- primacasabz
- *
- 12 mesaje
- din 06 Oct 2015
- Insignia 2009
- Buzau
primacasabz
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Buzau
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2015
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- ****
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
- primacasabz
- *
- 12 mesaje
- din 06 Oct 2015
- Insignia 2009
- Buzau
primacasabz
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Buzau
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2015
- Mesaj Privat
suspended-9452- Suspendat
- 2,449 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,449
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- primacasabz
- *
- 12 mesaje
- din 06 Oct 2015
- Insignia 2009
- Buzau
primacasabz
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Buzau
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2015
- Mesaj Privat
- Kodatu Sep
- **
- 110 mesaje
- din 31 Jan 2010
- Insignia 2004 A20DTH
- Bucuresti
Kodatu Sep
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2004 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2010
- Mesaj Privat
Va salut! Intamplator am si ce va in genul tau problema asta, mai nou. Sa va povestescin detaliu: afara -3 grade. Ulei schimbat, plus filtre, totul in regula. Pornesc masina, merg 2 kilometrii, si incepea sa gatuie, sa piarda putere, si sa se auda precum un ARO, iar masina vibra la accelerare. Fiind automata la semafor o scoteam pe N si o acceleram, o tineam in 3000 de ture sa nu moara motorul, deoarece daca statea e liber isi dadea duhul si nu imi doream sa raman cu ea acolo. Dupa ce am mers vreo 7-8 km in regumul asta, si cu ea turata, se auzea stilul de motor ARO din ce in ce mai tare si vibratiile se intensificau. Imi dadeam seama ca la un moment dat urma sa cedeze.
Dupa inca 2 kilometrii, masina si-a revenit brusc, si nu a mai facut asa. Revenise la normal si nu am mai avut probleme. Nu aveam nicio eroare pe bord in momentul acela, nivelul antigelului si al uleiului erau in parametrii, tin sa precizez. Service vehicle soon, il am la inceput cand pornesc masina, dar acela este de la bujiile incandescente care mi-a crepat una sau doua. Alte simptome nu am avut. In conclzie tind sa cred ca am patit si eu acelasi lucru, am mers cu filtrul infundat, si mi-a crapat acel furtun de la intercooler.
Inca nu am dus-o la diagnoza, dua sarbatori voi face o vizita. Ca si pareri, vi se pare cunoscuta problema mea sau se apropie de ce se discuta pe acest topic?
Multumesc.
Dupa inca 2 kilometrii, masina si-a revenit brusc, si nu a mai facut asa. Revenise la normal si nu am mai avut probleme. Nu aveam nicio eroare pe bord in momentul acela, nivelul antigelului si al uleiului erau in parametrii, tin sa precizez. Service vehicle soon, il am la inceput cand pornesc masina, dar acela este de la bujiile incandescente care mi-a crepat una sau doua. Alte simptome nu am avut. In conclzie tind sa cred ca am patit si eu acelasi lucru, am mers cu filtrul infundat, si mi-a crapat acel furtun de la intercooler.
Inca nu am dus-o la diagnoza, dua sarbatori voi face o vizita. Ca si pareri, vi se pare cunoscuta problema mea sau se apropie de ce se discuta pe acest topic?
Multumesc.