Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
... toata treaba e ca tu sa fi satisfacut.
Skip ads

  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
AddyUFS a scris:Încetați cu off-topic... Dacã omul nu a avut noroc la Insignia mai curajul sa iei tot Insignia doar de dragul ca e frumoasa?Infine.. Nete ți-au evaluat mașina astãzi?

Am încã probleme cu actele, marți aflu decizia finala si cât ajunge convertirea actelor in italiana sau eventual sa scap cu radierea, sper oricum undeva la 7500 8000, sau mãcar 7000 in cel mai rau caz... Am probat "urâtul" golf , fmotor oarte silențios comparativ cu TDCIul, nu scârțâie plasticul deloc in interior, e destul de compact si impresionant de bine antifonat, direcția e alt aspect care m a uimit, nu simți nici o denivelare si e destul de stabila la viraje , se "lipește " bine de asfalt ia rschimbarea treptelor abea daca se face sesizatã ...e ok masina
  • lbanias

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Eu am vrut sa il mai destind pe om, care a te foat stresat in ultima vreme, nicidecum sa-l mistocaresc. Ziceam ca sa lase aspectul si sentimentalismele ca nu cu alea calca asfatul. Altfel, Golful modern e ok tehnic, dar departe optic de Golf 4 care arata a masina solida si de barbati. Au trebuit ei sa-l feminizele si sa-l ledifice ca sa zici c ai mini-Touareg. Despre motor ca sonor sau antifonaj toata lauda, fata de Insignia diesel. Insa cu lipitul de asfalt .. ma cam indoiesc ca o masina cu ampatament si ecartament mai mic sta mai bine pe șosea decit insignia. Ca idee, daca te-ar duce nervii, ai putea sa te uiti la alta Insignia acum ca stii destule tehnic despre eventualele belele.
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Colegul de mai sus care are 800km te poate lanuri de o "alta Insignia ", insa sa nu denigram marca , e o masina excepționalã nu am ce reproșa, pentru clasa ei e net superioarã fațã de multe modele , insa asta nu me poate face sa spunem ca alte modele au cine știe ce aspect, e adevarat, Insignia se aseaza altfel la drum insa direcția in ansamblu o dezavantajeazã , volanul este ghidat de orice denivelare....si asta iti da o impresie de nesiguranța si esti nevoit sa ții mana pe volan mai cu simt de rãspundere , dar cu toate astea este supercomfirtabila la drum lung, si e mult mai spațios la interior ca golful .oricum in caz de nu iese treaba cu actele mai cheltui inc 2000€ sa schimb volanta discuri de frâna si sa rezolv problema ABS ului si merg înainte cu ea...
  • lbanias

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Eu citisem pe undeva ca efectul de linii tramvai vine de la anvelope late iar asta am simtit si pe alte mașini. Evident ca pe Golf la latimi de 205-215 nu o sa simti ca la 235-245. Poate la GTI. Iar directia insignia e cam lipsita de feedback , adica dai de volan si nu are efect spontan decit pe mod sport, unde emuleaza oarecum link pur mecanic. Poate ai ceva probleme si pe caseta de directie. Si eu am joc la 69000 km, dar fara efecte inca. Totusi, pentru tine ar fi benefica o schimbare de marca/masina. Bafta!
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
clau70 a scris:
clau70 a scris:E, ieri vorbeam despre Service Suspension System care ii aparuse lui @Loghin Reny. Astazi, cand am luat masina, Astra J, din service (reparat o lovitura dr spate), mi-a aparut si mie mesajul. Daca ultima oara mi-a aparut acum vreo 3 ani, dar nu mai aparea dupa repornirea motorului si nici pe tester nu aparea stocat, de data asta ramane prezent la fiecare pornire, iar masina cred ca a ramas cu amortizoarele in modul sport intrucat a devenit rigida. Din pacate, interfata mea nu suporta citirea modulului de suspensii.

Am fost la Opel si pana la urma am aflat care e eroarea, C0575 Left Front Shock Absorber Actuator Circuit Open. Deci, cablu intrerupt... A trebuit sa verifice cu aparatul de masura contiunitatea de la roata pana la mufa modulului de suspensii care e in portbagaj pe aripa stg in spatele panoului de sigurante. Circuitul era in regula, pana la un moment dat cand la o anumita virere a rotii spre stg, circuitul se intrerupea... A gasit pana la urma cablul care e intre caroserie (cadru motor) si fuzeta, pe acelasi cablu vine si semnalul de senzorul ABS (cel cu eticheta 4UZ). Acum il astept, masina tot rigida a ramas Sad .
PS. Am mai incercat undeva cu un opcom sa citesc modulul de suspensie... nu a mers, am inteles ca e un protocol diferit, nu stiu...
Gyzmo, pana acum ai mai citit module de suspensie cu interfata ta? As fi curios sa stiu daca "vede" modulul de suspensie.

Azi am schimbat cablajul cu pricina, alta viata... nu ma mai zdruncina, nu mai am nici SSS.
Problema e ca "zgarcitii" astia de la Opel au facut noul cablaj (alt cod care il inlocuieste pe cel vechi) mai scurt si traseul de montare e usor diferit (au sarit o prindere care venea chiar jos pe jamba spre pivot), iar la manevre stg/dr din volan cablajul se apropie periculos de burduful de planetara si chiar de bieletele antiruliu si de directie. Inainte era pozitonat mai bine. Scurtandu-l, la 4-5 cabluri... mai scot de inca unul Wink .
Cam asta e cablajul:
  • stefanache.alin

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1996 Y16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Salut,bine v-am regasit din nou,revin dupa 2 ani jumatate in care nu mai sunt posesor de opel(vectra B 1.6 8v 1996,masina are 560.000 km reali si merge si acum,uleiul ne schimbat de cand am vandut-o unui coleg,pe scurt masina ieftina si buna,sa tot tragi pe ea.)
Acum detin un Audi A4 1.9tdi 131cp 2004,ca si consum sunt multumit,dar ca si motorizare sunt total dezamagit de aceasta marca.Am schimbat pompa tandem de 2 ori,fiind de vine un furtun care pleaca din pompa spre egr carr este din cauciuc,prost pozitionat si material de proasta calitate,am fost nevoit sa ii fac stut cu filiera pentru a-i pune conducta metalica,probleme cu turina carr nu mai este alimentala cu ulei la ax si scoate un carait deranjant,compresor ac schimbat nou 1500 ron,conducta fisurata si alte reparatii legate de ac 2200 ron si nici acum nu am remediat problema,butoanele de proasta calitate climatronic,gemuri electrice,comutator lumini si multe alte chestiide care sunt dezamagit total de Audi.
Postez aceste argumente pentru a vedea si alti colegi ca si asa zis marci de renume audi mercedes bmw si acestea au defectiuni.
A venit vremea pentru a schimba din nou masina si de a trece la altcva,am sa specific si alte marci de care as fi interesat si daca cunoaste cineva si poate sa-si dea cu parerea sunt recunoscator sa ascult.
1: Opel Insignia 2.0 160cp(cred ca este cel mai rezonabil)
2: Vw passat cc 140cp/octavia 2,Bmw e90 163cp,honda accord 2.2.
Specific ca prefer diesel motive sunt mai multe.
Astept pareri despre Opel insignia in special,ce fel de probleme sunt intampinate la acest model.
Multumesc si astept pareri.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Bine ai revenit !
Va trebui totusi sa apelezi la ajutorulunui moderator pentru a iti muta topicul in sectiunea dedicata, aici se discuta despre probleme nu despre achizitie... Idea
  • deleted-100538

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Deci am o oare curiozitate /întrebare
Acum am urmãtoarea configurație
Jante R18 cu anvelope 245/45/

Vreau sa rãmân la jantele de 18 și sa achiziționez niște anvelope de genul 235/55 credeți ca m-ar ajuta sa numai simt atât de tare denivelãrile? Avand și modul sport /tour am înțeles ca suspensia e mai pretențioasã și mai scumpa.

La mașinã celalalta am balonul de 65 și se simte mult mai puțin o groapa sau denivelare bineînțeles acolo e cu totul altã treaba pentru ca am alte caracteristici 185/65 R15
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,437
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Nu câștigi nimic. Diametrul roții trebuie sã rãmânã constant iar dacã janta rãmâne aceeași, nu ai de unde balon mai mare. Ca sã obții ce vrei este necesar sã treci la jante mai mici.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Tire size: 235/55-18 vs. 245/45-18
Section width: 235 mm (9.3'') vs. 245 mm (9.6'')
Sidewall: 129 mm (5.1'') vs.110 mm (4.3'')
Tire diameter: 715 mm (28.1'') vs. 677 mm (26.7'')
38 mm (5.3%) shorter.
Insa problema nu este asta, iti va atinge in talerul de la amortizor(pe fata)...

