- walker
- **
- 146 mesaje
- din 10 Apr 2007
- Commodore 1969 25H
- Bucuresti
walker
- Mesaje scrise: 146
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Commodore 1969 25H
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2007
- Mesaj Privat
- vulturul_fly
- **
- 73 mesaje
- din 28 Mar 2007
- Commodore 1979
- Bucuresti
vulturul_fly
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Commodore 1979
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2007
- Mesaj Privat
- florin_cars
- *
- 49 mesaje
- din 19 Sep 2007
- Kapitan 1962 2.6L 6IL 90CP
- Timis
florin_cars
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Timis
- Masina: Kapitan 1962 2.6L 6IL 90CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2007
- Mesaj Privat
Senator a scris:@vulturul_flySpre deosebire de variantele A si B , Commodore C nu exista (din pacate) in varianata Coupe , exista doar limuzine cu 2 si 4 usi precum si Caravan (Commodore Voyage).
+
vulturul_fly a scris:..in fine nu stiam..credeam ca este model C dar in fine...nu prea ma intereseaza ..
Senator incerca sa-ti spuna k al tau nu e coupe, ci berlina/limuzina 2 usi
- mihai popovici
- **
- 57 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Rekord 1971 1.9 sprint
- Constanta
mihai popovici
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Constanta
- Masina: Rekord 1971 1.9 sprint
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
- vulturul_fly
- **
- 73 mesaje
- din 28 Mar 2007
- Commodore 1979
- Bucuresti
vulturul_fly
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Commodore 1979
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2007
- Mesaj Privat
- dj_poznasu
- *
- 8 mesaje
- din 09 Feb 2007
- Ascona 1986
- rm sarat
dj_poznasu
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: rm sarat
- Masina: Ascona 1986
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2007
- Mesaj Privat
- LDivora
- OP
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
- dj_poznasu
- *
- 8 mesaje
- din 09 Feb 2007
- Ascona 1986
- rm sarat
dj_poznasu
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: rm sarat
- Masina: Ascona 1986
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2007
- Mesaj Privat
- vulturul_fly
- **
- 73 mesaje
- din 28 Mar 2007
- Commodore 1979
- Bucuresti
vulturul_fly
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Commodore 1979
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2007
- Mesaj Privat
- dj_poznasu
- *
- 8 mesaje
- din 09 Feb 2007
- Ascona 1986
- rm sarat
dj_poznasu
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: rm sarat
- Masina: Ascona 1986
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2007
- Mesaj Privat
- LDivora
- OP
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
- vulturul_fly
- **
- 73 mesaje
- din 28 Mar 2007
- Commodore 1979
- Bucuresti
vulturul_fly
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Commodore 1979
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2007
- Mesaj Privat
- LDivora
- OP
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
- vulturul_fly
- **
- 73 mesaje
- din 28 Mar 2007
- Commodore 1979
- Bucuresti
vulturul_fly
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Commodore 1979
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2007
- Mesaj Privat
MMikeMMX
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Iasi
- Masina: Commodore 1979
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2009
- Mesaj Privat
Salut. Astazi am intrat in posesia a 2 motoare de 2.5 S plus o gramada de piese (arbori cotiti, axe cu came, pistoane) in concluzie o carutza de piese. Poate sa-mi spuna si mie cam cati cai are motoru asta? e cu carburatie solex dublucorp. dar cica la cel cu cutia automata ar fi pe injectie. Eu intentionez sa-mi gasesc o coashca si sa-l pun, facand astfel o masina numai de lniute. acum nu stiu daca e asa bun pentru asta. Sau daca nu ma apuc de proiect probabil le voi vinde. Ceva pareri se poate?
- vulturul_fly
- **
- 73 mesaje
- din 28 Mar 2007
- Commodore 1979
- Bucuresti
vulturul_fly
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Commodore 1979
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2007
- Mesaj Privat
Salut. Pai nush cate detalii pot sa iti zic dar stiu doar ca acest motor S este de 118 cai si vreo 180 n/m si mai e varianta E care are 130 cai . In caz ca nu mai faci proiectul sau orice altceva ma abonez si eu la un carburator si filtru aer daca se poate merci si bafta la proiect poate iese ceva frumos
MMikeMMX
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Iasi
- Masina: Commodore 1979
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2009
- Mesaj Privat
Deci sa inteleg ca e un motor puturos tare, nu e de fuga. Aveam asa un plan, sa-l fac turbo si sa-l duc in multi cai. Dar e cam greu si mai ales 2.5 benzina 118 cai, putin tare...cred ca ma apuc sa vand tot ce se poate...intai sa fac o ordine in ele, am si aprinderea electronica si calculatoare si ma'sa sa le mai ia
- vulturul_fly
- **
- 73 mesaje
- din 28 Mar 2007
- Commodore 1979
- Bucuresti
vulturul_fly
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Commodore 1979
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2007
- Mesaj Privat
- walker
- **
- 146 mesaje
- din 10 Apr 2007
- Commodore 1969 25H
- Bucuresti
walker
- Mesaje scrise: 146
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Commodore 1969 25H
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2007
- Mesaj Privat
Cunoscatorii spun despre motorul Opel CIH cu 6 cilindrii ca este cel mai bun motor facut de Opel vreodata .................Desigur daca va asteptati la super burnout-uri mai asteptati ..................Caracteristica lor principala este aceea ca au turatia de cuplu maxim la cca. 4000 rpm ceea ce le face sa fie motoare cu valente de long cruiser , adica de functionare la o turatie mare la drum lung in regim de autostrada cu reprize bune la viteze mari si fara sa simta pantele de pe traseu . Fata de alte motoare similare cuplul maxim nu este f. mare insa este situat la turatie relativ ridicata ceea ce face ca motoarele sa fie placute la condus in regim de drum lung... Problemele acestor motoare sunt urmatoarele :
-Atentie la sistemul de racire , avand in vedere ca pompa de apa si camasa de apa sunt similare cu a motorului cu 4 cilindrii racirea se face mai greu , trebuie evidentiat ca neetanseitatea segmentilor duce la supraincalzirea motorului , gazele arse scapate pe langa segmenti incalzind cilindrii si uleiul de motor , trebuie verificat permanent radiatorul ( sa nu fie infundat , aripioarele de fie curate , etc.);
-Atentie la sistemul de ungere , practic pompa de ulei este similara cu cea a motorului cu 4 cilindrii , in cazul in care pompa de ulei nu este perfecta si exista anumite uzuri la nivelul lagarelor este posibil ca presiunea de ulei sa fie redusa . In acest caz uzura motorului este rapida . Presiunile corecte sunt :
-La relanti ( ~850 rpm) ..>1,5 barr.
-2000 rpm ...> 3 barr;
-3000rpm ...> 3,5 barr ;
Presiunea de ulei trebuie limitata la cca. 4 barr , peste acesta valoare poate aparea un consum inutil de putere in pompa de ulei ...etc..
Daca se monteaza o galerie de GS cu doaua carburatoare verticala duble ZENITH , puterea ajunge la ~ 140 CP . Daca se opteaza pentru solutia cu 3 carburatoare orizontale duble si cu o axa cu came pe 280...290 grade deschidere va puteti astepta la peste 170 cp .....dar pentru asta va trebuie rabdare , bani si sa cititi mult ......
Respectele mele .............
-Atentie la sistemul de racire , avand in vedere ca pompa de apa si camasa de apa sunt similare cu a motorului cu 4 cilindrii racirea se face mai greu , trebuie evidentiat ca neetanseitatea segmentilor duce la supraincalzirea motorului , gazele arse scapate pe langa segmenti incalzind cilindrii si uleiul de motor , trebuie verificat permanent radiatorul ( sa nu fie infundat , aripioarele de fie curate , etc.);
-Atentie la sistemul de ungere , practic pompa de ulei este similara cu cea a motorului cu 4 cilindrii , in cazul in care pompa de ulei nu este perfecta si exista anumite uzuri la nivelul lagarelor este posibil ca presiunea de ulei sa fie redusa . In acest caz uzura motorului este rapida . Presiunile corecte sunt :
-La relanti ( ~850 rpm) ..>1,5 barr.
-2000 rpm ...> 3 barr;
-3000rpm ...> 3,5 barr ;
Presiunea de ulei trebuie limitata la cca. 4 barr , peste acesta valoare poate aparea un consum inutil de putere in pompa de ulei ...etc..
Daca se monteaza o galerie de GS cu doaua carburatoare verticala duble ZENITH , puterea ajunge la ~ 140 CP . Daca se opteaza pentru solutia cu 3 carburatoare orizontale duble si cu o axa cu came pe 280...290 grade deschidere va puteti astepta la peste 170 cp .....dar pentru asta va trebuie rabdare , bani si sa cititi mult ......
Respectele mele .............
koxman
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bihor
- Masina: Commodore 1979
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2009
- Mesaj Privat