Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem electric
  • danny_nt

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Buna seara,
De cand s-a incalzit vremea am urmatoarea problema: dupa ce se incalzeste motorul aprox 15-20 minute de mers in trafic se aprinde martorul de la baterie intermitent. Daca merg in afara orasului nu se aprinde deloc. Nu am probleme la servo.
Am masurat bateria (care are aprox 3 ani) si cu motorul oprit are 12.8 cand invarte la motor scade la 10.5, totusi porneste la prima cheie si nu am nici cea mai mica problema la pornire.
Am fost saptamana asta cu ea in service mi-au masurat, curatat borne, legaturi la masa si concluzia a fost ca incarca foarte bine.
Incarcarea are la relanti un 14.4 fara consumatori, 14,2 in mers cu faza mica, 13,5 cu faza mare, avarii, proiectoare, aeroterma la treapta 4.
In momentul cand clipoceste becul are 14,2 constant fara nici o modificare. Am pus bateria la redresat dar are ochiul acela verde, destul electrolit in ea.
Singurul lucru care imi vine in minte este ca se aprinde becul cand porneste electroventilatorul. Dar care ar fi explicatia? Sa am un scurt in instalatie? A mai patit cineva asa ceva? Cum pot verifica acest lucru? Multumesc
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Releul regulator de tensiune are mici probleme, pe circuitul de control...
  • danny_nt

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Deci il schimb ca sa scap de problema? Desi mi-a incarcat azi numai in 14.2 mi-a clipit martorul non stop.
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
vezi daca este murdar alternatoru de ulei,daca ajunge ulei la carbunii de la releu de incarcare se pot bloca(ulei+praf)si mai grav se poate arde releu si/sau diode din puntea redresoare
se demonteaza,se verifica si apoi se cumpara piesele defecte
  • danny_nt

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Din pacate nu erau busite releul sau puntea de diode. S-a rezolvat doar prin schimbarea alternatorului.
Asta vechi era cam prajit se pare.
  • toadercaba

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Martorul motor clipeste intermitent la un astr g 1.6 8v cind trec de pragul de acceleratie peste 4000 rm si nu mai trage da impresia ca merge in 3 pistoane am schimbat cam tot ce se poate schimba de exemplu igr,bobina ,bujii ,debidmetru, injectoare, filtre nu stiu ce sa mai fac daca aveti vreo idee va rog anuntatima si pe mine am pus si tester la tester a zis ca e motoru trebuie sa fac motoru ca partea electrica nu are nimic am facut si testu de compresie e ok la rece dupa ce plec la drum 10-15 minute merge bine apoi nu mai are nici un fel de viata
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Daca linga tester,nu e persoana care sa-l foloseasca in cunostinta de cauza...,e trist! Deja calculatorul te avertizeaza ca motorul genereaza noxe,in exces,prin aprinderea intermitenta a martorului din bord.Cauta meserias...!
  • toadercaba

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc de raspuns partea mai critica e ca,am facut diagnoza la vreo 5-6 meseriasi si de aceia am ajuns sa schimb ceie ce am precizat in mesaj pina si la reprezentanta opel dinOradea tot nimic mau tocat de bani ce mai pui ca cei de la Oradea au zis ca e calculatoru ECU si ca mi-l repara ei ma costat 800 RON si sa constat pe drum la intoarcere ca nu era nici o schimbare imi vine sa ma pun cu barosu pe ea la cîti bani am bagat in ea oricum iti multumesc pentru intentie de ati face timp de raspuns
  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 628
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Meriva 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Daca scrii si ce cod de eroare este stocat(aprinderea martorului indica o eroare) atunci poate ai gasi si un sfat aici pe forum. Dupa mine cred ca problema are legatura cu temperatura motorului, deci senzor de temperatura ,dar asta este mai mult o banuiala ,deci musai cod eroare. Bafta.


Ultima modificare făcută de mariustintea la Mie 21 Oct, 2015 1:21 am
  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 628
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Meriva 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Edit
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
mariustintea a scris:. Dupa mine cred ca problema are legatura cu temperatura motorului, deci senzor de temperatura ,dar asta este mai mult o banuiala .
Daca ai "puterea" sa argumentezi chiar si o banuiala,totul e OK...,altfel,nu prea e! Si eu as putea banui senzorul de combustibil(litrometru),fara nici un argument,lucru hilar si de nedorit... De regula flesurile martorului din bord si limitarea performantelor motorului,au loc in situatii de emisie depasita a noxelor,problema ce poate avea multe cauze,motiv pertinent pentru a recomanda cautarea unui meserias,altfel ,va mai cheltui inutil multi bani...
  • toadercaba

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Partea mai proasta e ca eu nici nu stiu unde se afla acel (litrometru )si nici un mecanic nu a pomenit de el oricum va multumesc poate descopar sunteti draguti
  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 628
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Meriva 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Of topic.. @big_electro61.Stimate coleg, am impresia ca aveti ceva cu mine , este a nu stiu cata oara cand ma atacati pe mine fara a ajuta cu un sfat. Ma repet, am spus ca este o banuiala si asta se poate verifica pentru ca senzorul se poate masura fara a cheltui bani.O functionare proasta a senzorului de temperatura( NU SONDA) aduce dupa el << situati de depasire a noxelor>>. Dupa cum se vede ati zapacit colegul prin afirmatia<< si eu as banui senzorul de combustibil( litrometru)>> , poate omul schimba si atunci?. PS . parca nu se numeste senzor combustibil, dar stiti mai bine.O seara buna.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
mariustintea a scris:. Dupa mine cred ca problema are legatura cu temperatura motorului, deci senzor de temperatura ,dar asta este mai mult o banuiala .
De regula orice parere se motiveaza,argumenteaza...,altfel ce rost are afirmatia...?! Posibil sa ai dreptate sau nu,din argumentare rezulta daca bati cimpii sau e corect ceea ce ai precizat.
  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 628
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Meriva 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
@big_electro61. O parere personala ,ramane o parere ,asta nu inseamna ca cineva trebuie sa si tina cont de ea ,asa cum nici eu nu tin cont de parerea dumneavoastra, fiecare are dreptul sa se exprime liber.Si ca sa inchid aceasta polemica, este ultima data cand mai intru in contre cu dumneavoastra.si asta din cauza ca nu aduce nimic constructiv.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Contradictiile,genereaza progres,cit timp sunt argumentate.Un punct de vedere(o parere),nu trebuie privit ca o poza,acesta trebuie motivat argumentat,prezentat,ca sa se inteleaga de ce ai spus ca -e alb si nu e negru-.E usor de aruncat "bolovanul",dar restul...? De multe ori si o idee gresita,daca e argumentata,cit de cit,inseamna ca acea persoana si-a pus mintea la treaba si eu o respect...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem electric

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR