Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • bogdanvlad

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2015

  • Mesaj Privat
salut,

totul a plecat de la porniri grele si celebra p0400.
ideea e cam asa:
-p0400 aparea chiar si dupa curatarea egr(turbo nu mai intra deloc). am decis sa curat racitorul de gaze. am desfacut totul si racitorul nu era deloc infundat si nici alte parti din traseu. voi desface si turbina sa-i curat galeria. mai am putin si scot galeria de admisie (pentru care desfaci 50% din motor) ca s-o curat.
-pornirea greoaie - 0 erori pe senzori (bujii noi, baterie buna, motorina de la pompa...tot ce trebuie-cred eu)
asta ma trimite cu gandul la masurat senzorul presiune rampa si regulatorul presiune si regulatorul de pe pompa de inalte.
acu'...nu-s mecanic dar...motorul e desfacut si veti vedea cam cum arata. cum se testeaza acei senzori, cand sunt desfacuti si curatati?
-injector pe campii (cred) - cilindrul 3 arata valori intre 2,6 - 4,6(cred ca si-a trait viata), in timp ce ceilalti arata valori intre -2 si 2
-dpf infundat 88% - zice op-com ul. ala se da regenerare sau forja.

deja mi se face frica sa montez totul la loc si sa am iar surprize.

mentionez ca ma voi apuca sa scot chiuloasa si sa verific si pastile tacheti, supape, axa came, sa curat, etc.

treaba e asa: masina nu da fum la pornire, nu da fum in forje, nu bea gram de ulei, antigel nu pierde, e totul ok pana la un consum maricel in bucuresti: 11-12% (mi se pare maricel)
de aia am decis sa nu umblu la pistoane si segmenti si cuzineti.

in starea asta este si trebuie sa mai scot distributie, accesorii ca sa pot scoate suportul si galeria admisie (tampita treaba la fiat...in fine)

va rog, sfaturi si idei. un mare HEEEELP am nevoie...

multumesc.


Skip ads

  • valyvis100

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2007 1,9DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Nu inteleg de ce desfaci motorul.
O mare importanta la pornire, pentru acest motor, o are electromotorul, turatia la care invarte el.
Pentru egr poti sa incerci asta:
http://www.astraownersclub....ight=EGR+cleaning
Pentru injectorul nr.3 exista chit de reparatie a mufei.
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,970
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Profesoreeee....daca valoarea la injectoare este ea care este.......si mai faci si un test de retur injectoare.....o sa ai o ...MARE FOARTE MARE ...surpriza ...cu reparatul injectoarelor...recte 1500 lei......!CUCU...si mai ales...../BAUUUU.......ia vezi am dreptate?Opaaa ...nu bea ulei...cred ca ai motor ...PERPETUUM MOBILE.....orice motor consuma ulei....asta e din cauza de principiu de functionare ...motoare....eu cred ca habar nu ai de ce...scrii pe aici!
  • bogdanvlad

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2015

  • Mesaj Privat
valyvis100 a scris:Nu inteleg de ce desfaci motorul.
O mare importanta la pornire, pentru acest motor, o are electromotorul, turatia la care invarte el.
Pentru egr poti sa incerci asta:
http://www.astraownersclub....ight=EGR+cleaning
Pentru injectorul nr.3 exista chit de reparatie a mufei.


electromotor verificat aseara si este in mintile lui.
egr este curatat boboc si misca foarte bine. mai ramane sa-i fac testul cand pornesc masina, sa vad daca misca asa cum trebuie.
galeria de admisie e curatata cu triumf de aragaz si e ca noua. aseara am dat o jos.
nu am stiut de chitul de reparatie pentru injectorul 3 si nici ca e o problema comuna. voi cauta si daca ma poti ajuta si cu link ceva...super
multumesc foarte mult.


Ultima modificare făcută de bogdanvlad la Mie 30 Sep, 2015 12:33 pm
  • bogdanvlad

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2015

  • Mesaj Privat
tase a scris:Profesoreeee....daca valoarea la injectoare este ea care este.......si mai faci si un test de retur injectoare.....o sa ai o ...MARE FOARTE MARE ...surpriza ...cu reparatul injectoarelor...recte 1500 lei......!CUCU...si mai ales...../BAUUUU.......ia vezi am dreptate?Opaaa ...nu bea ulei...cred ca ai motor ...PERPETUUM MOBILE.....orice motor consuma ulei....asta e din cauza de principiu de functionare ...motoare....eu cred ca habar nu ai de ce...scrii pe aici!


roger that .
apreciez ironia/ sarcasmul mai ales cand vin insotite de un sfat/ parere/ idee utila mie.
acum 6 luni, test retur injectoare a iesit ok.
injectoarele vor ajunge oricum la teste pe banc, zilele astea. era in plan. important e sa se rezolve Smile
daca e nevoie, se schimba cu ceva nou.
cand am zis ca nu bea ulei...stiu ce zic. joja indica. ma rog...am zis si eu cu gramul...Smile))
bun...reformulez, ca sa fie clara treaba. nu consuma cat sa-ti dea de gandit. better? Smile
eu, la 6 luni/ aprox 7-9k km, schimb uleiul. liqui moly sau mobil 1(asta voi pune acum).

multumesc Smile
  • bogdanvlad

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2015

  • Mesaj Privat
deci nu stie nimeni cum se pot masura cele de mai sus cand sunt date jos de pe motor? sau daca este posibila masurarea?

am aflat ca injectoarele au fost decalate intre ele, cu cate o pozitie.
cred ca va fi necesar un kit de reparatie pentru mufe. sau simpla schimbare a firelor+izolare. asta in momentul de fata.
astazi au plecat injectoarele la teste pe banc impreuna cu pompa de inalte.
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,970
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Cum au fost...decalate injectoarele intre ele ca habar nu inteleg?
  • bogdanvlad

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2015

  • Mesaj Privat
adica inj nr 4 era pe cil 1; 1 era la cil 2; 2 era la 3 si 3 era la 4
au fost mutate cu cate o pozitie.
pe diagnoza aveau alte pozitii.
treaba e ca nu pricep de ce a facut fostul proprietar asa ceva.
cu ce o fi avut exact probleme de-a ajuns sa faca asta.
  • bogdanvlad

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2015

  • Mesaj Privat
in urma testelor avem asa:
-injectoare bune
-pompa de inalte "baga tarziu dar baga bine ca presiune" (asa a fost exprimarea)
mie exprimarea asta imi spune asa: ca si presurizare ar fi ok. plecarea la timp e problema. ce o face sa plece? regulatorul sau e ceva mecanic?
stie cineva?

s-a mai lovit careva de asa ceva? adica e cineva care a schimbat doar regulatorul bosch de pe pompa aia?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR