- ionutz1971
- OP
- 134 mesaje
- din 25 Jan 2009
- Astra 2000 Y17DT
- Bucuresti
ionutz1971
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2009
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
- ionutz1971
- OP
- 134 mesaje
- din 25 Jan 2009
- Astra 2000 Y17DT
- Bucuresti
ionutz1971
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2009
- Mesaj Privat
- ionutz1971
- OP
- 134 mesaje
- din 25 Jan 2009
- Astra 2000 Y17DT
- Bucuresti
ionutz1971
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2009
- Mesaj Privat
- dan.chirita
- *
- 30 mesaje
- din 13 Mai 2013
- Astra 2007 Z17DTL
- Brasov
dan.chirita
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2013
- Mesaj Privat
- ionutz1971
- OP
- 134 mesaje
- din 25 Jan 2009
- Astra 2000 Y17DT
- Bucuresti
ionutz1971
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2009
- Mesaj Privat
- CSN
- ***
- 627 mesaje
- din 28 Nov 2012
- Astra 1999 X12XE
- Constanta
CSN
- Mesaje scrise: 627
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2012
- Mesaj Privat
- ionutz1971
- OP
- 134 mesaje
- din 25 Jan 2009
- Astra 2000 Y17DT
- Bucuresti
ionutz1971
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2009
- Mesaj Privat
soryin
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2015
- Mesaj Privat
RRai
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2017
- Mesaj Privat
ionutz1971 a scris:Nici cei de la AutoA nu au...se pare ca in provincie sunt mai multi care se baga decat in Bucuresti
Salut! Am sunat si eu la service ul din Zarnesti si toata treaba adica schimbat toate conductele de frana cu conducte de cupru plus furtunasele pe fiecare roata si mi-au zis ca face 1050 RON fara sa imi bage in pret si valoarea lichidului de frana, asta insemnand ca depaseste 1100 Ron. Tu ai schimbat toate conductele sau partial. E o diferenta mare de pret intre 300 ron si 1100ron . Masina este astra g hatchback 1.7 tdi
RRai
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2017
- Mesaj Privat
dan.chirita a scris:Am schimbat eu la un Bosch Car Service (Zarnesti, jud. Brasov). Mi-au pus conducte de cupru si m-a costat vreo 300 de lei toata treaba. In vreo 7000 de km n-am avut nici o problema, si am testat si ABS-ul
Salut! Am sunat si eu la service ul din Zarnesti si toata treaba adica schimbat toate conductele de frana cu conducte de cupru plus furtunasele pe fiecare roata si mi-au zis ca face 1050 RON fara sa imi bage in pret si valoarea lichidului de frana, asta insemnand ca depaseste 1100 Ron. Tu ai schimbat toate conductele sau partial. E o diferenta mare de pret intre 300 ron si 1100ron . Masina este astra g hatchback 1.7 tdi
opelikka
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2013
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- dan.chirita
- *
- 30 mesaje
- din 13 Mai 2013
- Astra 2007 Z17DTL
- Brasov
dan.chirita
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2013
- Mesaj Privat
RRai a scris:
Salut! Am sunat si eu la service ul din Zarnesti si toata treaba adica schimbat toate conductele de frana cu conducte de cupru plus furtunasele pe fiecare roata si mi-au zis ca face 1050 RON fara sa imi bage in pret si valoarea lichidului de frana, asta insemnand ca depaseste 1100 Ron. Tu ai schimbat toate conductele sau partial. E o diferenta mare de pret intre 300 ron si 1100ron . Masina este astra g hatchback 1.7 tdi
dan.chirita a scris:Am schimbat eu la un Bosch Car Service (Zarnesti, jud. Brasov). Mi-au pus conducte de cupru si m-a costat vreo 300 de lei toata treaba. In vreo 7000 de km n-am avut nici o problema, si am testat si ABS-ul
Salut! Am sunat si eu la service ul din Zarnesti si toata treaba adica schimbat toate conductele de frana cu conducte de cupru plus furtunasele pe fiecare roata si mi-au zis ca face 1050 RON fara sa imi bage in pret si valoarea lichidului de frana, asta insemnand ca depaseste 1100 Ron. Tu ai schimbat toate conductele sau partial. E o diferenta mare de pret intre 300 ron si 1100ron . Masina este astra g hatchback 1.7 tdi
Salut!
Eu am schimbat toate conductele dar fara furtunase. Pretul a fost 300 de lei cu totul. Chestia e ca am mai facut si altele la ei si probabil de-aia a fost mai ieftin. Nu stiu exact ce si cum. Au trecut vreo 2 ani de-atunci fara nici o problema. La mine e hatchback, 1.7 CDTI din 2007.
O zi buna!
RRai
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2017
- Mesaj Privat
multumesc de raspuns Dan Chirita.
Conductele de frana din cupru sunt bune, dezavantajul lor este ca oxideaza, asta nu ar fi o mare problema pentru ca oxidarea nu e in profunzime este doar la suprafata, insa daca niplurile sunt din otel si nu din alama sau alt material inoxidabil se intampla un fenomen periculos. Cuprul nu e compatibil cu otelul, intre ele se produce o reactie chimica coroziva puternica iar otelul oxideaza/rugineste foarte agresiv. Conducta de cupru rezista insa niplurile daca sunt de otel, ruginesc agresiv si pot ceda in timp.
Cele mai bune conducte de frana sunt din aliaj Cupru-Nichel dar sunt mult mai scumpe. Am cautat astfel de conducte iar in magazine nu am avut nici o sansa asa ca am cautat pe internet. Am gasit o firma din Bv care vinde astfel de conducte la colac de 5M si cand mi-au zis pretul nu mi-a venit sa cred 370 lei fara TVA ))) probabil sunt si poleite cu aur )). Am gasit pana la urma in UK pe ebay iar in aproximativ aceeasi bani adica 397 lei am luat aprox 15 M de conducta CuNi plus 48 de nipluri ( 1 set are 7.6 M, 12 nipluri Mama, 12 nipluri Tata). cine e interesat sa caute cu google : "Copper Nickel, Kunifer Brake Pipe 25ft Roll"
caracteristicile conductelor :
highly corrosion resistant (rezistenta mare la coroziune)
Seamless, 22 Guage, 3/16 inch (4.75mm) outer diameter ( Diametru 4.75 mm)
Conforms to BS EN 12449 Standard, is manufactured from 90% Copper, 10% Nickel (aliaj 90 % Cupru, 10% nichel)
100% Electronically tested & pressure tested (100% testat electronic, testat sub presiune)
Guaranteed against the effects of weather and seasonal road salt ( Garantaț împotriva efectelor vremii și a sarii de drum din sezonul rece)
Internal Cleanliness to BS EN 12449
OUTSIDE DIAMETER : 3/16 ins (4.76 mm)
WALL THICKNESS : 0.028 ins (0.71 mm) peretele conductei 0.71 mm
LENGTH : 25 feet (7.62 meters)
SAFE WORK PRESSURE : 3120 PSI (215 BAR) presiune de 215 BAR
in service sa vad cat ma ajunge manopera , am inteles ca numai o conducta de bercuit costa 25 lei, plus montajul sa vad cat o sa ma ajunga.
Toate cele bune!
Conductele de frana din cupru sunt bune, dezavantajul lor este ca oxideaza, asta nu ar fi o mare problema pentru ca oxidarea nu e in profunzime este doar la suprafata, insa daca niplurile sunt din otel si nu din alama sau alt material inoxidabil se intampla un fenomen periculos. Cuprul nu e compatibil cu otelul, intre ele se produce o reactie chimica coroziva puternica iar otelul oxideaza/rugineste foarte agresiv. Conducta de cupru rezista insa niplurile daca sunt de otel, ruginesc agresiv si pot ceda in timp.
Cele mai bune conducte de frana sunt din aliaj Cupru-Nichel dar sunt mult mai scumpe. Am cautat astfel de conducte iar in magazine nu am avut nici o sansa asa ca am cautat pe internet. Am gasit o firma din Bv care vinde astfel de conducte la colac de 5M si cand mi-au zis pretul nu mi-a venit sa cred 370 lei fara TVA ))) probabil sunt si poleite cu aur )). Am gasit pana la urma in UK pe ebay iar in aproximativ aceeasi bani adica 397 lei am luat aprox 15 M de conducta CuNi plus 48 de nipluri ( 1 set are 7.6 M, 12 nipluri Mama, 12 nipluri Tata). cine e interesat sa caute cu google : "Copper Nickel, Kunifer Brake Pipe 25ft Roll"
caracteristicile conductelor :
highly corrosion resistant (rezistenta mare la coroziune)
Seamless, 22 Guage, 3/16 inch (4.75mm) outer diameter ( Diametru 4.75 mm)
Conforms to BS EN 12449 Standard, is manufactured from 90% Copper, 10% Nickel (aliaj 90 % Cupru, 10% nichel)
100% Electronically tested & pressure tested (100% testat electronic, testat sub presiune)
Guaranteed against the effects of weather and seasonal road salt ( Garantaț împotriva efectelor vremii și a sarii de drum din sezonul rece)
Internal Cleanliness to BS EN 12449
OUTSIDE DIAMETER : 3/16 ins (4.76 mm)
WALL THICKNESS : 0.028 ins (0.71 mm) peretele conductei 0.71 mm
LENGTH : 25 feet (7.62 meters)
SAFE WORK PRESSURE : 3120 PSI (215 BAR) presiune de 215 BAR
in service sa vad cat ma ajunge manopera , am inteles ca numai o conducta de bercuit costa 25 lei, plus montajul sa vad cat o sa ma ajunga.
Toate cele bune!