Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • dangerous

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Combo 2005 1.3CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2007

  • Mesaj Privat
poate cineva sa-mi explice daca la pornire martorul cu "cheita galbena" trebuie sa se stinga atunci cand pui contactul?
La mine ramane aprins si se stinge dupa ce porneste masina dar am inteles ca ar trebui sa se stinga atunci cand pui contactul!
2 unde ma pot duce sa fac o scanare sau o diagnosticare a motorului(1.3 CDTI motor Z13 DTJ) am o problema de care nu pot sa scap:la 1800 ture motorul intra intr-o vibratie care dispare dupa 2000 de ture iar in momentul in care calc acceleratia mai brusc am senzatia ca se "ineaca" si da in nas si binenteles scoate si o gramada de fum.daca apas usor pedala de acceleratie si trec de 2000 de ture masina se comporta normal, Problema este ca mi-e cam frica sa intru in depasiri neprevazute
Deci dati-mi niste sugestii:scanare,defectiuni,etc
Multumesc anticipat
Skip ads

  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,083
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Exista multe discutii despre martorul respectiv. Pe scurt trebuie sa se stinga inainte sa pornesti motorul. Daca nu se stinge ai o eroare si trebuie sa mergi la tester. Esti din bucuresti deci poti merge la intalniri si te vor ajuta colegii.
Bafta! Smile
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Foarte posibil valva EGR gripata. Se curata. Citeste si asta https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=18738. Am sa le unesc pe viitor daca o fi cazul.
Ar fi foarte indicat de a verifica distributia. Nu te lua dupa km din bord, in Mos Craciun nu mai crede nimeni chiar daca e o chestie frumoasa. Vezi ca mai era unul cu Z13 care cauta ax cu came Shocked , auzi tu sa se rupa ala asa din senin ! Nu a mai postat, probabil cind au desfacut motorul au vazut dezastrul.
Alta greseala pe care o vad, se foloseste 5W30 ulei prea subtire pentru clima din Romania. Pai asa au zis aia de la Opel...sa le pui sub nas cartea si o sa vezi ca scrie clar moderate climat 5W40 si la hot climat 10W40. Ce legatura are uleiul inadecvat si/sau slab calitativ schimbat dupa sfaturile "mesterilor" te las sa citesti biblia lor http://www.carbibles.com/engineoil_bible.html . Poate pe mine nu ma crezi, tocmai de aceea citeste... Multi au remarcat ca folosind un ulei indicat si de calitate pina la 7000km motorul nu consuma mai nimic, dupa asta incepe sa pape. Papa pentru ca dupa un timp si km aditivii se separa si apar depuneri, uleiul devine subtire.
Pina nu citesti coduri stocate nu mai iti pot spune nimic, sa ne dam cu parerea ca o fi senzorul, pompa sau turbo nu are sens.
  • dangerous

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Combo 2005 1.3CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Am desfacut mufa de la valva EGR ,martorul cu cheita ramane aprins dar masina merge mult mai bine! Are o usoara vibratie pe la 1800 de ture mai ales daca mergi subturat dar in rest trage mult mai bine.
Intrebarea este ce se intampla daca merg cu mufa scoasa de la EGR?
Multumesc anticipat .
  • Corsafuhrer

  • Mesaje scrise: 869
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Semi OT si scuze daca a mai fost scris undeva - unde se afla EGR si mufa aferenta ei la Corsa Y17Dt?. Multumiri anticipate.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Intrebarea mea dangerous este de ce nu o cureti ? Nu merge asa cu ea, creste consumul, infunzi catalizator, maresti temperatura de ardere si de aici un milion de probleme....

Ticodriver ai aici https://www.clubopel.com/vie...amp;highlight=egr
  • dangerous

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Combo 2005 1.3CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2007

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Intrebarea mea dangerous este de ce nu o cureti ? Nu merge asa cu ea, creste consumul, infunzi catalizator, maresti temperatura de ardere si de aici un milion de probleme....

Ticodriver ai aici https://www.clubopel.com/vie...amp;highlight=egr

cred ca am facut o confuzie:am scos o mufa electrica de la o piesa dar nu cred ca este EGR.este vorba de un tub negru striat care in capat are mufa electrica iar in celalalt capat are un ax mic (APROX 1.5 CM CARE SE MISCA )probabil este un electromagnet,acesta la randul lui misca un arc. mai multe nu stiu ,masina este desfacuta si astept urgent niste sugestii!.
ca sa ajung la aceasta piesa a trebuit sa desfac si un tub de plastic care vine de la intercoler(cred) acesta era intradevar plin de o mazga neagra groasa. DECI VREAU NISTE POZE SAU NISTE INDICATII. sunt cu masina desfacuta.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
dangerous aici ai desenat EGR si mufa https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=18738.
Identifica la tine care este, vezi dreapta motor cum te uiti la el. Mai bine pune tu o poza...ca iti facem noi sageti.
  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
dangerous, ti-am facut un pdf cu instructiunile din TIS. Poti lua pdf-ul de aici http://www.filefactory.com/file/9308f2/
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
dangerous daca nu ai scule si nu te pricepi suficient lasa pe altul sa te ajute.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR