DiplomaT
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2015
- Mesaj Privat
Salutare.
In primavara am achizitionat o Astra G Caravan 1.7DTI, an 2000... Toate bune si frumoase, AC nefunctional, masina perfect functionala in rest.
Recent(27.07.2015) am schimbat radiatorul pentru AC deoarece al' vechi era puscat.
Dupa montare am fost la nenea care se ocupa cu AC-uri, baga in instalatie substanta aia de contrast si imi pierdea presiune pe sus la un oring si la filtrul dezumidificator. Am fost si am cumparat garnituri, am schimbat, toate bune si frumoase, nu mai pierde nimic, doar ca marea problema este compresorul care nu vrea sa porneasca ...
Ajuns acasa am zis sa verific sigurantele stiind ca, compresorul porneste alimentat direct de la baterie, si gases siguranta de la AC(7.5A) arsa. O schimb, pornesc motorul si imediat obsesv ca nu mai am 2 martori aprinsi(cel legat de noxe-motorasul acela si dreptunghiul cu steluta in mijloc), apoi apas pe butonul de AC, motorul se tureaza de la 650-700RPM pe la 800-850RPM si apoi revine pe la 700RPM compresorul nici macar nu se invarte.
Ce-am facut pana acum la compresor:
-testat pe direct, porneste
-bagat presiune in instalatie(9 atm)
-schimbat siguranta AC(7.5A)
Este posibil sa fie defect de la butonul de AC sau defect din instalatie?
Nu am mai verificat dupa schimbarea sigurantei daca imi vine curent la mufa compresorului, ar mai putea fi cumva de vina senzorul de presiune?
Astept un raspuns cat mai rapid deoarece voi pleca cu masina la drum intins in cateva zile, vre-o 500km, si nu vreau sa stau cu geamul deschis ...
In primavara am achizitionat o Astra G Caravan 1.7DTI, an 2000... Toate bune si frumoase, AC nefunctional, masina perfect functionala in rest.
Recent(27.07.2015) am schimbat radiatorul pentru AC deoarece al' vechi era puscat.
Dupa montare am fost la nenea care se ocupa cu AC-uri, baga in instalatie substanta aia de contrast si imi pierdea presiune pe sus la un oring si la filtrul dezumidificator. Am fost si am cumparat garnituri, am schimbat, toate bune si frumoase, nu mai pierde nimic, doar ca marea problema este compresorul care nu vrea sa porneasca ...
Ajuns acasa am zis sa verific sigurantele stiind ca, compresorul porneste alimentat direct de la baterie, si gases siguranta de la AC(7.5A) arsa. O schimb, pornesc motorul si imediat obsesv ca nu mai am 2 martori aprinsi(cel legat de noxe-motorasul acela si dreptunghiul cu steluta in mijloc), apoi apas pe butonul de AC, motorul se tureaza de la 650-700RPM pe la 800-850RPM si apoi revine pe la 700RPM compresorul nici macar nu se invarte.
Ce-am facut pana acum la compresor:
-testat pe direct, porneste
-bagat presiune in instalatie(9 atm)
-schimbat siguranta AC(7.5A)
Este posibil sa fie defect de la butonul de AC sau defect din instalatie?
Nu am mai verificat dupa schimbarea sigurantei daca imi vine curent la mufa compresorului, ar mai putea fi cumva de vina senzorul de presiune?
Astept un raspuns cat mai rapid deoarece voi pleca cu masina la drum intins in cateva zile, vre-o 500km, si nu vreau sa stau cu geamul deschis ...
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
DiplomaT
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2015
- Mesaj Privat
Nu am Op-Com, dar o singura data am fost la cineva care mi-a umblat la setari, si anume la butonul de AC care atunci cand era pe oprit arata pornit si invers...
In seara asta am pornit masina si zic poate poate o merge .. trag putin de cablul care iese din compresor si se leaga de mufa de la instalatia electrica si hop ca porneste. Defectul constatat este contact imperfect sau cablu intrerupt. De dimineata o sa dai cu spray pentru contacte si o sa desfac firele din mufe.
In seara asta am pornit masina si zic poate poate o merge .. trag putin de cablul care iese din compresor si se leaga de mufa de la instalatia electrica si hop ca porneste. Defectul constatat este contact imperfect sau cablu intrerupt. De dimineata o sa dai cu spray pentru contacte si o sa desfac firele din mufe.
- danielddd
- ***
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
DiplomaT
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2015
- Mesaj Privat
DiplomaT
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2015
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
DiplomaT
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2015
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Probeza inca o data ventilatorul ... desfa cupla si masoara-l ( cu ohmetrul ) in comparatie cu altul bun. El iti poate arde siguranta. Se invarte usor la mana?
Poti alimenta ventilatorul separat cu 12V....dar pusa si o siguranta pe fir ca sa vezi daca o arde....
Compresorul este invartit mecanic de catre curea ....nu este electric ca sa poate arde siguranta..
Poti alimenta ventilatorul separat cu 12V....dar pusa si o siguranta pe fir ca sa vezi daca o arde....
Compresorul este invartit mecanic de catre curea ....nu este electric ca sa poate arde siguranta..
DiplomaT
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2015
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
DiplomaT
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2015
- Mesaj Privat
DiplomaT
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2015
- Mesaj Privat
Practic, nu e de la bobina, murir-ar bobina din ea, ca are 2.5Ohm. Scurtul este din mufe si nu pot sa o scot pe aia care vine din instalatia electrica.
De unde mi-am dat seama ca nu e din bobina? Pai porneste pe direct si firele care ies din bobina sunt prinse cu o tablita de compresor care le tine fixe(nu acolo este problema).
De unde mi-am dat seama ca nu e din bobina? Pai porneste pe direct si firele care ies din bobina sunt prinse cu o tablita de compresor care le tine fixe(nu acolo este problema).
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
DiplomaT
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2015
- Mesaj Privat
- CConstantinTeodoresc
- *
- 12 mesaje
- din 16 Feb 2021
- Astra 2003 Z16XEP
- Iasi
CConstantinTeodoresc
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2021
- Mesaj Privat
Buna seara!
Am o problema cu ac. Nu vrea sa citeasca presiunea de pe senzor. am verificat tot traseul inclusiv pana la ECU. Sa fie din Ecu?
Mentionez ca o perioada a mers doar cand voia el, dupa care a murit. Cand verific pe direct compresorul acesta porneste dar variaza turatia motor. Am avut si siguranta de trepte ventilator defecta. Am schimbat-o dar parca nu pornesc ok treptele. lichidul de racire se duce pana in 92 grade dupa care intra in functiune ventilatorul.
Va rog un sfat poate dau de capatul belelei. Multumesc.
Am o problema cu ac. Nu vrea sa citeasca presiunea de pe senzor. am verificat tot traseul inclusiv pana la ECU. Sa fie din Ecu?
Mentionez ca o perioada a mers doar cand voia el, dupa care a murit. Cand verific pe direct compresorul acesta porneste dar variaza turatia motor. Am avut si siguranta de trepte ventilator defecta. Am schimbat-o dar parca nu pornesc ok treptele. lichidul de racire se duce pana in 92 grade dupa care intra in functiune ventilatorul.
Va rog un sfat poate dau de capatul belelei. Multumesc.