mihai1993
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1995 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2014
- Mesaj Privat
- cornel2cornel
- **
- 145 mesaje
- din 31 Jan 2009
- Astra 1996 x16xel
- Iasi
cornel2cornel
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2009
- Mesaj Privat
mihai1993
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1995 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2014
- Mesaj Privat
mihai1993
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1995 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2014
- Mesaj Privat
- cornel2cornel
- **
- 145 mesaje
- din 31 Jan 2009
- Astra 1996 x16xel
- Iasi
cornel2cornel
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2009
- Mesaj Privat
Ai schimbat carbunii, dar la bucse te-ai uitat sa fie in regula? Cand zici partea aia mica probabil te referi la solenoid. E posibil sa fie si el cu probleme. Tot curentul absorbit de electromotor trece prin piesa aia mica. Daca bucsele sunt cu probleme se inclina rotorul si agata in stator si e normal sa nu invarta. Dupa ce ai schimbat carbunii ai probat electromotorul la banc? Carbunii vechi erau intr-adevar uzati?
mihai1993
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1995 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2014
- Mesaj Privat
Laur1
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2015
- Mesaj Privat
Intreb si aici pentru ca am si eu o problema cam urgenta si in alta parte nu mi s-a raspuns.
Imi poate spune si mie cineva daca alternatorul de pe Astra G se potriveste si pe Astra F? Tatal meu are o Astra F din 1994 1.6i 71 CP (injectie monopunct) si i-a cedat alternatorul. Si este recomandat un alternator mai strong, dat fiind faptul ca este motor de 1600 cmc? In plus se merita sa il dea la schimb pe cel vechi pentru unul reconditionat cu garantie?
Am gasit pe la 250-300 de lei asa la niste magazine de piese auto din Bucuresti. Ceva de genul acesta. Nu prea inteleg care e faza cu restrictiile:
https://www.epiesa.ro/altern...07/subcat-100350/
Multumes!
Imi poate spune si mie cineva daca alternatorul de pe Astra G se potriveste si pe Astra F? Tatal meu are o Astra F din 1994 1.6i 71 CP (injectie monopunct) si i-a cedat alternatorul. Si este recomandat un alternator mai strong, dat fiind faptul ca este motor de 1600 cmc? In plus se merita sa il dea la schimb pe cel vechi pentru unul reconditionat cu garantie?
Am gasit pe la 250-300 de lei asa la niste magazine de piese auto din Bucuresti. Ceva de genul acesta. Nu prea inteleg care e faza cu restrictiile:
https://www.epiesa.ro/altern...07/subcat-100350/
Multumes!
mihai1993
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1995 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2014
- Mesaj Privat
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
mihai1993
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1995 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2014
- Mesaj Privat
rareees
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2015
- Mesaj Privat
rareees
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2015
- Mesaj Privat
rareees
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2015
- Mesaj Privat
- MyRc3ax16xel
- *
- 8 mesaje
- din 22 Nov 2013
- Astra 1996 X16XEL
- Buzau
MyRc3ax16xel
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2013
- Mesaj Privat
Salut ! Am si eu o problema cu pornirea la o Astra F Hatchback X16XEL ... Am avut ceva probleme cu pompa de benzina , mergea doar cand o ciocaneai si am decis sa o schimb. Dupa schimbarea pompei de benzina si a filtrului de benzina masina a functionat cam 3 zile cu porniri la sfert , fara probleme , dar nu am apucat sa ma bucur de asta pentru ca masina nu a mai pornit deloc. Am chemat vreo 5 mecanici la ea , fiecare cu testerul lui , dar masina nu avea erori. Am verificat conducte , injectoare , aprindere , dar nu m-am gandit sa verific pompa de benzina desi aceasta bazaia. Am scos pompa din rezervor si am observat ca furtunul de tur era fisurat iar benzina care o tragea pe tur se ducea tot in rezervor . Am inlocuit acel furtunas si masina a pornit fara probleme. A mers iar corect in jur de 3 - 4 zile pana a aparut din nou problema cu pornirea. De cate ori incerc sa pornesc masina dimineata sau dupa ce o las mai mult timp oprita , masina porneste foarte greu , trebuie sa dau mult la automat sa porneasca.
TIN SA PRECIZEZ ca motorul a fost segmentat si as vrea sa stiu daca asta poate fi cauza unor contacte imperfecte provenite din montarea/demontarea motorului .
O a doua problema ar fi ca atunci cand trec dintr-o treapta superioara intr-una inferioara si las masina in frana de motor , se cam balbaie , iar daca o accelerez rapid sa o aduc iar in ture mai mari , da in nas , iar asta sa intampla in orice treapta si sunt nevoit de fiecare data sa calc ambreiajul pentru a "linisti" masina , dar problema e ca in stilul acesta durata de viata a ambreiajului se va micsora si mi-e mila de el ca l-am schimbat de putina vreme si as dori sa stiu de unde provine aceasta problema si cum o pot rezolva .
INCA O PRECIZARE : La fiecare plecare de pe loc cu treapta 1 indiferent daca plec normal sau doar din ambreiaj , motorul smuceste foarte rau !
TIN SA PRECIZEZ ca motorul a fost segmentat si as vrea sa stiu daca asta poate fi cauza unor contacte imperfecte provenite din montarea/demontarea motorului .
O a doua problema ar fi ca atunci cand trec dintr-o treapta superioara intr-una inferioara si las masina in frana de motor , se cam balbaie , iar daca o accelerez rapid sa o aduc iar in ture mai mari , da in nas , iar asta sa intampla in orice treapta si sunt nevoit de fiecare data sa calc ambreiajul pentru a "linisti" masina , dar problema e ca in stilul acesta durata de viata a ambreiajului se va micsora si mi-e mila de el ca l-am schimbat de putina vreme si as dori sa stiu de unde provine aceasta problema si cum o pot rezolva .
INCA O PRECIZARE : La fiecare plecare de pe loc cu treapta 1 indiferent daca plec normal sau doar din ambreiaj , motorul smuceste foarte rau !
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
Circuit: Pedala ambreiaj - furca actionare (tija) - Rulment presiune.
Verifica cablu de la Pedala ambreiaj - furca actionare - Rulment de presiune daca este reglat bine.
Verifica mai atent "furca actionare ambreiaj" - la un coleg era rupta.
http://www.partsbase.org/op...-clutch-controls/
https://www.clubopel.com/vie...p=1819968#1819968
Sunt doar pareri OK. - cu restul nu am idee...
PS: Ai schimbat si rulment de presiune sau numai kit-ul de ambreiaj?
Verifica cablu de la Pedala ambreiaj - furca actionare - Rulment de presiune daca este reglat bine.
Verifica mai atent "furca actionare ambreiaj" - la un coleg era rupta.
http://www.partsbase.org/op...-clutch-controls/
https://www.clubopel.com/vie...p=1819968#1819968
Sunt doar pareri OK. - cu restul nu am idee...
PS: Ai schimbat si rulment de presiune sau numai kit-ul de ambreiaj?
- MyRc3ax16xel
- *
- 8 mesaje
- din 22 Nov 2013
- Astra 1996 X16XEL
- Buzau
MyRc3ax16xel
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2013
- Mesaj Privat
rareees
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2015
- Mesaj Privat
- florin baltatescu
- **
- 411 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Astra 1996 X16XEL
- Neamt
florin baltatescu
- Mesaje scrise: 411
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
rareees
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2015
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
Aici iti spun numai despre pompa de benzina.
"pompa multipunct" - ce este ca nu stiu?
Astra F | X16XEL
Verifica siguranta F2, eventual probat cu alta din tablou.
Verifici traseul contact pompa 12v (punte intre pini 30 si 87 pe scoclu releului | vezi ca scrie pe pini de pe releu.
Verifica si pini 86 negru 12v si pin 85 maro masa de la ECU pin A12 - cu un multimetru trebuie sa ai 12v cu contactul pus cred.
http://postimg.org/image/md60y3wfl/full - am semnat cu (1) aici. F2 scrie sus, fiecare piesa etc....
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=71796 | Astra F 1995-1998 - Diagrama 7 | Schema electrica Astra F by StefanTolos
pinii de la ECU. |
http://postimg.org/image/92uxw154z/full
http://postimg.org/image/jyu396auz/full
Pune pompa pe direct intre pini 30 si 87 | vezi ca scrie pe pini de pe releu. - vezi daca porneste. | vezi sa nu arzi pompa sa nu o ti in gol degeaba, pornesti masina.
Circuit: 12v de la contact - releu pompa bezina pin 30 si 87 duce 12v - spre siguranta F2 - dupa direct la spre pompa de benzina.
Nu strica sa verifici alimetarea la ECU pin A6
Si daca pe circuitul care vine de la contact (30 acela) spre ECU si releu etc....
A6 - alimenteaza ecu cred.
Masa cred ca este pe carcasa lui.
Studiaza schema poate gasesti raspunsul.
"pompa multipunct" - ce este ca nu stiu?
Astra F | X16XEL
Verifica siguranta F2, eventual probat cu alta din tablou.
Verifici traseul contact pompa 12v (punte intre pini 30 si 87 pe scoclu releului | vezi ca scrie pe pini de pe releu.
Verifica si pini 86 negru 12v si pin 85 maro masa de la ECU pin A12 - cu un multimetru trebuie sa ai 12v cu contactul pus cred.
http://postimg.org/image/md60y3wfl/full - am semnat cu (1) aici. F2 scrie sus, fiecare piesa etc....
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=71796 | Astra F 1995-1998 - Diagrama 7 | Schema electrica Astra F by StefanTolos
pinii de la ECU. |
http://postimg.org/image/92uxw154z/full
http://postimg.org/image/jyu396auz/full
Pune pompa pe direct intre pini 30 si 87 | vezi ca scrie pe pini de pe releu. - vezi daca porneste. | vezi sa nu arzi pompa sa nu o ti in gol degeaba, pornesti masina.
Circuit: 12v de la contact - releu pompa bezina pin 30 si 87 duce 12v - spre siguranta F2 - dupa direct la spre pompa de benzina.
Nu strica sa verifici alimetarea la ECU pin A6
Si daca pe circuitul care vine de la contact (30 acela) spre ECU si releu etc....
A6 - alimenteaza ecu cred.
Masa cred ca este pe carcasa lui.
Studiaza schema poate gasesti raspunsul.