- MarianThePC7
- OP
- 48 mesaje
- din 30 Jul 2012
- Vectra 1995 TC4EE1
- Bacau
MarianThePC7
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 1995 TC4EE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2012
- Mesaj Privat
Inca o problema (pe care o am din totdeauna) este faptul e ca atunci cand se nimerea sa-mi porneasca ventilatoarele (2 la numar, unul in spatele radiatorului si unul in fata), nu imi porneau pe trepte, ci porneau amandoua la viteza maxima, se si auzea destul de tare), si porneau destul de tarziu, cand apa ajungea aproape de fierbere.
Voi merge maine la mecanic, insa azi am aflat ca pot schimba senzorul de temperatura al apei, care costa in jur de 15 lei. Ma gandesc sa il schimb, dar nu sunt sigur ca acela este problema.
Credeti ca ar fi senzorul de temperatura, termocupla, sau poare vreun releu/siguranta? Acum ca am schimbat garnitura de chiuloasa (treaba care m-a costat destul de mult) nu cred ca ar fi alta problema. Aveti vreo idee? Multumesc.
- ahappyuser
- *******
- 6,763 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,763
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...72687&start=0
https://www.clubopel.com/vie...85795&start=0
... si pe urma actioneaza conform cu ceea ce consideri tu ca se potriveste la problema ta.
SUCCES!
- MarianThePC7
- OP
- 48 mesaje
- din 30 Jul 2012
- Vectra 1995 TC4EE1
- Bacau
MarianThePC7
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 1995 TC4EE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2012
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,763 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,763
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Personal n-as schimba termocupla pentru ca daca iti va porni des pe a 2-a viteza iti va omorî mai repede puntea de diode din alternator. Schimbarea termocuplei e o ,,rezolvare,, ieftina, mai repede demontezi bara si traversa fata si cureti cu aer comprimat la 5bari aripioarele dintre celulele radiatorului, deasemenea indreapta-ti aripioarele indoite care mai pot fi indreptate sa restabilesti suprafata de racire originala a radiatorului din fata.
- MarianThePC7
- OP
- 48 mesaje
- din 30 Jul 2012
- Vectra 1995 TC4EE1
- Bacau
MarianThePC7
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 1995 TC4EE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2012
- Mesaj Privat
- nicumaresalul
- **
- 103 mesaje
- din 03 Jul 2008
- Astra 1992 isuzu
- Iasi
nicumaresalul
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1992 isuzu
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2008
- Mesaj Privat
- MarianThePC7
- OP
- 48 mesaje
- din 30 Jul 2012
- Vectra 1995 TC4EE1
- Bacau
MarianThePC7
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 1995 TC4EE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2012
- Mesaj Privat