipat
- elegance
- *****
- 3,083 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,083
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
Exista multe discutii despre martorul respectiv. Pe scurt trebuie sa se stinga inainte sa pornesti motorul. Daca nu se stinge ai o eroare si trebuie sa mergi la tester. Esti din bucuresti deci poti merge la intalniri si te vor ajuta colegii.
Bafta!
Bafta!
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Foarte posibil valva EGR gripata. Se curata. Citeste si asta https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=18738. Am sa le unesc pe viitor daca o fi cazul.
Ar fi foarte indicat de a verifica distributia. Nu te lua dupa km din bord, in Mos Craciun nu mai crede nimeni chiar daca e o chestie frumoasa. Vezi ca mai era unul cu Z13 care cauta ax cu came , auzi tu sa se rupa ala asa din senin ! Nu a mai postat, probabil cind au desfacut motorul au vazut dezastrul.
Alta greseala pe care o vad, se foloseste 5W30 ulei prea subtire pentru clima din Romania. Pai asa au zis aia de la Opel...sa le pui sub nas cartea si o sa vezi ca scrie clar moderate climat 5W40 si la hot climat 10W40. Ce legatura are uleiul inadecvat si/sau slab calitativ schimbat dupa sfaturile "mesterilor" te las sa citesti biblia lor http://www.carbibles.com/engineoil_bible.html . Poate pe mine nu ma crezi, tocmai de aceea citeste... Multi au remarcat ca folosind un ulei indicat si de calitate pina la 7000km motorul nu consuma mai nimic, dupa asta incepe sa pape. Papa pentru ca dupa un timp si km aditivii se separa si apar depuneri, uleiul devine subtire.
Pina nu citesti coduri stocate nu mai iti pot spune nimic, sa ne dam cu parerea ca o fi senzorul, pompa sau turbo nu are sens.
Ar fi foarte indicat de a verifica distributia. Nu te lua dupa km din bord, in Mos Craciun nu mai crede nimeni chiar daca e o chestie frumoasa. Vezi ca mai era unul cu Z13 care cauta ax cu came , auzi tu sa se rupa ala asa din senin ! Nu a mai postat, probabil cind au desfacut motorul au vazut dezastrul.
Alta greseala pe care o vad, se foloseste 5W30 ulei prea subtire pentru clima din Romania. Pai asa au zis aia de la Opel...sa le pui sub nas cartea si o sa vezi ca scrie clar moderate climat 5W40 si la hot climat 10W40. Ce legatura are uleiul inadecvat si/sau slab calitativ schimbat dupa sfaturile "mesterilor" te las sa citesti biblia lor http://www.carbibles.com/engineoil_bible.html . Poate pe mine nu ma crezi, tocmai de aceea citeste... Multi au remarcat ca folosind un ulei indicat si de calitate pina la 7000km motorul nu consuma mai nimic, dupa asta incepe sa pape. Papa pentru ca dupa un timp si km aditivii se separa si apar depuneri, uleiul devine subtire.
Pina nu citesti coduri stocate nu mai iti pot spune nimic, sa ne dam cu parerea ca o fi senzorul, pompa sau turbo nu are sens.
dangerous
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Combo 2005 1.3CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2007
- Mesaj Privat
- Corsafuhrer
- ***
- 869 mesaje
- din 26 Mai 2006
- Corsa 2003 Y17DT
- Bucuresti
Corsafuhrer
- Mesaje scrise: 869
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Intrebarea mea dangerous este de ce nu o cureti ? Nu merge asa cu ea, creste consumul, infunzi catalizator, maresti temperatura de ardere si de aici un milion de probleme....
Ticodriver ai aici https://www.clubopel.com/vie...amp;highlight=egr
Ticodriver ai aici https://www.clubopel.com/vie...amp;highlight=egr
dangerous
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Combo 2005 1.3CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2007
- Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Intrebarea mea dangerous este de ce nu o cureti ? Nu merge asa cu ea, creste consumul, infunzi catalizator, maresti temperatura de ardere si de aici un milion de probleme....
Ticodriver ai aici https://www.clubopel.com/vie...amp;highlight=egr
Ticodriver ai aici https://www.clubopel.com/vie...amp;highlight=egr
cred ca am facut o confuzie:am scos o mufa electrica de la o piesa dar nu cred ca este EGR.este vorba de un tub negru striat care in capat are mufa electrica iar in celalalt capat are un ax mic (APROX 1.5 CM CARE SE MISCA )probabil este un electromagnet,acesta la randul lui misca un arc. mai multe nu stiu ,masina este desfacuta si astept urgent niste sugestii!.
ca sa ajung la aceasta piesa a trebuit sa desfac si un tub de plastic care vine de la intercoler(cred) acesta era intradevar plin de o mazga neagra groasa. DECI VREAU NISTE POZE SAU NISTE INDICATII. sunt cu masina desfacuta.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
dangerous aici ai desenat EGR si mufa https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=18738.
Identifica la tine care este, vezi dreapta motor cum te uiti la el. Mai bine pune tu o poza...ca iti facem noi sageti.
Identifica la tine care este, vezi dreapta motor cum te uiti la el. Mai bine pune tu o poza...ca iti facem noi sageti.
- murzick
- ****
- 1,007 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
murzick
- Mesaje scrise: 1,007
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
dangerous, ti-am facut un pdf cu instructiunile din TIS. Poti lua pdf-ul de aici http://www.filefactory.com/file/9308f2/
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat