Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • primacasabz

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Cel puțin asa zice cel de la care am luat masina
Skip ads

  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,465
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Atunci senzorul MAP cam sare din schema fiindca el vine montat pe galerie! (presupun ca ai luat-o noua)
  • primacasabz

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Asa ma gandesc.. nu am luat-o eu, ci vechiul propietar. Masina o am de câteva zile și nu reușesc sa-i dau de cap problemei cu pierderea de putere
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Posibil geometria variabila blocata partial...
  • primacasabz

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2015

  • Mesaj Privat
E schimbata turbina de 2 zile. Ma gândesc cã a verificat și geometria
  • Kodatu Sep

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2004 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Va salut! Intamplator am si ce va in genul tau problema asta, mai nou. Sa va povestescin detaliu: afara -3 grade. Ulei schimbat, plus filtre, totul in regula. Pornesc masina, merg 2 kilometrii, si incepea sa gatuie, sa piarda putere, si sa se auda precum un ARO, iar masina vibra la accelerare. Fiind automata la semafor o scoteam pe N si o acceleram, o tineam in 3000 de ture sa nu moara motorul, deoarece daca statea e liber isi dadea duhul si nu imi doream sa raman cu ea acolo. Dupa ce am mers vreo 7-8 km in regumul asta, si cu ea turata, se auzea stilul de motor ARO din ce in ce mai tare si vibratiile se intensificau. Imi dadeam seama ca la un moment dat urma sa cedeze.

Dupa inca 2 kilometrii, masina si-a revenit brusc, si nu a mai facut asa. Revenise la normal si nu am mai avut probleme. Nu aveam nicio eroare pe bord in momentul acela, nivelul antigelului si al uleiului erau in parametrii, tin sa precizez. Service vehicle soon, il am la inceput cand pornesc masina, dar acela este de la bujiile incandescente care mi-a crepat una sau doua. Alte simptome nu am avut. In conclzie tind sa cred ca am patit si eu acelasi lucru, am mers cu filtrul infundat, si mi-a crapat acel furtun de la intercooler.

Inca nu am dus-o la diagnoza, dua sarbatori voi face o vizita. Ca si pareri, vi se pare cunoscuta problema mea sau se apropie de ce se discuta pe acest topic?
Multumesc.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR