Mbh
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2009 1.6xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2015
- Mesaj Privat
Am vazut ca in aceasta sesctiune nu exista un topic cu ce nu ne place la ASTRA H.
O sa incep eu cu ce nu imi place
Dupa o ploaie torentiala am observat ca se aburesc geamurile foarte tare. Astazi avand timp liber am spus sa vad in ce stare este filtrul de polen. M-am uitat pe YT si am gasit un tutorial cum se face aceasta operatiune. O sa spun in ordinea demontarii ce nu imi place. In primul rand este necesar sa demontezi 'jumatate' din bord pentru a avea acces la filtru. Am inceput prin demontarea suruburilor hexagonale. Nu mi se pare in regula sa pui suruburi hexagonale la un proces ce trebuie efectuat la un interval destul de des. Dupa ce dai torpedoul jos, vine acel capacel cu 3 suruburi si 3 cleme. Surubul dinspre motor abea am putut sa il dau jos pentru ca nu este loc. Daca ai maini groase foarte greu poti sa scoti acele cleme. Un alt proces care m-a deranjat este punerea noului filtru. Trebuie sa il indoi pentru ca nu ai nici un spatiu asa ca il poti rupe foarte usor. Am avut noroc pentru ca dupa cateva incercari am reusit sa il potrivesc.
Voua ce nu va place?
O sa incep eu cu ce nu imi place
Dupa o ploaie torentiala am observat ca se aburesc geamurile foarte tare. Astazi avand timp liber am spus sa vad in ce stare este filtrul de polen. M-am uitat pe YT si am gasit un tutorial cum se face aceasta operatiune. O sa spun in ordinea demontarii ce nu imi place. In primul rand este necesar sa demontezi 'jumatate' din bord pentru a avea acces la filtru. Am inceput prin demontarea suruburilor hexagonale. Nu mi se pare in regula sa pui suruburi hexagonale la un proces ce trebuie efectuat la un interval destul de des. Dupa ce dai torpedoul jos, vine acel capacel cu 3 suruburi si 3 cleme. Surubul dinspre motor abea am putut sa il dau jos pentru ca nu este loc. Daca ai maini groase foarte greu poti sa scoti acele cleme. Un alt proces care m-a deranjat este punerea noului filtru. Trebuie sa il indoi pentru ca nu ai nici un spatiu asa ca il poti rupe foarte usor. Am avut noroc pentru ca dupa cateva incercari am reusit sa il potrivesc.
Voua ce nu va place?
- ador13
- **
- 292 mesaje
- din 28 Jun 2009
- Astra 2007 Z16XER
- Constanta
ador13
- Mesaje scrise: 292
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2007 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2009
- Mesaj Privat
E greu de inlocuit filtrul la H? Pai daca tii masina 5-6 ani, vei schimba filtrul in total de vreo 5-6 ori, nu este chiar asa un dezastru incat sa fii nemultumit de masina.
Stai sa vezi pe la Ford, daca nu ma insel trebuie data pedala de acceleratie jos. La asta ce-i mai faci?
Iar ca raspuns la subiect, ce nu imi mai place la masina mea este ca a devenit cam zgomotoasa, parca nu era asa inainte.
Am urmarit zgomotul in habitaclu la toate masinile in care m-am urcat in ultima perioada, dar parca niciuna nu facea ca Astra mea. Oricum, e drept, erau masini mai noi decat a mea (2007).
Am mers cu un Subaru Outback 2010 de exemplu, pe bune, in venea sa intreb soferul daca are motor electric (era 2.5 benzina, dar nu se auzea absolut nimic inauntru nici la 130/h, doar foarte foarte putin zgomot de la roti).
La H-ul meu, la 140/h nu prea se mai aude muzica inauntru.
Stai sa vezi pe la Ford, daca nu ma insel trebuie data pedala de acceleratie jos. La asta ce-i mai faci?
Iar ca raspuns la subiect, ce nu imi mai place la masina mea este ca a devenit cam zgomotoasa, parca nu era asa inainte.
Am urmarit zgomotul in habitaclu la toate masinile in care m-am urcat in ultima perioada, dar parca niciuna nu facea ca Astra mea. Oricum, e drept, erau masini mai noi decat a mea (2007).
Am mers cu un Subaru Outback 2010 de exemplu, pe bune, in venea sa intreb soferul daca are motor electric (era 2.5 benzina, dar nu se auzea absolut nimic inauntru nici la 130/h, doar foarte foarte putin zgomot de la roti).
La H-ul meu, la 140/h nu prea se mai aude muzica inauntru.
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
Mbh a scris:Am vazut ca in aceasta sesctiune nu exista un topic cu ce nu ne place la ASTRA H.
O sa incep eu cu ce nu imi place
In primul rand este necesar sa demontezi 'jumatate' din bord pentru a avea acces la filtru. Am inceput prin demontarea suruburilor hexagonale. Nu mi se pare in regula sa pui suruburi hexagonale la un proces ce trebuie efectuat la un interval destul de des. Dupa ce dai torpedoul jos, vine acel capacel cu 3 suruburi si 3 cleme. Surubul dinspre motor abea am putut sa il dau jos pentru ca nu este loc. Daca ai maini groase foarte greu poti sa scoti acele cleme. Un alt proces care m-a deranjat este punerea noului filtru. Trebuie sa il indoi pentru ca nu ai nici un spatiu asa ca il poti rupe foarte usor. Am avut noroc pentru ca dupa cateva incercari am reusit sa il potrivesc.
O sa incep eu cu ce nu imi place
In primul rand este necesar sa demontezi 'jumatate' din bord pentru a avea acces la filtru. Am inceput prin demontarea suruburilor hexagonale. Nu mi se pare in regula sa pui suruburi hexagonale la un proces ce trebuie efectuat la un interval destul de des. Dupa ce dai torpedoul jos, vine acel capacel cu 3 suruburi si 3 cleme. Surubul dinspre motor abea am putut sa il dau jos pentru ca nu este loc. Daca ai maini groase foarte greu poti sa scoti acele cleme. Un alt proces care m-a deranjat este punerea noului filtru. Trebuie sa il indoi pentru ca nu ai nici un spatiu asa ca il poti rupe foarte usor. Am avut noroc pentru ca dupa cateva incercari am reusit sa il potrivesc.
Parerea mea? Lipsa de torx-uri + cricket si mai ales lipsa de experienta ... duc de cele mai multe ori la nemultumiri de genul. Referitor la filtru , intr-adevar este o oroare sa-l schimbi daca o sa cumperi unul aftermarket deoarece are marginile foarte rigide si foarte greu il ghidezi inauntru. in mod normal mai mult de 10 min max nu trebuie sa dureze.
Dupa cum spunea si colegul se poate si mai rau ... spre ex La Focus II pentru a avea acces la filtru trebuie demontata pedala de acceleratie (3 torx-uri) si trebuie sa ai inclinatii spre yoga deoarece in mare parte a schimbarii filtrului o presupune sa stai in cap .
Legat de nemultumiri sunt destule... deoarece este o masina relativ ieftina de clasa compacta nici macar de clasa medie,asa ca n-ar trebui sa ai pretentii comparand-o cu masinile din clase superioare. Isi face treaba ok pentru tipul de clientela pentru care a fost construita.
Pentru cei cu pretentii de Audi A4... intotdeauna vor fi nemultumiri legate de masina.
Mbh
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2009 1.6xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2015
- Mesaj Privat
Nu pot sa cred ce imi spuneti in legatura cu Ford-ul... Eu credeam ca la Astra H se schimba greu, inseamna ca pot sa rasuflu usurat ca am scapat doar un un torpedou dat jos ). Ai dreptate, filtrul este aftermarket de la MANN (44 de lei, fara particule de carbon) dar este sectionat exact ca filtrul OEM pentru o punere mai usoara, dar tot degeaba. Masina avea filtrul OEM cu particule de carbon iar diferenta s-a simtit imediat cand am trecut pe langa un camion al patriei noastre, ROMAN.
ador13 ai dreptate cu zgomotul la viteze mari. Este mai zgomotoasa decat alte masini din aceeasi categorie si pret.
Un alt fapt de care m-am lovit acuma cateva zile a fost schimbarea becului de mers inapoi. Eram in criza de timp si am vrut sa schimb becul. M-am gandit ca dau capacul de la stop din portbagaj jos ( ASTRA H CARAVAN, nu stiu care este procedura la restul), acolo vor fi becurile si gata, schimbat becul. Cand colo trebuia demontat stopul de pe masina, desfacut stopul, asa ca am lasat-o balta. Vazand aceasta situatie m-am uitat pe YT cum se schimba becurile de la far. Am ramas surprins cand am vazut pe unde se face schimbul... Nici nu vreau sa ma gandesc daca se arde becul pe o ploaie torentiala si este necesar sa il schimbi...
ador13 ai dreptate cu zgomotul la viteze mari. Este mai zgomotoasa decat alte masini din aceeasi categorie si pret.
Un alt fapt de care m-am lovit acuma cateva zile a fost schimbarea becului de mers inapoi. Eram in criza de timp si am vrut sa schimb becul. M-am gandit ca dau capacul de la stop din portbagaj jos ( ASTRA H CARAVAN, nu stiu care este procedura la restul), acolo vor fi becurile si gata, schimbat becul. Cand colo trebuia demontat stopul de pe masina, desfacut stopul, asa ca am lasat-o balta. Vazand aceasta situatie m-am uitat pe YT cum se schimba becurile de la far. Am ramas surprins cand am vazut pe unde se face schimbul... Nici nu vreau sa ma gandesc daca se arde becul pe o ploaie torentiala si este necesar sa il schimbi...
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- liberlamare
- *****
- 3,539 mesaje
- din 23 Mai 2007
- Zafira 2006 1.9 DT
- Cluj
liberlamare
- Mesaje scrise: 3,539
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2006 1.9 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2007
- Mesaj Privat
Mbh
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2009 1.6xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2015
- Mesaj Privat
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
- liberlamare
- *****
- 3,539 mesaje
- din 23 Mai 2007
- Zafira 2006 1.9 DT
- Cluj
liberlamare
- Mesaje scrise: 3,539
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2006 1.9 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2007
- Mesaj Privat
Mbh
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2009 1.6xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2015
- Mesaj Privat
- mariocove
- **
- 329 mesaje
- din 08 Dec 2008
- Vectra 2007 Z18XER
- Bucuresti
mariocove
- Mesaje scrise: 329
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2008
- Mesaj Privat
Lipsa ceasului de temperatura lichid racire (nu ma intereseaza navigarea prin meniuri ascunse... ) ,culoarea luminilor la bord,faruri care s-au matuit parca mai repede decat la Astra G,calitatea si forma plasticului din care este facut bordul,schimbul becului de "faza scurta " prin fereastra de vizitare din aripa.
- ovicsb
- **
- 141 mesaje
- din 05 Apr 2013
- Astra 2013 A16xer
- Sibiu
ovicsb
- Mesaje scrise: 141
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2013 A16xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2013
- Mesaj Privat
- ovicsb
- **
- 141 mesaje
- din 05 Apr 2013
- Astra 2013 A16xer
- Sibiu
ovicsb
- Mesaje scrise: 141
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2013 A16xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2013
- Mesaj Privat
Lipsa posibilitatii de intrerupere a alimentarii cu tensiune a brichetei dupa scoaterea cheilor din contact, astfel ca daca nu esti atent la ce ai in bricheta sa deconectezi te poti trezi cu baterie descarcata sau alte probleme, dupa mine un lucru banal si simplu de implementat dar soldat cu consecinte neplacute cand uiti in bricheta un detector radar ,un PNA sau alte device-uri gurmande de energie.
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
- ovicsb
- **
- 141 mesaje
- din 05 Apr 2013
- Astra 2013 A16xer
- Sibiu
ovicsb
- Mesaje scrise: 141
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2013 A16xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2013
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
nicule, nu se opreste nici dupa 5 zile Tocmai ce am muscat-o la mare, o statie si un detector mi-au stors bateria de duminica pana vineri... Nocor ca am gasit pe cineva sa imi dea curent...
Mbh, becul la caravan se schimba super simplu. Stai sa vezi ce distractie e la Corsa C, unde ai nevoie de tubulare ca sa-l scoti Si oricum nu stiu cine sta pe ploaie sa schimbe becuri... eventual noaptea, daca ti se arde faza scurta.
Mbh, becul la caravan se schimba super simplu. Stai sa vezi ce distractie e la Corsa C, unde ai nevoie de tubulare ca sa-l scoti Si oricum nu stiu cine sta pe ploaie sa schimbe becuri... eventual noaptea, daca ti se arde faza scurta.
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
Mbh
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2009 1.6xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2015
- Mesaj Privat
Vroiam si eu sa spun de lipsa ceasului de temperatura, dar mi-ai luat-o inainte. Mie imi place forma bordului, dupa atatia ani inca este o masina moderna, parerea mea. Ce nu imi place este locul din dreapta. Daca esti inalt trebuie impins scaunul in spate si ramane foarte putin loc pentru pasageri.
La mine exista acel delay cand actionez stergatoarele.
La mine exista acel delay cand actionez stergatoarele.
- deleted-11511
- **
- 115 mesaje
- din 07 Nov 2007
deleted-11511
- Mesaje scrise: 115
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2007
- Mesaj Privat
enumar si eu lucrurile care nu imi plac dupa 2 astre h diesel, 1.3 si 1.7:
- s-a mentionat si mai sus - zgomotul dupa 130km/h
- cotiera stock - e ingusta, pozitionata prea sus si foarte fragila deoarece coboara din scaun;
- fiabilitatea - there, i've said it - nu am avut niciodata mai multe probleme cu alte masini;
- iluminarea farurilor non-xenon - deplorabil...
- lipsa indicatorului de temperatura;
- faptul ca se zgarie fff usor parbrizul, si imbatraneste relativ repede. apar zgarieturi fine chiar si de la stergatoare, eu nu am mai intalnit asta pana acum la alte masini;
- directia parca un pic prea greoaie, dar te obisnuiesti cu asta.
Imi plac multe altele, unele dintre ele detalii, altele specifice echiparii de top, altele care tin de masina, dar nu asta intra in discutie acum. BTW - mie imi place ca e tot timpul este tensiune in bricheta, au fost multe cazuri cand a trebuit sa imi las telefonul la incarcat sau gps-ul.
- s-a mentionat si mai sus - zgomotul dupa 130km/h
- cotiera stock - e ingusta, pozitionata prea sus si foarte fragila deoarece coboara din scaun;
- fiabilitatea - there, i've said it - nu am avut niciodata mai multe probleme cu alte masini;
- iluminarea farurilor non-xenon - deplorabil...
- lipsa indicatorului de temperatura;
- faptul ca se zgarie fff usor parbrizul, si imbatraneste relativ repede. apar zgarieturi fine chiar si de la stergatoare, eu nu am mai intalnit asta pana acum la alte masini;
- directia parca un pic prea greoaie, dar te obisnuiesti cu asta.
Imi plac multe altele, unele dintre ele detalii, altele specifice echiparii de top, altele care tin de masina, dar nu asta intra in discutie acum. BTW - mie imi place ca e tot timpul este tensiune in bricheta, au fost multe cazuri cand a trebuit sa imi las telefonul la incarcat sau gps-ul.
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
Motorul de 1.7 intr-adevar in toate variantele de putere este zgomotos. Fiabilitate multumitoare in cazul Z17DTH in sensul ca de la 90 000 km (real 132 000) pana la 230 000 (real 272 000) km nu prea am umblat la nimic la motor/anexe si nici nu da vreun semn de slabiciune. Bineinteles cam la 30 000 km o punte de diode si un releu dar nu-i o problema.
iluminarea farurilor este excelenta dupa parerea mea... cu conditia sa nu le lasi sa se matuiasca pe partea de matuire da... plasticul imbatraneste foarte repede dar daca le polisezi+ lac + reglaj cum trebuie= love .
Parbrizul iarasi calitate foarte buna, (cu conditia sa nu fie inlocuit).
Despre antifonare ... multumitoare asta daca privesti un pic la Focus II (foarte zgomos la rulare).
Tot ce am zis aici am scris bazat pe o experienta de ... 6 Astra H de-a lungul timpului... Vreo 3 Focus II...Vreo 3 Audi B5, B6 , B7 Skoda Fabia , Octavia etc...
Incercati totusi sa conduceti un model de Astra H de 4-5 ani vechime... nelovita ... , provenienta Germania o sa ramaneti impresionati, chiar daca este Classic 3 la care s-a facut o oarecare economie pe ici pe colo. Nu stiu ce dracu` face romanu` la masina... dar se vede frate ca este rulata in RO... jeg cat cuprinde... zgarieturi la interior... mucuri de tigara stinse pe presuri sau optional... pe scaune.Scaune cu juma` de chil de transpiratie in ele de put de`ti muta nasu... si speli 2 zile la ele si tot nu le scoti fata ... ca deh e scump sa repari AC-ul.Articulatie schimbata doar cand bate... ca deh daca nu bate tare nu are nimic ... si alte asemenea. SI mai ales piese aftermarket ordinare.
P.S. Am vazut destule cotetzuri cu numele de Astra H... este normal sa fii suparat cand nimeresti o asemenea masina.... nu tu tinuta de drum.... se strica constant etc.
Per total Astra H este o masina buna/ fiabilita , si acelasi lucru il pot spune despre Focus II cu toate ca cea din urma este denigrata cam pe nedrept as putea spune.
Cat despre postul colegului de mai sus cu Citroen C4 prefer sa ma abtin la comenetarii acelasi lucru si despre Peugeot 307.
Intotdeauna trebuie sa fim realisti in legatura cu nivelul real al masinii SH alese...probabil o parere mai pertinenta ar fi a celor care au cumparat masini noi.
iluminarea farurilor este excelenta dupa parerea mea... cu conditia sa nu le lasi sa se matuiasca pe partea de matuire da... plasticul imbatraneste foarte repede dar daca le polisezi+ lac + reglaj cum trebuie= love .
Parbrizul iarasi calitate foarte buna, (cu conditia sa nu fie inlocuit).
Despre antifonare ... multumitoare asta daca privesti un pic la Focus II (foarte zgomos la rulare).
Tot ce am zis aici am scris bazat pe o experienta de ... 6 Astra H de-a lungul timpului... Vreo 3 Focus II...Vreo 3 Audi B5, B6 , B7 Skoda Fabia , Octavia etc...
Incercati totusi sa conduceti un model de Astra H de 4-5 ani vechime... nelovita ... , provenienta Germania o sa ramaneti impresionati, chiar daca este Classic 3 la care s-a facut o oarecare economie pe ici pe colo. Nu stiu ce dracu` face romanu` la masina... dar se vede frate ca este rulata in RO... jeg cat cuprinde... zgarieturi la interior... mucuri de tigara stinse pe presuri sau optional... pe scaune.Scaune cu juma` de chil de transpiratie in ele de put de`ti muta nasu... si speli 2 zile la ele si tot nu le scoti fata ... ca deh e scump sa repari AC-ul.Articulatie schimbata doar cand bate... ca deh daca nu bate tare nu are nimic ... si alte asemenea. SI mai ales piese aftermarket ordinare.
P.S. Am vazut destule cotetzuri cu numele de Astra H... este normal sa fii suparat cand nimeresti o asemenea masina.... nu tu tinuta de drum.... se strica constant etc.
Per total Astra H este o masina buna/ fiabilita , si acelasi lucru il pot spune despre Focus II cu toate ca cea din urma este denigrata cam pe nedrept as putea spune.
Cat despre postul colegului de mai sus cu Citroen C4 prefer sa ma abtin la comenetarii acelasi lucru si despre Peugeot 307.
Intotdeauna trebuie sa fim realisti in legatura cu nivelul real al masinii SH alese...probabil o parere mai pertinenta ar fi a celor care au cumparat masini noi.