BduCTA
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2015
- Mesaj Privat
Salutare tuturor. De ceva vreme am o problema la masina. (Opel Astra G , X20DTL din 99' - 2000)
In majoritatea cazurilor cand pornesc masina la rece , se aprinde martorul check engine si masina nu trage , parca ma da in nas. Acelasi lucru se mai intampla cand ma dau la ea, la turatii mari la fel se aprinde martorul luminos si motorul nu mai trage... sta 3-4 secunde asa si apoi isi revine. Am schimbat acum maxim 2 saptamani uleiul, filtrele si cateva piese...dar problema era dinainte sa schimb cele enumerate. Care sa fie problema? Tin sa precizez ca si noaptea cand merg cu faza scurta, lumina este intermitenta , frameaza, ba chiar de multe ori scade foarte mult incat sunt nevoit sa merg cu faza lunga. Au vreo legatura aceste probleme? Care ar fi problemele?
In majoritatea cazurilor cand pornesc masina la rece , se aprinde martorul check engine si masina nu trage , parca ma da in nas. Acelasi lucru se mai intampla cand ma dau la ea, la turatii mari la fel se aprinde martorul luminos si motorul nu mai trage... sta 3-4 secunde asa si apoi isi revine. Am schimbat acum maxim 2 saptamani uleiul, filtrele si cateva piese...dar problema era dinainte sa schimb cele enumerate. Care sa fie problema? Tin sa precizez ca si noaptea cand merg cu faza scurta, lumina este intermitenta , frameaza, ba chiar de multe ori scade foarte mult incat sunt nevoit sa merg cu faza lunga. Au vreo legatura aceste probleme? Care ar fi problemele?
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
"se aprinde martorul check engine" - vezi ce erori are stocate.
Verifica incarcarea la baterie pornita si nepornita. - sa ne spui cat are.
https://www.clubopel.com/vie...p=1821253#1821253 - Poate...
Verifica incarcarea la baterie pornita si nepornita. - sa ne spui cat are.
https://www.clubopel.com/vie...p=1821253#1821253 - Poate...
BduCTA
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2015
- Mesaj Privat
Astra G -- X 20 DTL - an 2000
Salutare. De vreo 2-3 luni am o problema la masina. Cand pornesc masina dimineata la rece, la turatii de 1200 - 1500 masina parca se ineaca si nu vrea sa accelereze deloc, pana la un moment cand turatia ajunge undeva la 2200 iar atunci iese un fum negru pe evacuare si peurma masina se tureaza bine. Practic este ca un blocaj care nu da drumul motorului sa se tureze , iar cand motorul incepe sa se tureze calumea iese acel fum iar peurma totul este ok. Acelasi lucru il mai patesc si cand merg, undeva la 120~130 km/h se intampla acelasi lucru, se aprinde check engine , iar motorul nu mai trage deloc, parca se chinuie...
Am dus`o la un amic cu tester, iar el mi-a spus "turbina nu se prea deschide".
Ce este de facut? Sa fie asta problema?
Salutare. De vreo 2-3 luni am o problema la masina. Cand pornesc masina dimineata la rece, la turatii de 1200 - 1500 masina parca se ineaca si nu vrea sa accelereze deloc, pana la un moment cand turatia ajunge undeva la 2200 iar atunci iese un fum negru pe evacuare si peurma masina se tureaza bine. Practic este ca un blocaj care nu da drumul motorului sa se tureze , iar cand motorul incepe sa se tureze calumea iese acel fum iar peurma totul este ok. Acelasi lucru il mai patesc si cand merg, undeva la 120~130 km/h se intampla acelasi lucru, se aprinde check engine , iar motorul nu mai trage deloc, parca se chinuie...
Am dus`o la un amic cu tester, iar el mi-a spus "turbina nu se prea deschide".
Ce este de facut? Sa fie asta problema?
- mad2max
- ***
- 793 mesaje
- din 04 Jul 2007
- Astra 2001 y17dt
- Dambovita
mad2max
- Mesaje scrise: 793
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2007
- Mesaj Privat
Vezi ca se fac intalniri in Constanta cu baieti de pe forum care stiu cu ce se mananca Opel...intra pe sectiunea dedicata si vezi acolo toate informatiile si sigur la intalnire vei gasi pe cineva cu un tester care sa-ti spuna exact despre ce e vorba....oricum nu pare a fi turbina din spusele tale.
Bafta
Bafta
- radutzzu18
- **
- 203 mesaje
- din 22 Oct 2012
- Astra 2001 Y17DT
- Constanta
radutzzu18
- Mesaje scrise: 203
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2012
- Mesaj Privat
Cel mai sigur fa un tester la cineva care se pricepe sa vezi ce erori ai stocate. Poate ai norocul si vine vreun coleg duminica cu un tester si poate scapi doar cu un suc si o cafea.
Eu am avut o problema asemanatoare si am facut 5 testere la persoane diferite, mi-au luat banii si problema tot nu o gaseau.
Scuze de off topic!
Eu am avut o problema asemanatoare si am facut 5 testere la persoane diferite, mi-au luat banii si problema tot nu o gaseau.
Scuze de off topic!
BduCTA
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2015
- Mesaj Privat
- radutzzu18
- **
- 203 mesaje
- din 22 Oct 2012
- Astra 2001 Y17DT
- Constanta
radutzzu18
- Mesaje scrise: 203
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2012
- Mesaj Privat
BduCTA
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2015
- Mesaj Privat
Am revenit cu legatura la topicul acesta ( https://www.clubopel.com/vie...58&highlight= )
Astazi am bagat masina pe tester si mi-au aparut 3 erori... nu stiu sa le interpretez prea bine. Tin sa precizez ca valva egr este functionala, deoarece inainte de tester am fost la un mecanic , i-am povestit simptomele masinii iar el a scos valva pentru a o verifica si curata. Apoi la indicatiile lui, am fost la o cunostiinta de a mea cu tester ,,, se poate vedea in poza ce erori sunt... Un coleg amabil care ma poate ajuta cu interpretarea lor?
Astazi am bagat masina pe tester si mi-au aparut 3 erori... nu stiu sa le interpretez prea bine. Tin sa precizez ca valva egr este functionala, deoarece inainte de tester am fost la un mecanic , i-am povestit simptomele masinii iar el a scos valva pentru a o verifica si curata. Apoi la indicatiile lui, am fost la o cunostiinta de a mea cu tester ,,, se poate vedea in poza ce erori sunt... Un coleg amabil care ma poate ajuta cu interpretarea lor?
Marko93
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2015
- Mesaj Privat
BduCTA
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2015
- Mesaj Privat
Salutare. Am revenit in legatura cu problema la turbina... (p1125)
Am curatat mufe, am verificat cablajele, furtunasele, am facut proba si cu o noua electrovalva (cea care controleaza turbina) , si nici`o schimbare. Imi vine sa dau cu ea de pamant... Aseara am mai fost la un mecanic si a spus asa: Ai verificat senzorul de pe galeria de admisie?. I-am spus ca nu ... El a desfacut senzorul sa se uite la el , si era plin de funingine, la curatat cu un spray si la pus la loc, dar acum sta tot timpul aprins check engine si masina nu are deloc forta... El a zis ca este sigur din cauza acelui senzor de pe galeria de admisie. Se poate acest lucru?
Am curatat mufe, am verificat cablajele, furtunasele, am facut proba si cu o noua electrovalva (cea care controleaza turbina) , si nici`o schimbare. Imi vine sa dau cu ea de pamant... Aseara am mai fost la un mecanic si a spus asa: Ai verificat senzorul de pe galeria de admisie?. I-am spus ca nu ... El a desfacut senzorul sa se uite la el , si era plin de funingine, la curatat cu un spray si la pus la loc, dar acum sta tot timpul aprins check engine si masina nu are deloc forta... El a zis ca este sigur din cauza acelui senzor de pe galeria de admisie. Se poate acest lucru?
- radutzzu18
- **
- 203 mesaje
- din 22 Oct 2012
- Astra 2001 Y17DT
- Constanta
radutzzu18
- Mesaje scrise: 203
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2012
- Mesaj Privat
BduCTA
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2015
- Mesaj Privat
@radutzzu18 De tras , trage bine cand check`ul nu este aprins. In seara aceasta sa stins, nu a mai ramas aprins.
Dupa ce sa stins am mers la cnv si am probat cu un nou senzor si problema inca persista ....cum depasesc 120 km/h , se aprinde check`ul si imi taie turbina ... si mai are momente cand se aprinde, nu doar cand depasesc acea viteza.
Rog frumos un coleg care se pricepe sau care a mai avut aceasta problema , sa imi spuna si mie exact tot ce trebuie verificat.
Dupa ce sa stins am mers la cnv si am probat cu un nou senzor si problema inca persista ....cum depasesc 120 km/h , se aprinde check`ul si imi taie turbina ... si mai are momente cand se aprinde, nu doar cand depasesc acea viteza.
Rog frumos un coleg care se pricepe sau care a mai avut aceasta problema , sa imi spuna si mie exact tot ce trebuie verificat.
- radutzzu18
- **
- 203 mesaje
- din 22 Oct 2012
- Astra 2001 Y17DT
- Constanta
radutzzu18
- Mesaje scrise: 203
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2012
- Mesaj Privat
BduCTA
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2015
- Mesaj Privat
BduCTA
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2015
- Mesaj Privat
Cred ca ii dau foc...
Astazi am schimbat toate cele 3 electrovalve... problema nu dispare. Pe tester am p1125 (electrovalva control turbina) .
Pana acum am facut urmatoarele:
Am curatat mufele electrovalvelor cu spray de contacte
Am incercat cu un alt senzor de pe galeria de admisie.
Am curatat EGR
Am verificat furtunasele sa nu fie fisurate.
Am verificat cu un manometru vacumul pe care electrovalvele il fac (aici ba indica ca e bine, ba ca nu e bine, odata cand acceleram vacumul se facea foarte bine, cand acceleram a 2 oara , acul de la manometru abea urca... )
Am schimbat toate cele 3 electrovalve , iar chestia de mai sus se repeta. Vacumul ba se face, ba nu se face.
