Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • Daniel Catalin

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1996 X17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Salut. Sunt nou in clubopel. Am si eu o problema cu masina mea. Am un opel vectra b 1.7 isuzu, 82 cp. problema mea este legata de alternator. atunci cand motorul este rece acesta nu baga deloc curent timp de cateva minute. nu stiu de la ce ar putea fi. am cumparat baterie noua insa degeaba. si inca ceva, atunci cand iau borna de la baterie cu motorul pornit (stiu ca nu e indicat) motorul se opreste imediat. Ma poate ajuta cineva?
Skip ads

  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
De aici trebuia sa te documentezi
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=6026

Mergi la un electrician si iti spune el ce nu-i in regula. In principiu releu, punte fiode...
P.s. Ce bine ca se opreste motorul cand scoti borna...are protectie. Nu mai face asta dupa ce repari alternatorul.
  • Daniel Catalin

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1996 X17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Am fost la un electrician. mi.a masurat cat baga alternatorul, a zis ca e totul ok si ca sa imi iau baterie. a masurat "la cald". i-am explicat ca la rece nu baga dar degeaba... tin sa spun ca in turatie, cand se incalzeste baga tensiune 14.5 fara consumatori, ceea ce cred eu ca e destul de bine. la relanti ramane la 14. treaba e ca nu imi baga cand e rece si la trasee scurte nu incarca deloc bateria
  • danielddd

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2010

  • Mesaj Privat
verifica sa nu fie slaba cureaua
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Citeste tot ce am scris aici, sper sa te ajute : https://www.clubopel.com/vie...75&highlight=
  • Daniel Catalin

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1996 X17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2015

  • Mesaj Privat

  • Daniel Catalin

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1996 X17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2015

  • Mesaj Privat
chiar o sa verific maine si o sa revin. cred ca ai dreptate cu bujiile si preincalzitorul din filtru. mersi pt link
  • Daniel Catalin

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1996 X17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2015

  • Mesaj Privat
ahappyuser... am verificat ceea ce ai spus tu cu bujiile si incalzitorul de la filtru. ai dreptate. am desfacut firul de la bujii dupa ce am pornit motoru si tensiunea a urcat imediat la 14 v in relanti, dar cum sa fac sa nu mai intre bujiile in postincalzire dupa ce pornesc motorul?
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Nu prea inteleg de ce vrei sa nu-ti mai intre bujiile in postincalzire, daca asa a stabilit fabricantul masinii ca trebuie sa se intample? As intelege doar in cazul in care nu-ti functioneaza socul automat si-ti trepideaza puternic la relanti, caz in care trebuie sa apesi unpic pedala dimineata cateva minute. Poate mai repede ar trebui sa vezi ce e cu alternatorul, si eu am avut probleme cu el nu prea facea contact un carbune si dimineata imediat dupa pornire imi baga mai putin decat consumau bujiile, incalzitorul din filtru, aeroterma pe 1, pozitiile + muzica din masina. Dupa ce se incalzea motorul (si implicit alternatorul) tensiunea era buna 13.8V - 14V.
  • Daniel Catalin

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1996 X17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Atunci daca asa trebuie sa fie, asa o las. La alternator pot schimba doar carbunii sau trebuie puntea de diode cu totul?
  • dan cristi

  • Mesaje scrise: 436
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Poti schimba doar carbunii.Acestia sunt montati in regulatorul de tensiune.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Nu cred ca ai aceiasi problema pe care am avut-o eu. Demonteaza alternatorul (e ceva de lucru... pozitie dificila plus ca are o pompa de vacuum pe el) si du-te cu el la electrician. In fuctie de ce anume gaseste ars prin el iti va spune ce piese are nevoie pentru reparatie. Daca e puntea (cel mai probabil) ia una Mobiletron si releu Cargo asa cum am facut eu, la mine merge asa de 3 ani jumate fara probleme. Ai codurile in topicul din link-ul anterior pentru alternatorul de 100Amp.

Pe mine m-a lasat statorul acum o luna de zile. A facut un scurt la masa (s-a dus izolatia) am ajuns cu alternatorul la electrician si mi-a spus foarte senin ca odata la 3-4 schimbari de punte+releu cedeaza statorul si trebuie schimbat. Am cautat ceva pana am aflat ca la noi in oras e o firma care aduce orice piesa ai nevoie pentru demaror sau alternator, acolo am cumparat si statorul, a fost 178lei pentru alternator de 100Amp si a venit de pe o zi pe alta. O sa postez cand imi fac timp care e firma care-l produce si distribuitorul pe Romania sa puteti comanda direct la ei, nu prin intermediar cum a trebui sa procedez eu.

Apropo, nu a cedat puntea Mobiletron nici releul cand a facut scurt infasurarea desizolata la masa, doar a dat cu fum alb si miros de bachelita arsa insa am ajuns pe roti acasa (mai aveam 5 strazi distanta). Am schimbat statorul si apoi am plecat cu masina in Germania (total 4.150km dus-intors) a mers muuult ventilatorul din fata (erau 40grade C afara si nu a coborat sub 36 grade C deloc pe drum) dar nu am avut nicio problema pe partea electrica.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR