- Daniel Catalin
- OP
- 11 mesaje
- din 01 Oct 2015
- Vectra 1996 X17DT
- Teleorman
Daniel Catalin
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 1996 X17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2015
- Mesaj Privat
Salut. Sunt nou in clubopel. Am si eu o problema cu masina mea. Am un opel vectra b 1.7 isuzu, 82 cp. problema mea este legata de alternator. atunci cand motorul este rece acesta nu baga deloc curent timp de cateva minute. nu stiu de la ce ar putea fi. am cumparat baterie noua insa degeaba. si inca ceva, atunci cand iau borna de la baterie cu motorul pornit (stiu ca nu e indicat) motorul se opreste imediat. Ma poate ajuta cineva?
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
De aici trebuia sa te documentezi
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=6026
Mergi la un electrician si iti spune el ce nu-i in regula. In principiu releu, punte fiode...
P.s. Ce bine ca se opreste motorul cand scoti borna...are protectie. Nu mai face asta dupa ce repari alternatorul.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=6026
Mergi la un electrician si iti spune el ce nu-i in regula. In principiu releu, punte fiode...
P.s. Ce bine ca se opreste motorul cand scoti borna...are protectie. Nu mai face asta dupa ce repari alternatorul.
- Daniel Catalin
- OP
- 11 mesaje
- din 01 Oct 2015
- Vectra 1996 X17DT
- Teleorman
Daniel Catalin
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 1996 X17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2015
- Mesaj Privat
Am fost la un electrician. mi.a masurat cat baga alternatorul, a zis ca e totul ok si ca sa imi iau baterie. a masurat "la cald". i-am explicat ca la rece nu baga dar degeaba... tin sa spun ca in turatie, cand se incalzeste baga tensiune 14.5 fara consumatori, ceea ce cred eu ca e destul de bine. la relanti ramane la 14. treaba e ca nu imi baga cand e rece si la trasee scurte nu incarca deloc bateria
- danielddd
- ***
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
- Daniel Catalin
- OP
- 11 mesaje
- din 01 Oct 2015
- Vectra 1996 X17DT
- Teleorman
Daniel Catalin
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 1996 X17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2015
- Mesaj Privat
- Daniel Catalin
- OP
- 11 mesaje
- din 01 Oct 2015
- Vectra 1996 X17DT
- Teleorman
Daniel Catalin
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 1996 X17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2015
- Mesaj Privat
- Daniel Catalin
- OP
- 11 mesaje
- din 01 Oct 2015
- Vectra 1996 X17DT
- Teleorman
Daniel Catalin
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 1996 X17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2015
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Nu prea inteleg de ce vrei sa nu-ti mai intre bujiile in postincalzire, daca asa a stabilit fabricantul masinii ca trebuie sa se intample? As intelege doar in cazul in care nu-ti functioneaza socul automat si-ti trepideaza puternic la relanti, caz in care trebuie sa apesi unpic pedala dimineata cateva minute. Poate mai repede ar trebui sa vezi ce e cu alternatorul, si eu am avut probleme cu el nu prea facea contact un carbune si dimineata imediat dupa pornire imi baga mai putin decat consumau bujiile, incalzitorul din filtru, aeroterma pe 1, pozitiile + muzica din masina. Dupa ce se incalzea motorul (si implicit alternatorul) tensiunea era buna 13.8V - 14V.
- Daniel Catalin
- OP
- 11 mesaje
- din 01 Oct 2015
- Vectra 1996 X17DT
- Teleorman
Daniel Catalin
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 1996 X17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2015
- Mesaj Privat
- dan cristi
- **
- 436 mesaje
- din 04 Aug 2014
- Astra 2002 y17dt
- Bucuresti
dan cristi
- Mesaje scrise: 436
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2014
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Nu cred ca ai aceiasi problema pe care am avut-o eu. Demonteaza alternatorul (e ceva de lucru... pozitie dificila plus ca are o pompa de vacuum pe el) si du-te cu el la electrician. In fuctie de ce anume gaseste ars prin el iti va spune ce piese are nevoie pentru reparatie. Daca e puntea (cel mai probabil) ia una Mobiletron si releu Cargo asa cum am facut eu, la mine merge asa de 3 ani jumate fara probleme. Ai codurile in topicul din link-ul anterior pentru alternatorul de 100Amp.
Pe mine m-a lasat statorul acum o luna de zile. A facut un scurt la masa (s-a dus izolatia) am ajuns cu alternatorul la electrician si mi-a spus foarte senin ca odata la 3-4 schimbari de punte+releu cedeaza statorul si trebuie schimbat. Am cautat ceva pana am aflat ca la noi in oras e o firma care aduce orice piesa ai nevoie pentru demaror sau alternator, acolo am cumparat si statorul, a fost 178lei pentru alternator de 100Amp si a venit de pe o zi pe alta. O sa postez cand imi fac timp care e firma care-l produce si distribuitorul pe Romania sa puteti comanda direct la ei, nu prin intermediar cum a trebui sa procedez eu.
Apropo, nu a cedat puntea Mobiletron nici releul cand a facut scurt infasurarea desizolata la masa, doar a dat cu fum alb si miros de bachelita arsa insa am ajuns pe roti acasa (mai aveam 5 strazi distanta). Am schimbat statorul si apoi am plecat cu masina in Germania (total 4.150km dus-intors) a mers muuult ventilatorul din fata (erau 40grade C afara si nu a coborat sub 36 grade C deloc pe drum) dar nu am avut nicio problema pe partea electrica.
Pe mine m-a lasat statorul acum o luna de zile. A facut un scurt la masa (s-a dus izolatia) am ajuns cu alternatorul la electrician si mi-a spus foarte senin ca odata la 3-4 schimbari de punte+releu cedeaza statorul si trebuie schimbat. Am cautat ceva pana am aflat ca la noi in oras e o firma care aduce orice piesa ai nevoie pentru demaror sau alternator, acolo am cumparat si statorul, a fost 178lei pentru alternator de 100Amp si a venit de pe o zi pe alta. O sa postez cand imi fac timp care e firma care-l produce si distribuitorul pe Romania sa puteti comanda direct la ei, nu prin intermediar cum a trebui sa procedez eu.
Apropo, nu a cedat puntea Mobiletron nici releul cand a facut scurt infasurarea desizolata la masa, doar a dat cu fum alb si miros de bachelita arsa insa am ajuns pe roti acasa (mai aveam 5 strazi distanta). Am schimbat statorul si apoi am plecat cu masina in Germania (total 4.150km dus-intors) a mers muuult ventilatorul din fata (erau 40grade C afara si nu a coborat sub 36 grade C deloc pe drum) dar nu am avut nicio problema pe partea electrica.