Ce sa ii mai fac? Ca deja simt cum imi explodeaza o artera.
Astazi am schimbat toate cele 3 electrovalve... problema nu dispare. Pe tester am p1125 (electrovalva control turbina) .
Pana acum am facut urmatoarele:
Am curatat mufele electrovalvelor cu spray de contacte
Am incercat cu un alt senzor de pe galeria de admisie.
Am curatat EGR
Am verificat furtunasele sa nu fie fisurate.
Am verificat cu un manometru vacumul pe care electrovalvele il fac (aici ba indica ca e bine, ba ca nu e bine, odata cand acceleram vacumul se facea foarte bine, cand acceleram a 2 oara , acul de la manometru abea urca... )
Am schimbat toate cele 3 electrovalve , iar chestia de mai sus se repeta. Vacumul ba se face, ba nu se face.
Ce sa ii mai fac? Ca deja simt cum imi explodeaza o artera.
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
BduCTA
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2015
- Mesaj Privat
EGR`ul este intact si perfect functional, asta daca te referi la faptul ca ai vazut p0400 in poza de mai sus. A fost desfacut , curatat , verificat si montat la loc. Pe tester in momentul de fata p0400 nu mai este. Doar eroarea de la releu/bujii incadescente si eroarea de la electrovala control turbina.
BduCTA
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2015
- Mesaj Privat
Diagnoza este facuta astazi de catre mine... mi-am achizitionat un tester ca m-am saturat sa tot platesc pt diagnoze in stanga si in dreapta. Dupa cum se vede mai jos , am acea eroare la electrovalva care controleaza turbina. M`am saturat de mecanici.... cred si sper totodata ca aici pe site voi gasii rezolvarea problemei.
Tot ce am incercat pana acum:
Am curatat mufele electrovalvelor cu spray de contacte
Am incercat cu un alt senzor de pe galeria de admisie.
Am curatat EGR
Am verificat furtunasele sa nu fie fisurate.
Am verificat cu un manometru vacumul pe care electrovalvele il fac (aici ba indica ca e bine, ba ca nu e bine, odata cand acceleram vacumul se facea foarte bine, cand acceleram a 2 oara , acul de la manometru abea urca... )
Am schimbat toate cele 3 electrovalve , iar chestia de mai sus se repeta. Vacumul ba se face, ba nu se face.
__________________________________________________________________________________
OP-COM 100219a - PC based diagnostic tool
OP-COM - KW2000 Communication Window> 2000 (Y)|Astra-G|Engine|X 20 DTL
Keyword #1: 6B
Keyword #2: 8F
Normal timing parameter set.
VIN: W0L0TGF48Y5055482
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 09133267 CQ
systemSupplierECUHardwareNumber: BOS 010503
systemSupplierECUHardwareVersionNumber: FF
systemSupplierECUSoftwareNumber: VT0MW060_S
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0003
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: B99007
systemNameOrEngineType: X20DTL D3
RepairShopCodeOrTesterSerialNumber: Not programmed
ProgrammingDate: FFFFFFFF
Identifier: 051B
VehicleManufacturerSpecific: 0281001869
Total number of fault codes: 1
P1125 - Boost Pressure Solenoid Valve Circuit Open
(04) - Present
___________________________________________________________________________________
Ce a mai ramas de facut? (Inainte de a ii da foc)
Ce trebuie sa mai verific?
Tot ce am incercat pana acum:
Am curatat mufele electrovalvelor cu spray de contacte
Am incercat cu un alt senzor de pe galeria de admisie.
Am curatat EGR
Am verificat furtunasele sa nu fie fisurate.
Am verificat cu un manometru vacumul pe care electrovalvele il fac (aici ba indica ca e bine, ba ca nu e bine, odata cand acceleram vacumul se facea foarte bine, cand acceleram a 2 oara , acul de la manometru abea urca... )
Am schimbat toate cele 3 electrovalve , iar chestia de mai sus se repeta. Vacumul ba se face, ba nu se face.
__________________________________________________________________________________
OP-COM 100219a - PC based diagnostic tool
OP-COM - KW2000 Communication Window> 2000 (Y)|Astra-G|Engine|X 20 DTL
Keyword #1: 6B
Keyword #2: 8F
Normal timing parameter set.
VIN: W0L0TGF48Y5055482
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 09133267 CQ
systemSupplierECUHardwareNumber: BOS 010503
systemSupplierECUHardwareVersionNumber: FF
systemSupplierECUSoftwareNumber: VT0MW060_S
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0003
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: B99007
systemNameOrEngineType: X20DTL D3
RepairShopCodeOrTesterSerialNumber: Not programmed
ProgrammingDate: FFFFFFFF
Identifier: 051B
VehicleManufacturerSpecific: 0281001869
Total number of fault codes: 1
P1125 - Boost Pressure Solenoid Valve Circuit Open
(04) - Present
___________________________________________________________________________________
Ce a mai ramas de facut? (Inainte de a ii da foc)
Ce trebuie sa mai verific?
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat