totul a plecat de la porniri grele si celebra p0400.
ideea e cam asa:
-p0400 aparea chiar si dupa curatarea egr(turbo nu mai intra deloc). am decis sa curat racitorul de gaze. am desfacut totul si racitorul nu era deloc infundat si nici alte parti din traseu. voi desface si turbina sa-i curat galeria. mai am putin si scot galeria de admisie (pentru care desfaci 50% din motor) ca s-o curat.
-pornirea greoaie - 0 erori pe senzori (bujii noi, baterie buna, motorina de la pompa...tot ce trebuie-cred eu)
asta ma trimite cu gandul la masurat senzorul presiune rampa si regulatorul presiune si regulatorul de pe pompa de inalte.
acu'...nu-s mecanic dar...motorul e desfacut si veti vedea cam cum arata. cum se testeaza acei senzori, cand sunt desfacuti si curatati?
-injector pe campii (cred) - cilindrul 3 arata valori intre 2,6 - 4,6(cred ca si-a trait viata), in timp ce ceilalti arata valori intre -2 si 2
-dpf infundat 88% - zice op-com ul. ala se da regenerare sau forja.
deja mi se face frica sa montez totul la loc si sa am iar surprize.
mentionez ca ma voi apuca sa scot chiuloasa si sa verific si pastile tacheti, supape, axa came, sa curat, etc.
treaba e asa: masina nu da fum la pornire, nu da fum in forje, nu bea gram de ulei, antigel nu pierde, e totul ok pana la un consum maricel in bucuresti: 11-12% (mi se pare maricel)
de aia am decis sa nu umblu la pistoane si segmenti si cuzineti.
in starea asta este si trebuie sa mai scot distributie, accesorii ca sa pot scoate suportul si galeria admisie (tampita treaba la fiat...in fine)
va rog, sfaturi si idei. un mare HEEEELP am nevoie...
multumesc.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)