Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • Goteru

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 17 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Mergand pe autostrada cu 100km/h, cam turat cam la 2500 (aveam o problema la debit metru si nu trecea de 3000 ). Instant a sarit in 6000 de ture, in spatele meu era un nor mare de fum alb (imi cer scuze celor din spatele meu care s`au speriat ), am oprit repede motorul dar a ramas turata la 6000, am oprit`o in viteza a5a si am luat repede piciorul de pe ambreiaj ca sa moara motorul, spre norocul meu s`a oprit. Dar acum daca incerc sa o pornesc, scoate fum alb, si motorul se aude ca si cum ar bolborosi ceva in el. Nivelul uleiului a crescut considerabil, si cineva a spus ca e posibil sa fie turbina. Am desfacut furtul ce intra pe capatul turbinei sa verifica daca are joc nuca aceea si se tine bine, nu se misca, si ulei in turbina nu parea sa fie. Am verificat injectoarele, in sensul ca am scos furtunasele din capetele lor, cele care am inteles ca sunt pentru retur, al 2 lea injector cand i`am scos furtunul din cap era uscat nu avea motorina, restul de 3 injectoare aveau destul de mult. Nivelul uleiului e crescut considerabil si are un miros ciudat, ca de motorina.
Ce ar putea fi? In afara de injectoare, ca alea am inteles ca trebuiesc scoase si recalibrate, dar ce ar mai putea fi stricat in motor din cauza lor?
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
dupa cum ziceai ca scoate fum alb, eu sunt aproape convins ca e turbina...
o luase sanatos pe ulei...
  • DnI

  • Mesaje scrise: 236
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Esti sigur ca aveai probleme cu debitmetrul si de asta nu trecea de 3000 de ture ? pe tester ce erori aveai inainte sa se intample asta ?
Pare mai mult sa fie in avarie din cauza dpf-ului, ai mers cu ea in avarie pe autostrada, s-a supraincalzit turbo si s-a spart, multe masini au patit asta in ultima perioada din cauza dpf-ului si de asta tind sa cred ca este problema identica. Sau poate cine stie... Smile
  • Goteru

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 17 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Pai e 2005 masina nu are dpf... Turbina e ok, am bagat eu degeyele pe acolo si nu are joc nuca din ea... Cred ca de la debit.metru era problema cu turatiile... Erorile erau pe debit metru si injeectoare..aveau valori aiurea
  • Goteru

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 17 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2014

  • Mesaj Privat
jgyprime a scris:dupa cum ziceai ca scoate fum alb, eu sunt aproape convins ca e turbina...
o luase sanatos pe ulei...

In mod normal turbina cand baga ulei... Nu trebuiee sa fie plind de ulei conducta/furtun care duce spre debit metru?
  • nastasaflorin

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Eu as zice ca problema e legata de injectoare. Posibil sa ai ceva - ori teaca de injector crapata, ori vreo etansare din aia de cupru impuscata - lucru care ar explica: cresterea nivelului de ulei(ajunge motorina in ulei)si mirosul acestuia; sunetul ala de bolboroseala; fumul alb (amestec prea sarac - injector care nu mai baga carburant, deci merge pe...aer).
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Goteru a scris:
jgyprime a scris:dupa cum ziceai ca scoate fum alb, eu sunt aproape convins ca e turbina...
o luase sanatos pe ulei...

In mod normal turbina cand baga ulei... Nu trebuiee sa fie plind de ulei conducta/furtun care duce spre debit metru?
parerea mea e ca nu...
pe partea dinspre intercooler ar trebui sa se observe ulei...
deci scoate furtunul care ajunge in clapeta de acceleratie si daca [pe furtun vezi ulei e posibil sa fie de la turbina (pentru ca turbina e singura care ar avea cum sa arunce ulei din circuitul de admisie de dinainte de clapeta de acceleratie.
dinspre debitmetru poate sa intre doar aer (din filtrul de aer)...
  • Goteru

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 17 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2014

  • Mesaj Privat
de bagat baga, adica daca pe retur era plin, doar ca baga cum nu trebuie...
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Schimba uleiul, reconditioneaza sau schimba injectoarele.
Da jos jntercoolerul si scurge-l bine de ulei,spala-l bine cu motorina.
Scoate bujiile incandescente si da.i la automat pana arunca tot uleiul din capul pistoanelor.
  • Goteru

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 17 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2014

  • Mesaj Privat
[editat], si in motor nu ar trebui umblat? ma refer la supapare, chiulasa, suportii si garniturile alea de cupru ale injectoarelor...
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Si eu tot pe teci, garnituri metalice, injectoare merg. Fumul a fost alb nu negru asa ca se cam exclude turbina. Faci cum spune Marius, cel mai bine.
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Nu cred... Acum depinde de cat timp a stat turata.
Eu am patit la fel dar cand am simtit ca se tureaza singura am oprit-o imediat in viteza. Am verificat nivelul si era cu mult peste maxim. Mi-am dat seama ca asta era cauza. Am schimbat uleiul dar si regulatorul de debit de pe pompa de inalta presiune, am spalat intercoolerul, am scos bujiile si am dat la automat sa elimin tot uleiul din capul pistoanelor. Injectoarele nu le-am mai verificat pt. ca erau noi si le.am eliminat din start ca fiind cauza pt care a ajuns motorina in ulei.
  • Goteru

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 17 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2014

  • Mesaj Privat
hmm... la mine a stat turata sa cateva secunde, cat a durat sa trag pe banda de urgenza si sa opresc masina... Ca idee, cam la ce costuri ma duce operatiunea asta? Nu de altra, dar multi mi`au zis ca in cazul in care dauna motorului e prea mare nu merita sa il faci, si pe net am vazut ca sunt motoare SH in in jur de 2000-2500 Ron.
Si din cat am vazut reconditionarea injectoarelor la cei din Buzau costa cam 1000-1400Ron
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Nu pot sa.ti dau o suma... Dupa ce faci ce.am scris poti sa incepi calculele...
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
cred ca motoarele alea chele de la 2000 de ron sunt cam fara accesorii...
si chiar daca ar avea injectoarele si accesoriile, eu tot le-as verifica inainte (nu stii cum a fost intretinut si ce motorina a pus cel care a mers cu masina donatoare)
  • Goteru

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 17 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2014

  • Mesaj Privat
[editat] a scris:Nu pot sa.ti dau o suma... Dupa ce faci ce.am scris poti sa incepi calculele...

ok, multumesc de sfaturi, va tin la curent cu ce se intampla
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR