- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
- ddf
- ****
- 1,343 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,343
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
- alexx_gan
- OP
- 814 mesaje
- din 18 Feb 2010
- Astra 2013 A14NET
- Bucuresti
alexx_gan
- Mesaje scrise: 814
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2010
- Mesaj Privat
Geo_G a scris:Perfect.
Sa ne spui si cat te-a costat.
Ideea este ca din ce stiu eu EGR asta preia o parte din gaze si le recircula. Astfel motorul trage aer curat si aceste gaze recirculate.
Nu ar trebui sa creasca consumul dupa dezactivarea lui, insa cu siguranta va creste puterea si gradul de poluare.
Sa ne spui si cat te-a costat.
Ideea este ca din ce stiu eu EGR asta preia o parte din gaze si le recircula. Astfel motorul trage aer curat si aceste gaze recirculate.
Nu ar trebui sa creasca consumul dupa dezactivarea lui, insa cu siguranta va creste puterea si gradul de poluare.
Da asa e recircula o parte din gaze din motor si le baga in admisie imbogatind amestecul carburant si astfel scazand consumul.Gazele evacuate pe esapament scad ca si cantitate in momentul in care EGR-ul e activat.
555 lei cu tot cu transport e pretul daca vrei sa iti zic de la cine da-mi un mesaj privat.
- alexx_gan
- OP
- 814 mesaje
- din 18 Feb 2010
- Astra 2013 A14NET
- Bucuresti
alexx_gan
- Mesaje scrise: 814
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2010
- Mesaj Privat
luciraica a scris:si daca stai sa te gandesti ca ai schimbat atatea... nici nu ne-am putut gandi ca n-ai verificat EGR-ul temeinic..
Ma eu am crezut ca l-am verificat temeinic , l-am curatat am pus masina pe tester sa vad daca deschide sau nu , l-am pus pe direct cu 2 fire la baterie sa vad daca da impusuri.
Cred ca nu deschide cand trebuie sau cat trebuie in turatie mica pentru ca pe tester la 150 km/h era la 100% , si tot asa la diferite viteze era la o anumita valoare % dar eu nu stiam la cat trebuie sa fie ce-a mai buna proba daca poti sa o faci e sa il schimbi cu altul de la o masina care merge bine si dupa sa il pui pe al tau la masina care mergea bine si cand vezi ca masina ta merge bine si aia care functiona corspunzator pana atunci nu mai functioneaza cum trebuie ci "da suturi " ca in cazul meu atunci ti-ai gasit "vinovatul".
Sau poti sa scoti mufa de la EGR si daca nu mai da suturi o pui inapoi si vezi daca da.
Ultima modificare făcută de alexx_gan la Joi 22 Mar, 2012 7:27 pm
- alexx_gan
- OP
- 814 mesaje
- din 18 Feb 2010
- Astra 2013 A14NET
- Bucuresti
alexx_gan
- Mesaje scrise: 814
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2010
- Mesaj Privat
- constantin pricope
- ***
- 568 mesaje
- din 08 Mar 2011
- Astra 2017 B14XFT
- Neamt
constantin pricope
- Mesaje scrise: 568
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2017 B14XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2011
- Mesaj Privat
- alexx_gan
- OP
- 814 mesaje
- din 18 Feb 2010
- Astra 2013 A14NET
- Bucuresti
alexx_gan
- Mesaje scrise: 814
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2010
- Mesaj Privat
Cum spuneam ieri ,dupa operatiunea de schimbare a EGR vin si pozele.
EGR-nou
Scoatem bateria si suportul acesteia :avem nevoie de o cheie de 10 fixa pt. borne si una tubulara de 13 pentru suport.
Scoatem EGR-ul:
Scoatem mufa de la EGR are o siguranta gri care se impinge cu un cap de surubelnita .
Are 2 suruburi sus si 2 jos : avem nevoie de Torx de 27 si tubulara de 10.
Am scos EGR-ul vechi.
Cele 2 EGR-uri si EGR-ul nou montat pe masina.
La montaj se fac aceeasi pasi dar invers.
O zi buna si spor la treaba!
EGR-nou
Scoatem bateria si suportul acesteia :avem nevoie de o cheie de 10 fixa pt. borne si una tubulara de 13 pentru suport.
Scoatem EGR-ul:
Scoatem mufa de la EGR are o siguranta gri care se impinge cu un cap de surubelnita .
Are 2 suruburi sus si 2 jos : avem nevoie de Torx de 27 si tubulara de 10.
Am scos EGR-ul vechi.
Cele 2 EGR-uri si EGR-ul nou montat pe masina.
La montaj se fac aceeasi pasi dar invers.
O zi buna si spor la treaba!
- Geo_G
- **
- 179 mesaje
- din 13 Jun 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
Geo_G
- Mesaje scrise: 179
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2011
- Mesaj Privat
- alexx_gan
- OP
- 814 mesaje
- din 18 Feb 2010
- Astra 2013 A14NET
- Bucuresti
alexx_gan
- Mesaje scrise: 814
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2010
- Mesaj Privat
- Geo_G
- **
- 179 mesaje
- din 13 Jun 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
Geo_G
- Mesaje scrise: 179
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2011
- Mesaj Privat
- alexx_gan
- OP
- 814 mesaje
- din 18 Feb 2010
- Astra 2013 A14NET
- Bucuresti
alexx_gan
- Mesaje scrise: 814
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2010
- Mesaj Privat
- constantin pricope
- ***
- 568 mesaje
- din 08 Mar 2011
- Astra 2017 B14XFT
- Neamt
constantin pricope
- Mesaje scrise: 568
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2017 B14XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2011
- Mesaj Privat
alex85
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2015
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Bobby-H
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Austria
- Masina: Astra 2007 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2015
- Mesaj Privat
Salutare!
Pe o Astra H Z16XEP, relantiul nu este stabil (oscileaza aprox.100 ture la secunda) La plecarea de pe loc cate-o data trepideaza si trebuie accelerata mai tare ca sa plece frumos.
Am curatat clapeta - nu era murdara. Am schimbat filtru aer. Am curatat debitmetru aer.
Masina trage bine, iar motorul merge rotund. Ma enerveaza totusi la plecarea de pe loc. Am facut si un fimulet dar nu il pot uploada. Nu are nicio eroare la testul cu frana+acceleratie
Ce parere aveti?
Pe o Astra H Z16XEP, relantiul nu este stabil (oscileaza aprox.100 ture la secunda) La plecarea de pe loc cate-o data trepideaza si trebuie accelerata mai tare ca sa plece frumos.
Am curatat clapeta - nu era murdara. Am schimbat filtru aer. Am curatat debitmetru aer.
Masina trage bine, iar motorul merge rotund. Ma enerveaza totusi la plecarea de pe loc. Am facut si un fimulet dar nu il pot uploada. Nu are nicio eroare la testul cu frana+acceleratie
Ce parere aveti?
nxl
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2015
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- vraduclaudiu
- *
- 11 mesaje
- din 07 Oct 2012
- Astra 2005 Z16XEP
- Bucuresti
vraduclaudiu
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2012
- Mesaj Privat
Doru Lucian a scris:Stii cumva deca desfacand capacul de culbutori iti poti da seama daca motorul trebuie segmentat , stiu ca e o intrebare stupida dar ...
o metoda oarecum edificatoare pentru a identifica problema consumului de ulei generata de uzura motorului este pornirea lui cu furtunul de la capacul culbutorilor(de la epurator) scos si urmarit cantitatea de fum scoasa pe acolo .atit cu motorul rece cit si dupa incalzirea lui .un motor uzat va scoate mult mai mult fum decit unul ne uzat,de asemenea bujiile pot indica starea uzurii, cele care se ancraseaza relativ repede , pot indica printre altele si functionarea intr-un mediu bogat in vapori de ulei.de asemeni nu nea aparat starea segmentilor pot genera un consum marit de ulei ci de multe ori uzura semeringurilor de la supape care in urma diferitelor anomali intimpinate pe parcursul exploatari motorului(si aici ma refer la fierberea motorului in repetate rinduri bine inteles in voluntar)se intaresc devin casante si nu mai pot inpiedica accesul uleiului din camera culbutorilor in camera pistonului.[/quote]
Verrificarea la epurator am facut si eu. Se pare ca consumul excesiv e de la capac culbutori/segmenti supape. Aflu in 2sapt. Bafta
- rhydin
- ****
- 1,369 mesaje
- din 09 Dec 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Hunedoara
rhydin
- Mesaje scrise: 1,369
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2013
- Mesaj Privat
- vraduclaudiu
- *
- 11 mesaje
- din 07 Oct 2012
- Astra 2005 Z16XEP
- Bucuresti
vraduclaudiu
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2012
- Mesaj Privat