Sursa:
https://www.rimsntires.com/specspro.jsp
  • deleted-100538

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Ultima întrebare pentru ca sunt OFF topic
Care ar fi dimensiunea ideala pentru drumurile patriei? R15,16,17? Dar balonul la anvelopa?
(nu ma refer pt Insignia ci în general)
  • victormarius

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2010 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2012

  • Mesaj Privat
225/55/17 e un compromis ok pentru stabilitate/comfort.
  • deleted-100538

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Pãcat ca fix acele specificații le am pe jante din tabla cu anvelope de iarna Sad
  • lbanias

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Aceeasi problema am avut-o si eu, doar ca la 19". N-am mai ajuns sa probez, dar pot sa zic ca un tip de la o vulcanizare/ service vinzare jante si cauciucuri a spus ca a pus pe o alta Insignia 245/45/19, la care iese diametrul tot 703 mm ( ca si 235/50/1Cool si omul a mai dat pe acolo dupa o perioada si a zis ca nu freaca nimic pe la roti. Dar a zis ca aia 24 mm in plus nu-i simte la confort ci eventual la protectie janta la lovituri. Acum, tu la 235/55/18 obtii inca 38 mm in plus dar nu prea exista documentatie care sa zica care-i cursa max a telescopului inainte sa frece pe undeva si nici conf8rt extra nu obtii avind in vedere ca lamaltimole astea anvelopele au lateralele destul de rigide fata de ceva regular 185, 195. Iar cu 17 arata la limita decentei optice. Mai bine inveti gropile...
  • deleted-100538

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Pe lângã gropi sunt și petice și denivelãri și mergând cu 2 mașini diferite în Insignia sunt scuturat mai mereu + ca îmi este și milã de suspensie. Prin oraș mai folosesc modul tour dar na asta e Smile
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Pentru offroud (unele drumuri ale patriei) folositi 4x4 cu garda mare
Recent am facut constanta - mufatlar - ion corvin cam 100 km dus drumuri veritabil judetene, rurale.....da relativ bune !
A mers ca unsa janta de 18 245 45...
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
ammazon a scris:Mi-am dorit aceastã mașinã din primul moment în care am vãzut-o însã, dupã tot ce am citit pe forumuri încep sã am îndoieli dacã mai vreau sau nu acest model. Pãcat de frumusețea ei dacã tehnic nu e o mașinã reușitã.
Cred cã o sã caut tot un Opel Astra H caravan, așa cum am și în prezent, însã un an mai nou, 2010 sau 2011.
Repet, pãcat cã o mașinã superbã cum e Insignia are tot felul de probleme...


Daca la noi spui tu ca sunt probleme, dã o cautare pe google: "probleme distributie lant BMW motor N47". Si o sa spui ca Insignia e o masina super...pe langa acest motor de la BMW pus pe seriile 1,3,5,x3. Este motorul de 2l diesel pus intre anii 2007-2011 pe mai multe serii BMW cu diverse plaje de putere. Sa vezi acolo costuri cu lanturi rupte de distributie si multe altele pe langa...
Sa va faceti o idee, accesati link-ul de mai jos:
http://www.autolatest.ro/ed...sel-2-0-sau-n47-d
  • Y-GreK

  • Mesaje scrise: 1,269
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019 B15LFV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Problema e ca din 10 insi, 7 au luat Insignii SH frumos parfumate de la cine stie ce samsari, vin si se lauda cu ele pe forumuri ca ce frumoase si stilate sunt, masini de vis bla bla, dupa care incep si curg problemele.
Alta problema a unor posesori de Insignia e ca nu-si iau masina pentru utiliate, si-o iau doar pentru faptul ca le place cum arata si nu e nimic de condamnat aici, dar ca orice roman care se respecta, trebuie sa o ia DIESEL, chit ca el face 20km/zi prin Bucuresti, bara la bara, zi de zi.El nu constientizeaza ca motorul acela de 2L se sufoca in fiecare zi prin oras, iar ambreiajul isi da duhul, o astfel de masina nefiind conceputa pentru un trafic de genul.
Cred ca e deranjant sa intri pe CO, mai ales ca necunoscator si sa citesti un topic plin cu probleme la Insignia.Taicamiu are o Insignia 2.0 CDTi FlexRide de 2 ani, dar a dracu' functioneaza impecabil, nu vrea deloc sa se strice, o mai injur cand o conduc si eu, sa pice ceva sa fie si ea in rand cu celelalte surori de prin tara, dar nu vrea.Poate din cauza ca face 400km pe saptamana, dintre care 90% in regim de autostrada.
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Asa este, ai dreptate. Multi cauta pe autovit cea mai ieftina si impecabila masina si pe aia o cumpara fara sa ii faca macar o minima verificare la un dealer. Ceea ce este o mare greseala. Asa ceva nu ai cum sa gasesti, dar romanul snob, cocalar, sarantoc care-si mananca de sub c....r si fudul nevoie mare, nu intelege.
Sigur ca avem si oameni care chiar au cazut in plasa samsarilor de la noi din diverse alte motive, pentru ei e o lectie de viata din care trebuie sa invatam si noi ceilalti.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR