Spanu29
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 fara poansonare
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2015
- Mesaj Privat
Salut. Este primul meu post pe acest forum. Imi cer scuze daca s-a discutat si eu nu am reusit sa gasesc discutia, desi am folosit functia "cautare".
Problema sta in felul urmator:
De curand am achizitionat (pentru sotie) din Germania un un opel corsa D 1.2 benzina easytronic 2007. In cursul zilei de ieri, am observat ca turometrul indica la relanti 4000 rpm. Cand o accelerez urca de la 4000 pana la 6000 si schimba automat/normal viteza. Mentionez ca fizic, motorul merge perfect (in sensul ca desi merge la relanti cu 750 rpm in bord indica 4000 si de aici decalajul de 3000+ de ture).
Am incercat sa merg pe modul manual, pe cel automat dar nu s-a schimbat nimic.
Am observat ca in bord imi apare si INSP 2. (dar cred ca este de la un bec de ceata<dreapta spate> care este ars).
Nu am gasit nicaieri aceasta problema si va rog sa imi dati cateva sfaturi. Voi duce masina in service, dar vreau sa am habar de problema. Nu vreau sa am surpriza sa "ma citeasca" mecanicul ca sunt praf si sa imi solicite inlocuirea motorului (exagerez).
Multumesc anticipat.
Problema sta in felul urmator:
De curand am achizitionat (pentru sotie) din Germania un un opel corsa D 1.2 benzina easytronic 2007. In cursul zilei de ieri, am observat ca turometrul indica la relanti 4000 rpm. Cand o accelerez urca de la 4000 pana la 6000 si schimba automat/normal viteza. Mentionez ca fizic, motorul merge perfect (in sensul ca desi merge la relanti cu 750 rpm in bord indica 4000 si de aici decalajul de 3000+ de ture).
Am incercat sa merg pe modul manual, pe cel automat dar nu s-a schimbat nimic.
Am observat ca in bord imi apare si INSP 2. (dar cred ca este de la un bec de ceata<dreapta spate> care este ars).
Nu am gasit nicaieri aceasta problema si va rog sa imi dati cateva sfaturi. Voi duce masina in service, dar vreau sa am habar de problema. Nu vreau sa am surpriza sa "ma citeasca" mecanicul ca sunt praf si sa imi solicite inlocuirea motorului (exagerez).
Multumesc anticipat.
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Spanu29
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 fara poansonare
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2015
- Mesaj Privat
Cu siguranta este ceva defect. Nu este normal ca turometrul sa ramana la 3500 cand masina e oprita, si sa creasca la 4000 la relanti. Si apoi sa creasca normal cu cate aprox 2000 ture pana la schimbarea fiecarei trepte de viteza. Mai mult decat atat, daca accelerez masina la maxim (pe N), turometrul depaseste indicatiile si ajunge "la ora 6"... Ulterior revine la 4000 ture la relanti.
Maine am programat-o la o revizie generala.
Multumesc pentru raspuns.
Maine am programat-o la o revizie generala.
Multumesc pentru raspuns.
- buldozer2
- ***
- 732 mesaje
- din 01 Feb 2011
- Astra 2014 A14NET
- Buzau
buldozer2
- Mesaje scrise: 732
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2011
- Mesaj Privat
Spanu29
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 fara poansonare
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2015
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
- cristi_bv
- **
- 344 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Insignia 2015 A20dth
- Brasov
cristi_bv
- Mesaje scrise: 344
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Spanu29
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 fara poansonare
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2015
- Mesaj Privat
Spanu29
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 fara poansonare
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2015
- Mesaj Privat
Buna ziua,
Revin cu informatii referitoare la problema mea. Am ridicat masina din service cu problema nerezolvata. Mecanicul nu i-a dat de cap. Mi-a zis ca ar vrea sa incerce sa schimbe placa cu circuite, aflata in spatele bordului si care din cauza caldurii se arcuieste si produce erori.
Intre timp, turometrul a scazut si acum sta la 800 turatii(cu motorul oprit), iar cand o pornesc ajunge pe la 1500 turatii la relanti.
Revin cu informatii referitoare la problema mea. Am ridicat masina din service cu problema nerezolvata. Mecanicul nu i-a dat de cap. Mi-a zis ca ar vrea sa incerce sa schimbe placa cu circuite, aflata in spatele bordului si care din cauza caldurii se arcuieste si produce erori.
Intre timp, turometrul a scazut si acum sta la 800 turatii(cu motorul oprit), iar cand o pornesc ajunge pe la 1500 turatii la relanti.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat